09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 9 خرداد 1396 در ساعت 32 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با زیاد شدن مشغله های کاری اغلب ما زمانی نداریم تا بتوانیم به صورت منظم به باشگاه برویم و ورزش کنیم و برای حفظ سلامتی و ارتقای آن کاری انجام دهیم.برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری حتما نیاز نیست به بیرون از خانه مراجعه کنید و با صرف هزینه های زیاد به باشگاه بروید تا بتوانید ورزش انجام دهید.با کمک تجهیزات ساده بدنسازی و ورزشی به راحتی می توانیم باشگاه را به خانه آورده و ورزش روزانه را بدون مشکلی انجام دهیم.

این را به یاد داشته باشید که محیط برای رسیدن به سلامتی و تناسب اندام مهم نیست، از همه مهم تر ورزش است که شما انجام می دهید و کالری هایی که می سوزانید در راه رسیدن شما به تناسب اندام نقش زیادی دارند.خانه هم مکانی خوبی برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری است. برای انجام ورزش در خانه باید تجهیزات ساده ای را برای ورزش آماده کنید تا بتوانید ورزش خوب و مفیدی را پشت سر بگذارید.

در ابتدا اگر بدن شما هیچ گونه آمادگی برای انجام دادن ورزش را ندارد، بهتر است با کمک وزن بدنتان ورزش کنید تا به آمادگی نسبی برسید.بعد از آن بهتر است از تعدادی وزنه استفاده کنید تا بتوانید روی عضلات بدنتان کار کنید و حرکاتی مانند جلو بازو، سرشانه، سینه و ... بزنید.شاید در ابتدا وجود دمبل چندان مهم به نظر نرسد، ولی دمبل میتواند تقریبا وسیله ای همه کاره باشد و عضلات بدن را به آسانی تقویت کرده و قدرت شما را افزایش دهد.

اگر از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار نیستید بهتر است ورزش را با دمبلی سبک تر شروع کنید تا دچار مشکل نشوید. قبل از اینکه ورزش خود را شروع کنید محیط مناسبی را برای ورزش کردن در نظر بگیرید تا هم تهویه مناسبی داشته باشد و هم در روزهای گرم یا سرد شما را دچار مشکل نکند.زیاد سخت نگیرد لازم نیست حتما این فضا بسیار بزرگ داشته باشید، همین که این فضا در حدود 3 گام از طول و عرض باشد برای انجام دادن تمرینات برای شما کافی است یا شاید حتی بیشتر از آن چیزی باشد که به کار شما خواهد آمد. 

تمیز و پاکیزه نگه داشتن محل تمرین الزامی است تا شما برای انجام دادن تمرینات ورزش در آن مکان انگیزه داشته باشید و محیطی سالمی در اطراف شما باشد و دچار بیماری یا مشکلاتی نشوید.بهترین تجهیزاتی که بعد از آماده کردن محیط می توانید تهیه کنید؛ یک جفت دمبل، زیراندازی فومی، توپ بدنسازی، طناب کشی و ... است که تمام این وسایل ها به شما کمک می کنند تا تمرینات خوب بیشتر و مفیدتری انجام دهید.

بعد از آماده کردن این وسایل ساده بهتر است، دستگاه های هوازی خانگی تهیه کنید تا بتوانید تمرینات خود را کامل و مفید تر کنید.ابتدا بدن را با کمک ابزارهایی مانند توپ پیلاتس و طناب و ... بدن را گرم کرده و بعد از دستگاهی مانند تردمیل استفاده کنید.همان طور که می دانید تردمیل یکی از بهترین دستگاه های هوازی است که در تمام باشگاه های ورزشی نیز جزو اعضای ثابت است و با کمک آن به راحتی میتوان پیاده روی و دویدن معمولی را در هر مکانی حتی در خانه شبیه سازی کرد و کالری سوزاند.

در زمان انتخاب تردمیل دقت کنید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. دستگاه تردمیل به شما کمک می کند عضلات پا، میانی بدن و کمر را تقویت کرده و آنها را به چالش بکشید، در عین حالی که از مفاصل مخصوصا پا و کمر محافظت می کنید.با کمک تردمیل و قابلیت هایی که دارد می توانید در خانه تمرینات متنوعی انجام دهید و از برنامه های از پیش تعیین شده دستگاه نیز استفاده کنید و نیازی هم به حضور مربی و برنامه های او نداشته باشید.

با کمک شیب تردمیل نیز می توانید شدت تمرینات خود را افزایش دهید و بدن را به چالش بکشید و زودتر به هدف مورد نظرتان برسید.دوچرخه ثابت نیز یکی دیگر از دستگاه های هوازی می باشد که می توانید با خرید آن در خانه از مزایای دوچرخه سواری نیز بهره مند شوید. این دستگاه میتواند به لاغری و تناسب اندام در کمترین زمان کمک کند و در فضای کمی مثل خانه نیز میتوانید به آسانی از آن استفاده کنید.دوچرخه ثابت به زانو و مفاصل آسیب نمی زند و عضلات را تحت فشار قرار نمی دهد و با آنها مهربان است.

شما می توانید با خرید دوچرخه ثابتی مناسب وضعیت جسمانی خود از مزایای این دستگاه بهره مند شوید و با تنظیم این دستگاه در راحت ترین شرایط به تناسب اندام و لاغری برسید.با بالا رفتن آمادگی جسمانی اگر بتوانید برای مدت طولانی تری رکاب بزنید، می توانید نتایج بهتری بگیرید و تمرینات اینتروال خوبی انجام دهید و زودتر به اهداف مورد نظر خود برسید.از باندهای مقاومتی نیز برای انجام دادن ورزش در خانه می توانید استفاده کنید که این باندها مانند دمبل ها بسیار متنوع می باشند. باندها مقاومتی به راحتی می توانند عضلات بالا تنه و پایین تنه را تقویت کنند. هر چه باندها بزرگتر شوند مقاومت بیشتری ایجاد می کنند و بدن را راحت تر به چالش می کشند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()