09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 6 فروردین 1401 در ساعت 22 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این مقاله قصد دارد درباره دستگاه ورزشی تردمیل باشگاهی مطالبی را به افراد علاقه مند ارائه دهد. به طور دقیق تر می توان گفت که محتوای مقاله قصد دارد درباره عمل بینی و ورزش پس از توضیحاتی بدهد. یکی از سوال های رایج افراد متقاضی عمل جراحی بینی این است که آیا می توانند بعد از این عمل، فعالیت های ورزشی خود را از سر گیرند و ورزش خود را ادامه دهند؟ نظرات مختلفی در این زمینه مطرح است که چه مدت پس از عمل می توانند فعالیت های ورزشی خود را انجام دهند. در این مقاله نکات مهمی در این باره مطرح شده است تا افراد بدانند چه ممنوعیتی برای ورزش آنها پس از عمل وجود دارد. همچنین افراد بدانند که چه زمانی مجاز هستند فعالیت های روزمره و ورزشی خود را ادامه دهند. بعد از عمل بینی چه مواردی باید رعایت شوند و از کارهایی باید اجتناب کرد. افراد ورزشکار هم گاهی چنین عملی را انجام می دهند و طبیعی است که سوال مهم آنها این است که بعد از جراحی بینی، چند روز باید استراحت کنند و از اجرای تمرینات ورزشی خودداری کنند. در ادامه با تردمیل کو همراه شوید.

فعالیت ورزش بعد از عمل جراحی بینی

عمل زیبایی بینی موجب حساس تر شدن بینی نسبت به گذشته می شود. علاوه بر آن، رگ های خونی بینی پس از جراحی حساس می شود؛ به گونه ای که انجام فعالیت سنگین و به دنبال آن افزایش ضربان قلب می تواند منجر به خونریزی در بینی شود. خونریزی بینی روی نتیجه عمل، اثر منفی خواهد گذاشت. بر اساس دستورات بعد از عمل جراحی بینی می توان پس از عمل به آرامی راه رفت. اما باید به این نکته توجه شود تا از بالا رفتن زیاد از پله ها و فشار به سر جلوگیری شود. خودداری از فعالیت هایی که تنفس را برای فرد دشوار می کند یا فشار خون را افزایش می دهد نیز باید در مرکز توجه باشد. شش هفته بعد از جراحی، استخوان بینی به طور کامل بهبود پیدا می کند. در نتیجه آسیب دیدگی و صدمه در این قسمت طی دو ماه ابتدایی پس از جراحی روی شکل نهایی بینی اثر خواهد گذاشت. بنابراین در شش هفته اول، لازم است که در مراقبت از بینی بسیار دقت داشت. طی دو هفته اول پس از عمل نباید فعالیت شدید انجام شود. همچنین در زمان خواب و استراحت نباید به سر فشار وارد شود؛ بهتر است هنگام خواب و استراحت از یک بالشت بلند و شیب دار استفاده شود. طی این دوره، رعایت رژیم غذایی نیز در کنار موارد فیزیکی توصیه می شود تا برطرف شدن ورم و کبودی بینی سریع تر رخ خواهد داد.

باشگاه ورزشی بعد از انجام عمل جراحی بینی

آغاز فعالیت های ورزشی سابق می تواند به آسانی حدود یک ماه پس از عمل باشد. توصیه پزشکان این است که راه رفتن و پیاده روی سبک می تواند در هفته اول پس از جراحی آغاز شود. زیرا تحرک ساده می تواند جریان خون را بهبود ببخشد که می تواند در از بین رفتن کبودی و تورم موثر باشد. 15 تا 20 دقیقه راه رفتن و پیاده روی در روز برای فرد مجاز است. چنانچه به این موضوع اشاره شد در هفته اول بعد از جراحی نباید فعالیت های هوازی و دویدن و راه رفتن به صورت تند نباید انجام شوند و در واقع ممنوع هستند. به عبارت بهتر هر فعالیتی که تپش قلب را افزایش دهد و جریان خون را افزایش دهد در هفته اول پس از این جراحی، ممنوع است. فرد باید برنامه ریزی دقیقی انجام دهد تا آغاز فعالیت های ورزشی را به تدریج انجام دهد و انجام حرکات هوازی، سبک باشد. سنگین تر شدن فعالیت ها باید به صورت تدریجی باشد. از وارد شدن فشار زیاد و ناگهانی به بینی نیز باید خودداری شود. در هنگام اجرای فعالیت های ورزشی، تنفس نقش مهمی دارد. در نتیجه فرد باید این نکته را مد نظر داشته باشد که تنفس بیمار بعد از جراحی کامل نیست و علت آن تورم بینی است. مسدود بودن مسیر تنفس از راه بینی در تعداد زیادی از افراد نیز باید مد نظر قرار بگیرد. بنابراین در چنین شرایطی، انجام ورزش دشوار است و برای فرد سودمند نیست.

بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟

مراجعه به باشگاه ورزشی در هفته اول ممنوع است. اما انجام تمرینات ورزشی مانند استفاده از دستگاه ورزشی تردمیل باشگاهی، استپ و غیره مناسب برای آغاز فعالیت ها (پس از یک هفته) است. اما تمریناتی که نیازمند بالا بردن وزنه سنگین و فشار روی سر هستند مناسب نیستند. بنابراین می توان گفت که بعد از عمل بینی، انجام فعالیت ورزشی و استفاده از دستگاه ورزشی تردمیل باشگاهی مجاز است. تنفس در هنگام اجرای تمرینات ورزشی باید خوب باشد. افزایش مصرف آب و مایعات همواره توصیه می شود. انجام همه تمرینات بهتر است سبک و با تعداد اندک باشد. از انجام تمرینات با استفاده از وزنه های سنگین تا شش هفته پس از عمل بینی باید اجتناب شود و در واقع چنین فعالیت هایی ممنوع هستند.

آنچه بهتر است در پایان این مقاله بدانید

عمل جراحی بینی نیازمند مراقبت و همچنین رعایت نکات مربوطه است که ورم و کبودی به تدریج از بین برود. نکات مهمی که به افراد بیمار پس از جراحی توصیه می شود مربوط به انجام فعالیت های روزانه و فعالیت های ورزشی است. این مقاله درباره عمل بینی و ورزش پس از آن مطالبی را برای مخاطبان ارائه داده است. زیرا یکی از پرسش های مداوم و فراوان این است که مدت زمان بازگشت به ورزش و فعالیت های مرتبط با آن پس از عمل بینی در چه زمانی است؟ پاسخ این سوال برای هر فعالیت ورزشی، متفاوت است. اما در هر موقعیتی بهتر است با پزشک مربوطه متخصص مشورت شود و نظر او در این باره مد نظر قرار گیرد.

خرید دستگاه ورزشی تردمیل باشگاهی از مجموعه تردمیل کو

برای خرید تردمیل باشگاهی می توان به فروشگاه تردمیل کو مراجعه کرد. انواع دستگاه های تردمیل باشگاهی در غالب مدل ها و برندهای گوناگون در این مجموعه مشاهده شدنی است که افراد متقاضی و علاقه مند می توانند از آنها استفاده کنند. ویژگی ها، قابلیت ها، امکانات و خصوصیات هر محصول نیز برای آن ارائه شده است. همچنین قیمت هر محصول نیز مشاهده شدنی است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()