09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 22 دی 1395 در ساعت 5 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آیا به نظر شما 20 دقیقه زمان زیادی است؟ چقدر از وقت خود را روزانه هدر می دهید و هیچ نتیجه مثبتی کسب نمی کنید؟ تردمیل یک دستگاه هوازی فوق العاده است که اغلب افراد آن را به عنوان یک دستگاه لاغری می شناسند.این روزها به دلیل مشغله های زیاد کاری و خانوادگی اغلب مردم فرصت نمی کنند برای انجام تمرینات ورزشی روزانه از منزل خارج شده و خود را به محل های مناسب برسانند؛ اغلب آن ها حتی فرصت کافی برای ورزش کردن در منزل را ندارند.

تردمیل دستگاهی است که به این گونه افراد کمک می کند در مدت کم تمرینات پربازدهی انجام بدهند و از فواید ورزش ایروبیک بهرمند بشوند؛ این دستگاه تطبیق پذیر می باشد و به کاربر اجازه می دهد از سطح ملایم تا شدید ورزش کند.20 دقیقه فرصت زیادی برای چربی سوزی به بدن نمی دهد؛ چون بدن در 15 دقیقه نخست فعالیت های فیزیکی فقط قند می سوازند؛ اگر این تمرین را 6 روز در هفته ادامه بدهید، پس از 3 الی 4 ماه تاثیرات قابل ملاحظه ای در بدن خود خواهید دید.

بهترین روش برای انجام تمرین بر روی تردمیل این است که به شیوه تناوبی به انجام این کار بپردازید؛ بدین ترتیب که 1 الی 2 دقیقه با سرعت زیاد بدوید و بعد سرعت را کاهش داده و 1 دقیقه راه بروید تا ضربان قلب کمی کاهش پیدا کند و بعد دوباره سرعت را افزایش بدهید و همین روند را تا پایان مدت تمرین تکرار کنید.

این که درک درستی از نحوه کالری سوزی در بدن خود داشته باشید کمک می کند زیادتر انرژی مصرف کنید و چربی سوزی بیشتری داشته باشید. برای از دست دادن حدود نیم کیلوگرم از وزن خود می بایست در هفته 3500 کالری بسوزانید یا بخشی از آن را با رژیم غذایی حذف کنید؛ بنابراین می بایست تلاش کنید در روز حدود 500 کالری بیشتر از دست بدهید.

با 20 دقیقه راه رفتن بر روی تردمیل امکان ندارد بتوانید در مدت 20 دقیقه 500 کالری بسوزانید؛ در نتیجه باید مدتی از تمرین خود را به دویدن اختصاص بدهید؛ همان طور که گفته شد برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از تمرین ورزشی به دست بیاورید باید آن را به طریقه تناوبی یا انتروال انجام بدهید.

20 دقیقه ورزش در روز واقعاً زیاد نیست؛ اما شما می توانید با افزایش سرعت و یا شیب در این مدت کالری مورد نظر را مصرف کنید و نتیجه بگیرید. در صورتی که یک فرد 70 کیلوگرمی معمولی با سرعت 5 کیلومتر در ساعت بر روی تردمیل راه برود، در حالی که شیب صفر است، حدود 100 کالری از دست می دهد؛ اما اگر شیب تردمیل را تا 5 درصد بالا ببرد و سرعت را به حدود 10 کیلومتر در ساعت برساند، بی شک نتیجه بسیار متفاوت خواهد شد.

کاهش وزن با تمرینات ورزشی به سطح تمرین بستگی دارد؛ به جز زمان که در این برنامه ثابت است با افزایش 2 فاکتور سرعت و شیب می توان شدت تمرینات را افزایش داد.عواملی همچون فعالیت بدنی، تغذیه، وراثت، عملکرد غدد درون ریز و ... در کاهش وزن موثر هستند. برای این که کاهش وزن را به حداکثر برسانید باید کارآیی ورزش را تا آن جا که می توانید افزایش بدهید.

بیشترین کالری سوزی در بدن زمانی رخ می دهد که ضربان قلب به حدود 70 درصد حداکثر خود رسیده باشد؛ در اواسط مدت تمرین طوری بدوید که ضربان قلب حدود 80 درصد حداکثر ظرفیت بشود. برای محاسبه حداکثر ظرفیت ضربان قلب عدد سن خود را از عدد 220 کم کنید. تردمیل یک دستگاه ایده آل برای انجام ورزش هوازی است؛ اگر این دستگاه را در منزل دارید نگذارید فقط خاک بخورد؛ شما می توانید در کمترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
7 / 10
از 6 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()