09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 3 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 5 )

در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای تردمیل را معرفی کنیم تا شما با آشنایی با این برندها راحت تر بتوانید خرید کنید و نیاز ورزشی خود را برطرف نمایید.تردمیل؛ دستگاهی کاملا هوازی است که در 2 نوع متفاوت باشگاهی و خانگی تولید شده است. آمار و ارقام نشان داده اند که تردمیل های خانگی بیشترین طرفداران را دارند و حتی تصور باشگاهی بدون داشتن تردمیل برای بسیاری از افراد غیر ممکن است.

تردمیل توربوفیتنس Turbo fitness

این برند ساخت کشور تایوان است و کمپانی آن در این کشور قرار دارد که توانسته با ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت طرفدارن زیادی در سراسر جهان برای خود جمع کند. تردمیل های توربوفیتنس در دو مدل خانگی و باشگاهی عرضه می شوند که کاربر به راحتی می تواند بنا به نیاز خود بهترین محصول را خریداری کند.کمپانی توربوفیتنس موتورهای قدرتمند و خوبی را برای محصولات خود در نظر می گیرد، به طور مثال؛ کمترین قدرت موتور 1.8 اسب بخار و بیشترین آن 5 اسب خار است.حتما می دانید که قدرت موتور جزو اولین گزینه هایی است که کاربر برای خرید باید به آن توجه کند تا بتواند خرید خوبی داشته باشد.

سرعت، میزان وزن تحمل کننده دستگاه، میزان دوام و کارایی دستگاه همگی به توان موتور تردمیل بستگی داشته و به همین جهت این ویژگی بسیار اهمیت دارد. اغلب تردمیل های توربوفیتنس دارای برنامه های از پیش تعیین شده هستند که کاربر می تواند به راحتی با مراجعه کردن به حافظه تردمیل خانگی خود از این برنامه ها استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن تمرینات ورزشی خود را شروع کند.

تردمیل های خانگی هم دارای 2 نوع متفاوتی هستند؛ تردمیل هایی که در اصطلاح تک کاره بوده و کاربر فقط می تواند بر روی آن فقط راه برود و بدود و تمرینات خود را دنبال کند یا تردمیل های چند کاره که این تردمیل ها معمولا دارای ویبراتور، دمبل، چرخ مسگری، پایه دراز و نشست و کش ایروبیک هستند که کاربر با استفاده از آنها می تواند تمرینات تکمیل تری را انجام دهد.

تسمه تردمیل های توربوفیتنس بسیار محکم و بادوام هستند و ضربه گیرهای SDS که در کف تردمیل تعبیه شده اند سبب می شود تا سر و صدای زیاد به فضای اطراف انتقال پیدا نکند و باعث آزار دیگران نشود.وجود این ضربه گیرها باعث می شود تا به ستون فقرات و مفاصل کاربر فشار کمتری وارد شود و این فشارها را تا 70 درصد کاهش دهد. جالب است بدانید با وجود این ضربه گیرها سطح تسمه تردمیل برای دویدن کاربران بسیار نرم می شود و حتی در مقایسه با دویدن بر روی زمین، دویدن بر روی تردمیل ایمن تر و بهتر است.

اغلب این تردمیل ها دارای کلیدی برای تنظیم شیب و سرعت می باشند که برای دسترسی آسان تر و راحت تر کاربران بر روی دسته های آنها تعبیه شده اند. شیب تردمیل های توربوفیتنس به نوع دستی و برقی تقسیم می شوند که کاربر با استفاده از آنها می تواند تمرینات متنوع زیادی را انجام دهد و خود را از یکنواختی تمرینات نجات دهد.شرکت توربوفیتنس برای تردمیل های خود 2 سال ضمانت یا همان گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که کاربر به محض به وجود آمدن مشکلی یا خرابی می تواند از آنها استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن آنها را برطرف کند.

تردمیل جی کی اکسر Jkexer

جی کی اکسر نیز از برندهای خوب کشور تایوان است. محصولات این شرکت به اندازه ای مرغوب و دارای کیفیت بالایی می باشد که با محصولات اروپایی هم ردیف خود رقابت دارد. تردمیل های این کمپانی علاوه بر اینکه ضربه گیرهای SDS دارند به ضربه گیر ASA نیز مجهز هستند که می توانند سطح نرم و قابل انعطافی را برای کاربر فراهم کنند به عضلات و مفاصل او فشار زیادی وارد نشود و موردحمایت بیشتری قرار بگیرند.

بدنه این تردمیل بسیار با دوام و محکم ساخته شده است و این دستگاه هوازی دارای برنامه های متنوع و حرفه ای از پیش تعیین شده زیادی هستند که کاربر با استفاده از تردمیل های جی کی اکسر می تواند تمرینات حرفه ای تری را انجام دهد.تردمیل جی کی اکسر دارای قابلیت تاشوندگی هستند که کاربران می توانند تردمیل های خانگی خود را به وسیله جک تردمیل جمع کرده و از فضای اطراف خود استفاده کنند.

این برند تردمیل های خود را با 2 طراحی متفاوت به بازار عرضه کرده است؛ جی کی اکسر Turbo و MPower و جی کی اکسرهای Fitlux و Focus که برترین ویژگی آن داشتن جک برقی است که کاربر می تواند به راحتی با فشار دادن دکمه ای بر روی تردمیل دستگاه را جمع و باز کند.تردمیل های جی کی اکسر دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که کاربران خود را حمایت خواهد کرد.

تردمیل پرومستر Promaster

همان طور که می دانید کشور تایوان در ساخت تجهیزات ورزشی تا به الان پیشتاز بوده است و توانسته محصولات با کیفیت زیادی را در قالب کمپانی های مختلف به سراسر ایران صادر کند. یکی دیگر از این کمپانی ها پرومستر می باشد که با ارائه محصولات با کیفیت توانسته توجه بسیاری از کاربران به سمت خود بکشاند.

جالب است بدانید قدرت موتور این تردمیل ها بسیار بالاست و اغلب به ضربه گیرهای خوبی مجهز شده اند . ضربه گیرهای SDS ، ضربه گیر بالشتکی و حتی ضربه گیرهای Spring که تمام این ضربه گیرها سبب می شوند تا از سر و صدای زیاد برای اطرافیان جلوگیری شده و انعطاف پذیری بیشتری هم در سطح تسمه در هنگام دویدن و راه رفتن برای کاربر ایجاد شود.

ضربه گیرهای این تردمیل این توانایی را دارند که از آسیب های احتمالی که ممکن است به ستون فقرات و حتی مفاصل وارد شود، جلوگیری کنند و محافظ خوبی برای اندام باشند.تردمیل های پرومستر دارای مدل های تک کاره و چند کاره می باشند که کاربران با توجه به نیازهای خود می توانند از میان آنها انتخاب کنند.همان طور که می دانید تک کاره ها فقط کاربران می توانند روی این تردمیل ها راه بروند یا بدوند و چند کاره ها معمولا دارای ماساژور برقی ، تخته شنا، چرخ مسگری و ... می باشند کاربر می تواند بدون در یک فضای محدود تمرینات ورزشی انجام بدهد.

برنامه های این تردمیل ها اغلب نیمه حرفه ای هستند که کاربر با انتخاب آنها می تواند در سطح مناسبی تمرینات خود را ادامه دهد. بدنه پرومسترها محکم و مقاوم هستند و به شیب برقی و دستی مجهز شده اند.این تردمیل ها به قابلیت هایی مانند پخش موسیقی، تاشوندگی و جک گازی نیز مجهز هستند که این تردمیل ها را بیشتر مورد توجه قرار داده است. تردمیل های پرومستر دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند که کاربران می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

تردمیل اسپرتک Sportec

کشور تایوان موتور و قطعات این تردمیل را ساخته و در کشور چین نیز مونتاژ شده است.تردمیل های این برند دارای موتورهایی با قدرت بالایی هستند و بدنه های محکمی نیز دارند که می توانند وزن بیشتری را تحمل کنند. طراحی تردمیل های بسیار جذاب و مدرن است که توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند.

تردمیل های اسپرتک دارای ضربه گیرهایی حرفه ای نیز هستند که می توانند سطح نرم و ارتجاعی را برای کاربران فراهم کنند. این تردمیل ها طوری طراحی شده اند که برای افرادی که مبتدی و نیمه حرفه ای هستند بسیار مناسب بوده و کاربران به راحتی می توانند با استفاده از این تردمیل ها تمرینات خوبی انجام بدهند. تردمیل های اسپرتک دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز می باشند.

تردمیل استرانگ Eastrong

این تردمیل ها تحت لیسانس تایوان و ساخت چین می باشند. این دستگاه مجهز به ضربه گیر، تاشوندگی و جک گازی شده اند و دارای قابلیت پخش موسیقی، برنامه های از پیش تعیین شده، کلید تنظیم شیب برقی یا دستی است. اگر می خواهید با انواع مدل های استرانگ آشنا شوید و از آنها اطلاعاتی بدست آورید می توانید به داخل سایت و صفحات مربوط به این محصول مراجعه کنید و توضیحاتی که درباره این تردمیل نوشته شده را مطالعه کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنید. تردمیل استرانگ دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است که کاربر می تواند با استفاده از آنها مشکلات پیش آمده خود را برطرف کند.

تردمیل ریباک Reebok

کمپانی محصولات ریباک در انگلستان قرار دارد و از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار است. این برند نیز با ساخت مدل های متنوع خانگی و باشگاهی توانسته توجه بسیاری از ورزشکاران چه حرفه ای، نیمه حرفه ای و چه مبتدی را به سمت خود جلب کند. این برند انگلیسی تا به حال توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و طراحی زیبا، جوایز و استاندارهای جهانی زیادی بدست آورد. تردمیل های ریباک دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

تردمیل بی اچ فیتنس BH fitness

تردمیل هایی ساخت اسپانیا می باشند که موتورهای قدرتمندی دارند و دارای ضربه گیرهای استاندارد، قابلیت تاشوندگی، جک گازی هستند که کاربران می توانند با استفاده از برنامه های دستی و شیب دستی و برقی تمرینات خوبی انجام بدهند.تردمیل های بی اچ فیتنس دارای 5 سال گارانتی موتور و 2سال گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

ارسال نظر

srtar313 :
5 0
باعرض سلام اگر براتون مقدوره راهنمایی بفرماییدبرای افراد یک خانواده که یکی از آنها 115 کیلو گرم وزن داردتردمیل با چه مدل و مارک بادوام و ایمن تهیه کنیم که قیمت آن حدود 2 میلیون تومان باشه در ضمن گارانتی و خدمات پس از فروشش برامون مهمه ترجیحا مقاومت ،دوام ،عدم لرزش موقع دویدن ، قدرت موتور و از همه مهمتر ایمنی رو هم لطف فرموده مد نظر قرار دهید. مطلب دیگه اگر بخواهیم با ااین ویژگی ها تردمیل چند کاره تهیه کنیم چه مدل و برندی و با چه قیمتی هزینه کنیم؟ قبلا از بذل محبتتون متشکرم
مدیریت :
4 0
با سلام تردمیل مناسب برای استفاده شمادر مرحله اول باید دارای ظرفیت 120 کیلوگرم به بالا باشه و در مرحله بعد با توجه به خصوصیاتی که شما ذکر کردید مدل های توربوفیتنس و جی کی اکسر و همچنین مدل های پرومستر مناسب هست. همچنین می توانید برای راهنمایی بهتر با شماره تلفن 0216123 یا 02166055079 تماس بگیرید یا اطلاعات تماس خود را در قسمت پشتیبان آنلاین درج کنید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
رحیمی :
1 0
سلام میخواستم تردمیلی بگیرم که در درجه اول فشار کمی به کمرم وارد شود(به علت مشکل کمردرد)و در درجه دوم سر و صدایش برای همسایه کم باشد.و در کل کیفیتش خوب باشد.بالاترین وزن خانواده ما 90 کیلوست و تنها جهت پیاده روی میخواهیم استفاده کنیم.در بازه قیمت 2تا3 میلیون.انتخاب بین مدلهای توربوفیتنس 150 و جی کی اکسر توربو772 و پرومستر mt500 کدام برای ما مناسب تر است؟(اگر مدل دیگری را غیر از اینها پیشنهاد میکنید بفرمایید)کلا برند توربوفیتنس بهتر است یا جی کی اکسر؟
مدیریت :
2 0
از نظر ضربه گیر مدل های پرومستر و اسپرتک دستگاه های کاملی هستن و ضربه گیر های خیلی عالی دارن. مدل های mT500 و MT1000 دستگاه های خیلی خوبین. در مورد مقایسه برند ها هم هر برند خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی داره که باعث تمایز اون برند از برند های دیگه میشه و این انتخاب افراد هست که کدوم ویژگی براشون اولویت داشته باشه.
سجاد :
0 0
سلام. با دو و نیم میلیون چه نوع تردمیلی برای استفاده در منزل مناسب می باشد؟؟؟
مدیریت :
1 0
با سلام در این محدوده قیمت برند های توربوفیتنس و پرومستر مدل های تردمیل های خیلی عالی و با کیفیتی عرضه می کنن. در بین این دو مدل می تونید تردمیل مناسبی انتخاب کنید.
محمد :
0 0
سلام وزن من ۱۰۰ هست میخوام تردمیلی برای پیاده روی بگیرم تاشو باشه و حتما سر و صدای و لرزش کم داشته باشه به علت آپارتمانی بودن خونه،پیشنهادتون چه مارکی هستش با چه مشخصاتی اگه فروشگاهی مد نظرتون هست معرفی کنید ممنون از لطفتون
مدیریت :
3 0
با سلام شما می توانید بین برند های مختلف سایت مدل هایی که تا 120 کیلو تحمل وزن دارند را انتخاب کنید همچنین برای جلوگیری از ایجاد لرزش و صدا به ضربه گیر های تردمیل دقت کنید. نمایشگاه دائمی هایپرجیم به آدرس ذیل قابل مراجعه هست خ آزادی روبروی مترو شادمان نبش ک زمانی ساختمان 133 ط 4 واحد 6
علی :
1 0
سلام تردمیلی می خواستم تا وزن 120 کیلو باشه،ویبره شکم و کش ایروبیک داشته باشه و قیمتشم مناسب باشه و برای زانو و کمر و مچ پا هم مناسب باشه و کیفیتشم خوب باشه.لطف کنید راهنمایی کنید.
مدیریت :
0 0
با سلام لطفا جهت کسب اطلاعات درباره نحوه خرید تردمیل مورد نظر خود با شماره 0216123 تماس حاصل فرمایید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 5 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()