09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 37 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اضافه کردن تمرین هایی توسط تردمیل به برنامه فیتنس، می تواند در رشد و بهبود فیتنس موثر باشد. زمانی که برنامه شما حاوی ورزش کردن با تردمیل می شود، طیف بیشتری از تمرین ها را می توانید انجام بدهید و خروجی مطلوب تری داشته باشید ، به صورتی که می توانید تمرین های سخت تر را به آسانی بیشتر انجام بدهید.در این قسمت از مقاله چند روش برای گنجاندن تردمیل در برنامه کاربر موجود است تا کارایی خود را افزایش دهد.

سرد کردن و گرم کردن اندام

اگر از برنامه های ورزشی اینترنتی بهره ببرید، خواهید دید که اکثر آنها برای مدت زمان 30 دقیقه ای هستند، از آن جایی که این تمرین ها اغلب سنگین و شدید هستند، کاربر محتاج به یک گرم کردن و ریکاوری است تا با قدرت بیشتری آنها را انجام بدهد.استفاده از تردمیل برای گرم کردن نسبت به راه رفتن در محیط بیرون آسان تر و کم خطرتر است و ورزشکاران می توانند از آن استفاده کنند. با گرم کردن بدن، تنش و استرس را از خود دور می کنید، این عمل تمرکز شما را بالا می برد.

برای انجام دادن تمرین های فشرده خود قدرت و تمرکز بیشتری خواهید داشت و آسیب دیدگی کمتری را تجربه خواهید کرد . دستگاه تردمیل یک روش راحت و مطلوب برای سرد کردن بدن به شکل پیاده روی یا راه رفتن در پایان تمرین ها است؛ از آنجایی که در یک مسیر تعیین شده راه می روید و کنترل کردن سرعت در دستان شماست، می توانید بر پایه نیازهای روزانه آن را تنظیم کنید.

ورزش کردن با دستگاه تردمیل

اکثر تمرین های فیتنس به روش ترکیبی انجام می شوند . بدون در نظر داشتن زمان و راه طی شده شما زمان زیادی را از دست خواهید داد و نمی توانید کارهای خود را محاسبه کنید.به کنسول تردمیل خود توجه کنید تا وقت و زمان ،اندازه مسیر طی شده و کالری سوزانده شده در عملکرد خود را محاسبه کنید؛ با کم شدن قدرت و سرعت و شیب و بالا رفتن آنها می توانید بازخورد بهتری را تجربه کنید.

تمرینات ریکاوری کردن

با اضافه کردن تمرین های تردمیل به فیتنس می توانید یک ریکاوری مطلوب و مناسب داشته باشید و همچنین بر تقویت عضلات خود در تمرین های استقامتی، سیستم قلبی و عروقی خود را نیز با تردمیل بالا ببریدتقویت سیستم قلبی و عروقی موجب می شود که ریکاوری مطلوبی داشته باشید و از تمرین های خود کمتر خسته بشوید.

اگر شما حاضر به شروع کار با تردمیل هستید، باید اطمینان داشته باشید که بهترین تردمیل و مناسب ترین آن را با توجه به شرایط خود انتخاب کرده اید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()