09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 40 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حداکثر وزن قابل تحمل تردمیل، یکی از فاکتورهایی است که در هنگام خرید این دستگاه هوازی می بایست به آن دقت داشت. وزن قابل تحمل برای دستگاه به عوامل گوناگونی بستگی دارد که یکی از آن ها بدنه می باشد. بدنه اکثر تردمیل های موجود در بازار از جنس آلومینیوم مقاوم ساخته می شود؛ اما برخی از تردمیل ها از جنس فولاد می باشند که مقاومت دستگاه را بالا می برد و در عوض وزن آن را سنگین می کند.

یکی دیگر از فاکتورهایی که بر روی تحمل وزن دستگاه تاثیر می گذارد، قدرت موتور است؛ برخی از تردمیل های که قدرت موتور بالایی دارند تا وزن بیش از 150 کیلوگرم را تحمل می کنند. هر چه تحمل وزن دستگاه بیشتر باشد بزرگ تر و محکم تر است؛ به همین علت تردمیل های باشگاهی در مقایسه با تردمیل های خانگی هم بزرگ تر هستند و هم وزن بیشتری را متحمل می شوند.تردمیل خانگی می بایست متناسب با وزن کاربرانی که تمایل دارند از دستگاه استفاده کنند، انتخاب بشود. قدرت موتور در قیمت تردمیل تاثیر به سزایی دارد؛ به طوری که می توان گفت قیمت تردمیل بر اساس قدرت موتور آن سنجیده می شود.

معمولاً قدرت موتور این دستگاه از 1 اسب بخار تا 7 اسب بخار متغیر است. قدرت موتور نیروی لازم برای حرکت تسمه تردمیل را فراهم می کند و با علامت اختصاری HP نشان داده می شود که به دو صورت میانگین و پیک محاسبه می گردد. در روش میانگین قدرت موتور در حالت میان بار محاسبه می شود؛ ولی در حالت پیک بالاترین قدرت خروجی موتور محاسبه می گردد.

تردمیل های خانگی معمولاً به موتور DC مجهز هستند که با جریان مستقیم برق کار می کند؛ ولیکن تردمیل های باشگاهی اکثراً با برق AC کار می کنند که همان برقی متناوب شهری است. موتور AC بازدهی بیشتری نسبت به جریان برق دارد و می توان به صورت مدام از دستگاه استفاده نمود؛ اما در عوض تردمیل هایی که با این نوع موتور کار می کنند گران قیمت تر هستند، سیستم کنترل پیچیده تری دارند و سر و صدای بیشتری نسبت به انواع خانگی ایجاد می کنند.

بهتر است حداکثر وزن قابل تحمل برای تردمیل 10 الی 20 کیلوگرم بیشتر از وزن کاربرانی باشد که از دستگاه اسثفاده می کنند؛ زیرا در هنگام دویدن ضربات شدیدی توسط پای کاربر به سطح دستگاه وارد می شود و در صورتی که تحمل وزن تردمیل بالا باشد در برابر این ضربات شدید دوام می آورد و عمر طولانی تری خواهد داشت.

حداکثر سرعت تردمیل به توانایی و آمادگی جسمانی کاربر بستگی دارد؛ اما معمولاً سرعت دستگاه بیشتر از آن چیزی است که کاربران معمولی بتوانند از حداکثر آن استفاده کنند. افراد حرفه ای باید به این موضوع توجه داشته باشند؛ در بیشتر مواقع افراد با سرعت 3 الی 7 کیلومتر در ساعت دستگاه تمرین انجام می دهند. سرعت اغلب تردمیل ها بیش از 10 کیلومتر در ساعت است.

ابعاد تسمه، ابعاد غلطک، جنس و ضخامت تسمه نیز در حداکثر وزن قابل تحمل تردمیل تاثیرگذار هستند. برای مثال اگر شما در خانواده ای هستید که سنگین ترین عضو خانواده که قصد دارد با تردمیل ورزش کند 100 کیلوگرم وزن دارد؛ بهتر است تردمیلی بخرید که قدرت موتور آن بیش از 2 اسب بخار بوده و بیشینه تحمل وزن دستگاه حدود 120 کیلوگرم باشد.

مجهز بودن به ضربه گیرهای مختلف نیز کارآیی دستگاه را بالا می برد. ضربه گیر کف مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود. بعضی دیگر از ضربه گیرها مانند ضربه گیر SDS از مفاصل، عضلات و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کنند و مانع آسیب وارد شدن به این نواحی می شوند. این نوع ضربه گیر باعث انعطاف پذیری سطح تسمه می شود. معمولاٌ تردمیل هایی مجهز به این گونه ضربه گیرها هستند که دارای شیب برقی باشند. بر روی تردمیل 3 فاکتور زمان، شیب و سرعت در اختیار کاربر قرار دارد که با افزایش هر یک از این 3 عنصر می تواند سطح تمرین را افزایش بدهد و قدرت بدنی خود را بالا ببرد.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()