09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 7 آبان 1396 در ساعت 36 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام، ورزش و رعایت اصول تغذیه ای درست حرف اول را میزند که با پیگیری این دو اصل مهم می توانید به هدف نهاییتان راحت و در عین حال با تنی سالم و سلامت برسید. برای رسیدن به لاغری و خلاص شدن از شر چربی های بدن بهترین کار انجام دادن پیاده روی و در مرحله بعدی آن دویدن است، زیرا پیاده روی یکی از راحت ترین و کم خرج ترین راه هاست که تمام افراد با هر سن و سالی می توانند این کار را انجام دهند.

یکی از مزیت های بسیار خوب راه رفتن و دویدن آن است که بدون نیاز به وسیله یا صرف هزینه زیادی تنها با تهیه کفشی مناسب می توانید این کار را انجام دهید و به نتایج دلخواه برسید. جالب است بدانید پیاده روی و دویدن مزایای خوب دیگری مانند: کم کردن استرس، کم شدن خطر ابتلا به بیماری های مانند قلبی - عروقی و توانبخشی به مفاصل را نیز دارد. فقط باید توجه داشته باشید که اگر تازه ورزش و پیاده رویتان را شروع کرده اید و بهتر است روزهای نخست با بدنتان مدارا کنید و فعالیت های سنگین انجام ندهید و بعد کم کم با بالا رفتن آمادگی جسمانی تان دویدن و فعالیت بیشتر را شروع کنید.

اغلب افرادی که پیاده روی را شروع می کنند همیشه این سوال در ذهن آنها به وجود می آید که راه رفتن یا دویدن در بیرون از خانه بهتر است یا پیاده روی بر روی تردمیل؟ و کدام نوع پیاده روی آنها را زودتر به لاغری می رساند. زمانی که خارج از خانه می دوید بدن با اصطحکاک بیشتری مقابله می کند و در نتیجه کالری سوزی بهتری در بدن ما رخ می دهد.

زمانی که نمی توانید به هر دلیلی از جمله آب و هوا، آلودگی هوا یا مشغله کار خانه و فرزندان از خانه خارج شوید، بهترین کار آن است که برای خانه تردمیلی تهیه کنید و با استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده این دستگاه ها که اغلب در اکثر آنها مشاهده می شود ورزش روزانه مفیدی انجام دهید. زمانی که از تردمیل استفاده می کنید کالری سوزی به سرعت و شدت تمریناتتان بستگی دارد. برای اینکه کالری سوزی بیشتر در زمان استفاده از تردمیل داشته باشید می توانید شیب تردمیلتان را تغییر دهید تا حتی مقاومت باد را برای خود شبیه سازی کنید.

در زمانی که دمای بدن شما بالاتر از حد معمول باشد قادر خواهید بود کالری بیشتری بسوزانید. در روزهای گرم دمای بدن به طور طبیعی بالاست و با اندکی فعالیت نتیجه خوبی خواهید گرفت. اما مشکل انجام دادن ورزش زیر آفتاب در فصل گرما آن است که با شدت گرما و آفتاب اگر به بدن خود فشار زیادی بیاورید دچار مشکلات زیادی مانند کم آب شدن بدن و گرمازدگی می شوید که این موضوع شما را گرفتار می کند.

دویدن در روزهای گرم باعث می شود زودتر از زمانی که روی تردمیل می دوید خسته شوید، اما اگر هوای اطراف شما سرد هم باشد برای گرم کردن بدن و افزایش متابولیسم آن باید فعالیت بیشتری انجام دهید. اگر در خانه و فصل سرد از تردمیل استفاده می کنید بهتر است قبل از شروع ورزش بدن را حداقل 5 دقیقه گرم کرده و سپس تمرینات خود را شروع کنید. اغلب تردمیل ها شیب قابل تنظیم به صورت دستی یا برقی دارند. با افزایش شیب تردمیل در زمان پیاده روی در خانه و در شرایط ایده آل بدنی می توانید کالری بیشتری بسوزانید و زودتر به نتایج دلخواهتان برسید.

شما با انتخاب تردمیل و استفاده از آن مخصوصا در زمان هایی که دمای هوا زیاد است، به جای اینکه بیرون بدوید و پیاده روی کنید 5 دقیقه بیشتر بر روی تردمیل خود راه بروید یا بدوید و کمی هم شیب دستگاه را اضافه کنید. این کار درست برابر است با همان مقدار اضافی که بیرون از خانه، کالری می سوزانید البته بدون بوجود آمدن مشکلاتی برای بدن.

برای سوزاندن کالری بیشتر بهترین کار افزایش شیب و سرعت تردمیل است که با افزایش قدرت بدنیتان بهتر است هر چند دقیقه یک بار آنها را افزایش یا تغییر دهید. به طور مثال با کمک تردمیل می توانید برای دقایقی شدت را افزایش دهید و بعد از آن سرعت را پایین بیاورید و بدن را ریکاوری کرده و بدن را به چالش خوبی دعوت کنید و راحت تر ذخایر چربی بدن را بسوزانید. به یاد داشته باشید برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری نباید بیش از آنچه سوزاندید غذا بخورید تا زودتر به نتایج دلخواهتان برسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()