09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 10 مرداد 1398 در ساعت 26 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که اضافه وزن دارید حتما تا به حال فکر این افتادید که از شر اضافه وزن خود خلاص شوید و تناسب اندام ایده آلی داشته باشید. این نکته که برای رسیدن به لاغری باید کمتر خورد و بیشتر سوزاند را میدانید و اما گاهی صبر و تحمل ما کمتر از آن است که بتوانیم این راه طولانی را طی کنیم و اغلب به دنبال راه حل های ساده و کوتاهی می گردیم تا بتوانیم در مدت زمان کوتاهی به لاغری و تناسب اندام برسیم و از شر چربی های اضافی و پیامدهایی که همراه داشتن آنها برای بدن ما به دنبال دارد خلاص شویم.

از ما به شما نصیحت به دنبال روش‌های لاغری و رژیم‌های رنگارنگ عجیب‌ و غریب نروید، چرا که پیامدی جز مریضی و هدر رفتن پول و انرژی شما ندارد. برای رسیدن به لاغری در کمترین زمان از راه درست و اصولی استفاده کنید. بهتر است تا آخر این مقاله همراه ما باشید و از مطالبی که به شما یادآوری می کنیم بهره مند شوید. مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید عبارت اند از:

*هر ماده غذایی که می خورید را یادداشت کنید

*داشتن همراه در پژوه رسیدن به لاغری

*مثبت فکر کردن برای رسیدن به لاغری

*نوشیدن آب زیاد در طی روز

*تا سرحد سیری غذا نخورید

* زمان گرسنگی غذا بخورید

*ورزش روزانه ساده ای انجام دهید

هر ماده غذایی که می خورید را یادداشت کنید

اینکه بدانید چه می خورید و آگاهانه مواد غذایی را با توجه به میزان کالری که می توانند به بدن برسانند انتخاب کنید، موفقیت بزرگی برای تسلط بر روی وزن تان خواهد بود. برای تسلط بر هر چه می خورید بهتر است قبل از خوردن آن را یادداشت کنید و بدانید چند کالری دارد. این یادداشت مواد غذایی اول هفته و آخر هفته ندارد و اتفاقا باید حواستان را در آخر هفته بیشتر جمع کنید تا با تعطیلی و در کنار خانواده بودن سبب افزایش کالری که به بدن تان می رسانید نشوید.

تا جایی که می توانید خوردن هله هوله ها و فست فود ها را کم کنید، زیرا این مواد کالری بسیار زیادی دارند و سبب بر هم خوردن رژیم غذایی شما خواهند شد. برای داشتن بدن سالم تر و کوتاه شدن مسیرتان برای رسیدن به تناسب اندام بهتر است در لیست غذایی خود تا جایی که می توانید از سبزیجات تازه چه خام و جه بخارپز استفاده کنید و برای میان وعده های خود و سیر شدن از میوه های تازه استفاده کنید تا با یک تیر چند نشان بزنید.

همراهی برای رسیدن به لاغری داشته باشید

بدون همراه هم با عزم و اراده قوی می توانید مسیر رژیم و رسیدن به لاغری تان را طی کنید، اما اگر در این راه دوست فعال و مشوقی داشته باشید شاهد نتایج عالی و زود هنگام در این راه خواهید بود. تحقیقات نشان داده است زمانی که شما با دوست و همراهی رژیم لاغری می گیرید حس رقابتی بین شما انگیزه زیادی برای درست طی کرده این راه خواهد بود و در نتیجه موفق تر بوده و سریع تر به اهداف مد نظرتان خواهید رسید.

مثبت فکر کردن برای رسیدن به لاغری

برای اینکه انرژی زیادی برای رسیدن به هدف یعنی تناسب اندام و لاغری تان داشته باشید بهترین کار آن است که برای خود انگیزه ایجاد کنید. به طور مثال لباسی که خیلی دوست دارید با سایز کوچک تر بخرید و به خودتان قول اندازه شدن آن لباس را بدهید یا روی درب یخچالتان جملات مثبتی مانند من میتوانم، لاغریت مبارک، خواستن توانستن است و ... یادداشت کنید تا با هر بار دیدن آنها جرقه مثبتی در ذهن تان زده شود و انگیزه دوباره ای برای رسیدن به لاغری پیدا کنید.

آب زیادی در طی روز بنوشید

حتما با مزایای نوشیدن آب برای بدن آشنا هستید و تمام آن مزایایی که به یاد دارید را برای لاغری و تناسب اندام در نظر بگیرید و حتی فایده نوشیدن آب به میزان زیاد را برای رسیدن به لاغری چندین برابر کنید. بعد از بلند شدن از خواب نوشیدن آب را شروع کنید و برای رسیدن به لاغری لازم است نوشیدن آبمیوه های شیرین با کالری بالا را حذف کنید. نوشابه ها، آب میوه های صنعتی و ... از جمله این نوشیدنی پر کالری هستند که برای رژیم شما مضر بوده و در راه رسیدن شما به هدف تان خلل ایجاد می کنند. نوشیدن آبمیوه های شیرین ما را سیر نمی کنند و فقط مقدار کالری زیادی به بدن ما می رسانند و با کمی توجه می توانید جلوی این کار را بگیرید.

تا سرحد سیری غذا نخورید

در زمان غذا خوردن به حدی نخورید که نتوانید تکان بخورید و از جای تان بلند شوید. غذا را در زمان گرسنگی و البته در حجم کم بخورید. بیشتر کردن تعداد وعده های غذایی برای بدن شما مهم تر است و نباید حجم زیادی را به یکباره به بدن برسانید. این نکته را نیز فراموش نکنید که بهتر است در زمان غذا خوردن کار یا فعالیت دیگری انجام ندهید، به طور مثال در زمان تلویزیون تماشا کردن چیزی نخورید، زیرا در این زمان حواس شما پیش غذا نیست و ممکن است متوجه نشوید که چه مقدار غذا می خورید.

ورزش روزانه ساده ای انجام دهید

هر چقدر هم شما کالری روزانه خود را کم کنید بدن بعد از مدتی به رویه شما عادت خواهد کرد و شما نمی توانید به نتیجه دلخواه تان برسید و گرسنگی زیاد بدن شما را دچار مشکلات زیادی خواهد کرد. بعد از انتخاب رژیم غذایی مناسب به فکر انجام دادن فعالیت ورزشی روزانه باشید که بتوانید آن را هر روز انجام دهید و گرفتار زمان و هزینه های احتمالی آن نشوید. یکی از بهترین ورزش هایی که می توانید آن را بدون هزینه های زیادی انجام دهید، پیاده روی است. چه بیرون از خانه بروید و در فضای باز ورزش کنید یا حتی یک بار هزینه کرده و تردمیل مناسبی را تهیه نمایید، می توانید روزانه پیاده روی کنید و از مزایای خوب آن بهره مند شوید. با تهیه دستگاه هوازی مانند تردمیل برای خانه می توانید حتی در زمان تماشای فیلم مورد علاقه تان با کمک تردمیل پیاده روی مفیدی انجام دهید و کالری بسوزانید. تردمیل دارای برنامه های اصولی از پیش تعیین شده زیادی می باشد که با انتخاب هریک از آنها می توانید در خانه بدون مربی برنامه ورزشی مفید را اجرا کنید و بعد از مدت زمانی شاهد نتایج خوب آن برای بدن تان باشید.

زمان گرسنگی غذا بخورید

حتما تا به حال تجربه کرده اید که در زمان داشتن اضطراب و شرایط خاص زندگی شما بیشتر از هر زمان دیگری غذا می خورید و متوجه این نکته نیستید که با این کار به بدن در محدوده زمانی مشخصی کالری زیادی می رسانید و در رسیدن به هدفتان خلل ایجاد خواهید کرد. از روی عادت نیز غذا نخورید و زمانی که واقعا گرسنه هستید و صدای شکمتان را احساس کردید، غذا بخورید. البته این نکته را باید مد نظر قرار دهید که نگذارید آنقدر گرسنه شوید که هر چه که دم دست تان است را بخورید و نتوانید خود را کنترل نمایید. برای غذایتان برنامه ریزی کنید و مواد غذایی مفید و کم کالری را همیشه در اطرافتان داشته باشید تا بتوانید گرسنه تان را رفع نمایید و با این روش ساده اما مهم میتوانید راحت تر و زودتر به تناسب اندام دلخواهتان برسید.

اگر این راهکارهای ساده را در مدت زمانی کوتاهی انجام دهید و تغییر رویه در زندگی و نحوه خورد و خوراکتان ایجاد کنید می توانید به لاغری مورد نظرتان برسید و از همه مهم تر بدن سالم تر و شاداب تری داشته باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
9 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()