09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 27 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاربران با متمرکز شدن روی راه رفتن و دویدن توسط تردمیل می توانند سرعت بیشتری داشته باشند و استفاده بیشتری از تردمیل ببرند. به عنوان مثال، وضعیت مناسب شما پشت فرمان باعث می شود که در ماشین احساس راحتی بکنید و در هنگام داشتن سرعت بالا عملکرد مطلوب تری داشته باشید و آسیب های احتمالی را کم می کند.در این جا دو مسئله مطرح می شود؛ 1 - راه رفتن درست چگونه است؟ 2 - چگونه راه رفتن خود را اصلاح کنیم؟

کشش شانه ها متداول است و اغلب با آن مواجه خواهیم شد. کشش شانه ها باعث کاهش ظرفیت ریه ها در زمان دویدن بر روی تردمیل می شود، مخصوصا زمانی که می خواهید طول گام های خود را بالا ببرید.

حالت مطلوب این است که شانه ها آرام و به سوی پایین باشند، با اجرای این کار موقعیت خود را در حین دویدن بهبود می بخشید.

حرکاتی که پیش از انجام تمرین با تردمیل باید انجام بدهید تا بدن آماده بشود.

کشش سینه: بایستید و دستان خود را به موازات سطح زمین باز کنید و به دیوار نگه دارید و اندام خود را از دستانتان دورکنید و برای 30 ثانیه در این حالت باقی بمانید، با طرف دیگر نیز این کار را صورت بدهید .

چرخاندن شانه ها: در یک موقعیت راحت بیاستید یا بنشینید. در هنگام دم شانه های خود را بالا برده و سرشانه را به گوش خود نزدیک کنید و در بازدم شانه ها را پایین آورده و این عمل را حداقل 15 بارتکرار کنید.

حرکت دادن بازوها: بایستید و بازوهای خود را در دو طرف خود قرار داده و شانه هایتان رابه سمت عقب کشیده و این کار را برای مدت 20 ثانیه، 2 تا 3 بار انجام دهید.

زمانی که هنگام دویدن بر روی تردمیل با پاشنه پا پایین می آیید، ضربه به زانو و پاها وارد می شود که یک نیروی بازدارنده مانند ترمز برایتان به وجود می آورد؛ این حالت اشتباه کارآیی بدن را کاهش می دهد؛ تمرین کنید که پای خود را بر روی پنجه فرود بیاورید.

تلاش کنید که با پنجه پای خود قدم بردارید. این عمل نیاز به این دارد که ایستاده باشید و مقاومت خود را در مچ پا بالا ببرید. از تمریناتی که مچ پا و پنجه را تقویت می کنند کمک بگیرید.

مثلاً بنشینید و پاهای خود را دراز کرده و با پنجه خود حروف الفبا را تمرین کنید تا قدرت مچ پا افزایش پیدا کند؛ این تمرینات را 2 بار با هر پا انجام بدهید.

- به حالت عمودی به بالا بپرید و زمان فرود یک پای خود را جلو بگذارید و این کار را تکرار کنید.

- از تمرین های دیگر که می توانید انجام بدهید درجا زدن (دویدن در یک جای ثابت) است. با تمرکز بر فرود آمدن با پاشنه پای خود بر روی زمین؛ این کار را برای 30 ثانیه انجام بدهید و بعد برای یک دقیقه استراحت کنید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()