09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 7 دی 1396 در ساعت 10 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

داشتن اضافه وزن در حقیقت به این معنی است که شما به صورت مداوم بار اضافی را با خود حمل می کنید و به این طرف و آن طرف می کشید. اگر از حمل کردن وزن اضافی خسته شده اید باید فکر اساسی به حال این مشکل بکنید و برای از بین بردن چربی های اضافی بدنتان و لاغر شدن، از یک برنامه غذایی مناسب با کالری کم کمک بگیرید تا با ادامه دادن آن در درازمدت دچار مشکلی نشوید. اغلب افرادی که اضافه وزن دارند برای از دست دادن وزن خود و رسیدن به تناسب اندام ایده آل خود عجله زیادی دارند و با گرفتن رژیم های غیراصولی در بیشتر مواقع به بدن خود صدماتی وارد می کنند که گاهی این صدمات غیرقابل جبران می شوند.

برای رسیدن به لاغری آن هم در مدت زمان کوتاه و سریع چند راه کار به شما پیشنهاد می دهیم تا شما با انجام دادن آنها به اهداف خود از راه های درست و اصولی برسید. برای رسیدن به اندام ایده آل خود ورزش را فراموش نکنید. با شروع ورزش ممکن است در ابتدا سریع چند کیلویی از وزنتان را کم کنید، ولی فراموش نکنید که این کار را باید در دراز مدت ادامه دهید. این نکته اهمیت زیادی دارد که برای رسیدن به لاغری حتما هر روز زمانی را به ورزش کردن اختصاص دهید.

برای رفتن یا برگشتن از سرکار به جای استفاده از ماشین سواری پیاده روی کنید تا کمی فعالیت داشته باشید. قبل از شروع فعالیت و ورزش تان حتما سایز اندام هایی مانند: اندازه کمر، لگن و پایین تنه تان را اندازه بگیرید تا بعد از مدتی مانند یک ماه بتوانید تغییرات را به خوبی مشاهده کنید. برای انجام فعالیت های روزانه فعال باشید به طور مثال از پله ها برای بالا و پایین رفتن استفاده کنید، مراکز خرید دورتری را انتخاب کنید، جارو زدن با قدرتی انجام دهید و ...

اگر جزو افرادی هستید که بیشتر ساعت خود را مجبورید پشت میز بشینید و کار کنید بهتر است برای انجام پیاده روی و ورزش روزانه خود دستگاه هوازی برای خانه تهیه کنید. تردمیل های امروزی دارای برنامه های از پیش تعیین شده می باشند و به شما این امکان را می دهند تا در خانه بدون حضور مربی بتوانید ساعت ها به صورت اصولی ورزش کنید. تا جایی که می توانید برای اینکه دچار دلسردی نشوید ورزشی را انتخاب کنید که به آن علاقه مند هستید و می توانید در طولانی مدت آن را ادامه دهید. به طور مثال اگر از دویدن متنفرید لازم نیست آن را در برنامه ی اصلی تان قرار دهید. ورزشی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و می توانید در کمال نشاط و علاقه مدت آنها آن را انجام دهید.

ورزش هایی که سبب بالا رفتن جریان خون در بدن ما شوند به لاغری نیز کمک زیادی می کنند و در ضمن باعث تقویت سیستم قلبی - عروقی کل بدن ما نیز می شوند. تنوع دادن به برنامه های ورزشتیان بهترین راه کاری است که می توانید برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام در مدت زمان کم انجام دهید. حتی اگر با تردمیل ورزش می کنید و راه میروید می توانید با افزایش شدت، سرعت و استفاده از برنامه های پیش فرض تردمیل ها، در برنامه های روزانه خود تنوع ایجاد کنید.

ورزش های سنگین و استقامتی را نیز در کنار ورزش های هوازی و پیاده روی امتحان کنید. با این کار علاوه بر ماهیچه سازی میتوانید متابولیسم بدن را نیز تا حد زیادی بالا ببرید. بعد از انجام دادن ورزش استراحت دادن به بدن را فراموش نکنید. کمبود خواب و استراحت کافی، در عدم توانایی شما برای رسیدن به کاهش وزن نقش زیادی دارد. پس کامل بخوابید و استراحت خوبی داشته باشید تا در راه کاهش وزنتان موفق باشید. افراد مختلف بنابر سن، جنسیت، قد و درصد فعالیت به انرژی های متفاوتی نیاز دارند و با شناخت و محاسبه آن راحت تر می توانید خورد و خوراکتان را بررسی کنید و به اندازه بخورید و برنامه غذایی مناسبی برای خودتان طراحی کنید.

اگر خودتان این کار را بلد نیستید بهتر است از یک متخصص یا پزشک تغذیه کمک گرفته و رژیم مخصوصی بگیرید. در برنامه غذایی روزانه خود سبزیجات، میوه ها، حبوبات، روغن های مفید و پروتئین را بگنجانید تا بدن تغذیه ای درست و کم کالری داشته باشد. به یاد داشته باشید که در زمان پیروی از رژیمی خاص برای کاهش وزن و رسیدن به وزن مطلوب خود باید صبور و ثابت قدم باشید.

مقدار گوشت، اسنک و نوشیدنی هایی که مصرف می کنید را یادداشت کنید. نوشتن مقدار خوراکی های مصرفی به ما کمک می کند که بدانیم که چه چیزهایی وارد بدنمان می کنیم و این کار یک انگیزه برای سلامتی است. اگر می توانید، مقدار کالری های موجود در هروعده را نیز یادداشت کنید. وعده های غذاییتان را هیچ گاه حذف نکنید، زیرا خوردن هر یک از وعده های غذایی مانند صبحانه باعث می شود متابولیسم بدن در طول روز تنظیم باشد. هر 2 تا 4 ساعت یک میان وعده سالم بخورید تا متابولیسم بدنتان را فعال نگه دارید.

از غذاهای مضری مانند: شیرینی، چیپس ها، آبنبات بستنی، پیتزا و ... که چاق کننده هستند دوری کنید، زیرا خوردن آنها شما را از هدف تان دور می کند. تا جایی که می توانید از مصرف روغن های مضر دوری کنید و به جای آن روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، کنجد و ... استفاده کنید.

در زمان انجام دادن ورزش و دویدن بر روی تردمیل آب بیشتری بنوشید و از نوشیدنی های گازدار، نوشابه های پر از شکر استفاده نکنید. اگر تنها یک هفته آب را جایگزین دیگر نوشیدنی ها مضر شیرین کنید مشاهده خواهید کرد که سرعت کاهش وزن شما بیشتر خواهد شد و زودتر به نتایج دلخواهتان خواهید رسید. خوردن پروتئین را فراموش نکنید و حتما آن را در وعده های غذاییتان بگنجانید. خوردن پروتئین شما را برای مدت طولانی سیر نگه می‌دارد و بدن شما نیز سوخت و ساز خوبی خواهد داشت.

برای اینکه به بدنتان نیز چربی اضافی نرسانید، بهتر است برای دریافت پروتئین گوشت گاو بدون چربی، سینه مرغ، ماهی، عدس، لوبیا و ماست مصرف کنید. نوشیدن آب کافی را فراموش نکنید و روزانه 8 تا 10 لیوان آب مصرف کنید. کمبود آب در بدن سبب ولع شما به مواد غذایی خواهد شد و بهترین کار برای رفع تشنگی فقط نوشیدن آب است.

فقط در زمان گرسنگی غذا بخورید، زیرا در غیر این صورت بدن شما فقط غذاهایی که می خورید را ذخیره می کند و این کار شما را از هدف اصلی تان دور خواهد کرد. تند تند غذا نخورید و سعی کنید آرامش خود را در زمان خوردن غذا حفظ کنید. زمانی که آهسته غذا می خورید از غذا خوردن لذت می برید و این امر به شما کمک می‌کند تا زود‌تر احساس سیری را حس کنید. با انجام دادن این راه کار های ساده اما مهم با سرعت بیشتری وزن از دست خواهید داد و به تناسب اندام مورد نظرتان دست پیدا خواهید کرد. و این را فراموش نکنید که بهترین راه لاغری سریع، داشتن یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()