09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 7 فروردین 1401 در ساعت 5 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خوب می دانیم که تردمیل باشگاهی به صورت Default یا پیش فرض یک سری برنامه های تمرینی دارد. این امر بدیهی است و تمامی دستگاه های دیجیتالی برای راحتی بیشتر، حاوی چنین برنامه هایی هستند. با این حال، آیا تا به حال فکر کرده اید این برنامه ها چه می توانند باشند؟ آیا از فواید و چرایی وجود آنها باخبرید؟ آیا می توانید آنها در برنامه تمرینی خود بگنجانید؟ از میزان تاثیر آنها و جزییات تمرینی شان آگاهی دارید؟ پس با تردمیل کو همراه باشید تا بیشتر درباره برنامه های تمرینی پیش فرض این دستگاه ها بدانید.

هدف استفاده از تردمیل

برای همه ما مهم است که بدنی خوش تراش یا متناسب داشته باشیم. همچنین در کنار تناسب، سلامت جسمانی خود را افزایش می دهیم. استفاده از تردمیل باشگاهی برای همه افرادی که علاقه بسیاری به ورزش دارند، بهترین راه برای رسیدن به این اهداف به شمار می رود. در کنار این مزیت ها و اهداف، داشتن یک روحیه بسیار خوب و شاداب به ما این توانایی را می دهد که مشکلات بسیار زیادی را راحت تر پشت سر بگذاریم. تأثیرات ورزش کردن فقط جسمی نیست. بلکه بیشترین تأثیر را بر ذهن هر فرد ورزشکار می گذارد و از وی یک شخصیت قوی، استوار و جذاب می سازد.

مزیت های استفاده از تردمیل باشگاهی

بیشترین استفاده ای که از این دستگاه ها می شود، به خصوص تردمیل باشگاهی، به خاطر کاهش وزن افراد و سوزاندن چربی های اضافی است. عمدتاً افرادی که دارای اضافه وزن هستند یا می خواهند وزن اضافی خود را کاهش دهند، بیشتر رو به استفاده از این دستگاه می کنند. اما در کنار این بحث تردمیل باشگاهی مزیت های دیگری هم دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

ماهیچه سازی

در کنار اینکه از این دستگاه برای کاهش اضافه وزن خود استفاده می کنید، در واقع ماهیچه به خاطر فعالیت های ورزشی به ماهیچه سازی هم مشغولید. شاید ابتدا متوجه این موضوع نشوید، اما با آب شدن چربی های شما و پدیدار شدن عضلات، قطعاً به این موضوع پی خواهید برد.

کاهش توده های چربی و جمع شدن پوست

همان طور که قبلاً اشاره کردیم، تمرین با تردمیل باشگاهی باعث چربی سوزی می شود. اما 90 درصد افراد فکر می کنند که توده های چربی فقط مخصوص ناحیه های شکمی و رانی هستند. در صورتی که تمام اندام ها توسط چربی ها احاطه شده اند. بنابراین با تمرینات مکرر و پرفشار این توده ها از بین می روند، ماهیچه های شما بیشتر ظاهر شده و پوست شما با کمک ماهیچه سازی جمع می شود. پس نگران آویزان شدن پوست خود بعد از چربی سوزی نشوید. جمع شدن پوست با کمک ورزش، به خاطر اینکه کاملاً طبیعی است، وجهه ای بد به خصوص پس از جراحی نخواهد داشت.

بهبود عملکرد هورمون ها

به طور کلی ورزش کردن، تغذیه و خواب مناسب کمک می کند تا بدن هورمون های خود را به راحتی و بهتر ترشح کند. هر چقدر میزان ترشح هورمون های ضروری به موقع تر و بهتر باشد، بدنی سالم تر، شاداب تر، قوی تر و ایمن تر خواهیم داشت.

تمرینات خود را چگونه برنامه ریزی کنیم؟

برای اینکه بخواهیم از نتیجه ورزش کرد خود بیشتر بهره مند شویم، باید برنامه غذایی و تمرینی مناسبی تهیه کنیم. انجام فعالیت های غیراستاندارد و تغذیه نامناسب می تواند عوارض بدتری به همراه داشته باشد. به طور کلی برای دریافت تمرینات ورزشی راه های زیادی و جو دارد. اگر وقت زیادی دارید می توانید مطالعات بسیاری داشته باشید تا برنامه را خودتان پیدا کنید. اگر وقت کافی ندارید و سریع تر می خواهید به نتیجه برسید می توانید به مربیان حرفه ای رجوع کنید تا برنامه مناسب خود را بگیرید. همچنین اگر از تردمیل باشگاهی استفاده می کنید، مطلوب تر است که مربی دلخواه شما برای برنامه ریزی این موضوع مطلع باشد. زیرا نه تنها می توانید آیتم های بیشتر و بهتری برای خود فراهم کنید، بلکه می توانید سریع تر به اهداف خود برسید. اما همچنان اگر زمان کافی برای این کارها ندارید و فقط به دستگاه خود متکی هستید، هیچ جای نگرانی نیست. زیرا تردمیل ها به طور پیش فرض دارای تمرینات ورزشی پیش فرض هستند و می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

تمرین با تردمیل باشگاهی (اصطلاحات)

برای اینکه در استفاده از تردمیل باشگاهی خود راحت تر باشید، لازم است یک سری اصطلاحات انگلیسی را بیاموزید. برای مثال به موارد ذکر شده زیر توجه کنید.

• Cardiovascular: ورزش های که با قلب و عروق در ارتباط هستند.
• Fat Burning Zone: ناحیه ای که در آن بدن (طی ورزش) شروع به چربی سوزی می کند.
• Alpine Pass: دشواری هایی که با شبیه ساز شرایط عبور از شیب کوهستان است.
• Random Hill: عبور از پستی و بلندی های اتفاقی.
• Interval Trainin: تمرینات اینتروال (عالی برای استقامت، قدرت و چربی سوزی)
• 5K Run: دو 5 کیلومتر
• Fitness Test: آزمودن سطح فیتنس بدن.

تمرینات پیش فرض تردمیل

حال که اصطلاحات لازم را یاد گرفتید، می توانید تردمیل خود را روشن کنید و یکی از آن ها را انتخاب و امتحان کنید. اما ما قصد داریم که باز هم در رابطه با این اصطلاحات برنامه ریزی شده در تردمیل بحث را گسترده تر کنیم. با استفاده از تمرینات Cardiovascular می توانید توانایی قلبی خود را به چالش بکشید. این برنامه طوری طراحی شده است که با استفاده از سرعت میزان ضربان قلب شما را بین 50 الی 80 درصد افزایش دهد. برنامه های Fat Burning Zone به شما این قابلیت را می دهد تا با سرعت و شدت بیشتری تمرین کرده تا چربی سوزی کنید. هرچه میزان ضربان قلب شما بیشتر باشد، میزان چربی سوزی بیشتر خواهد شد.

برنامه تمرینی Alpine Pass شرایطی شبیه کوهنوردی برای شما فراهم می کند. به این معنی است که دستگاه شیب را به طور اتوماتیک افزایش می دهد تا درجه سختی تمرینات شما افزایش یابد. در نتیجه میزان کالری و چربی سوخته شده افزایش یافته و ماهیچه سازی بیشتری خواهید داشت. با کمک Random Hill دستگاه شرایطی را برای شما فراهم می کند که انگار روی تپه ها تمرین می کنید. گاهی با شیب منفی، گاهی هم با شیب مثبت، با این تیم به خوبی بدن با چالش مواجه خواهد شد. اگر علاقه مند به دویدن های طولانی هستید به شما پیشنهاد می دهیم از برنامه 5K Run که به صورت پیش فرض در تردمیل باشگاهی و جو دارد استفاده کنید. برنامه تمرینی Fitness Test میزان ضربان قلب و سطح آمادگی جسمانی را به چالش می کشد و در نهایت بررسی می کند. توصیه می کنیم هر ماه حداقل 2 تا 3 بار این برنامه را اجرا کنید.

تمرینات ترکیبی

برای اینکه بدنی حرفه ای تر داشته باشید، توصیه می کنیم برنامه های ورزشی پیچیده تهیه کرده و هر بار آن را آپدیت کنید و تغییر دهید تا نتیجه بهتر و بدنی ایدئال تر برای رزومه خود کسب کنید.

کلام آخر

تردمیل باشگاهی برنامه های تمرینی بسیار خوبی برای ورزشکاران فراهم می کند. چه بسا اگر تردمیلی بسیار پیشرفته باشد و قابلیت های ورزشی بسیاری در اختیار متقاضی بگذارد. استفاده از این دستگاه برای فیت شدن، کاهش وزن و چربی سوزی بسیار مفید خواهد بود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()