09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 12 مهر 1397 در ساعت 27 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پیاده روی بهترین و ساده ترین ورزشی است که تمام سنین می توانند آن را انجام دهند و روند زندگی را بهبود ببخشند و حتی تناسب اندام را حفظ کنند. خوبی این ورزش آن است که می توانید آن را حتی به صورت تک نفره در خانه یا فضای باز نیز انجام دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.

پیاده روی آسان ترین و در واقع این روزها ارزان ترین ورزشی است که می توانید برای رسیدن به سلامتی و حتی حفظ آن و داشتن اندامی ایده آل انجام دهید. اگر از درد مفاصل، مشکلات قلبی، چاقی، استرس و ... رنج می برید، بهتر است به جای مصرف قرص و داروهای رنگارنگ با کمک پیاده روی مشکلات سلامتی خود را شکست دهید.

پیاده روی را می توانید در روزهای خوب در خیابان های خلوت و سرسبز شهر، پارک ها، جاده های جنگلی تنها یا با گروهی از دوستان انجام دهید یا اگر جزو افرادی هستید که فرصت چندانی ندارید و مشغله های زندگی نمی گذارد که شما از خانه خارج شوید و حتی به باشگاه بروید می توانید با تهیه تردمیل در خانه این کار را انجام دهید.

زمانی که در خانه تردمیلی داشته باشید می توانید در هر ساعت و زمانی که بدست آوردید راه بروید و کالری بسوزانید و چربی ها را وادار به آب شدن کنید. تردمیل های جدید دارای ضربه گیرهای قدرتمندی هستند که از زانوها و کمرتان محافظت می کنند و اجازه نمی دهند به بدن شما آسیبی وارد شود.

با پیاده روی چه در خانه و چه در بیرون از آن می توانید به بهبود سلامت قلب نیز کمک کنید. راه رفتن بهترین ورزش برای غلبه افراد با بی تحرکی و مبارزه با انواع بیماری هاست. با این کار راحت تر وزن کم خواهید کرد و می توانید متابولیسم بدن تان را افزایش دهید و کم کم به تناسب اندام دلخواه تان دست پیدا کنید.

در فعالیت های روزانه خود تجدید نظر کنید و گاهی زودتر از خواب بلند شوید و به جای استفاده از اتومبیل پیاده وری تا سرکار را انتخاب کنید و با روحیه سرحال تر و شاداب تر به محل کار بروید و برای ارتقای سلامتی تان نیز کاری انجام داده باشید.

می دانید که سرطان روزانه جان بیش از یک میلیون نفر را می گیرد و برای پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها و بیماری ها نیز باید کاری انجام دهید و قدمی بردارید. زندگی بی تحرک و ماشینی شدن تمام کارهای ما علت بسیاری از بیماری ها و گرفتاری های قرن است که با ورزشی ساده می توانید تا حد زیادی این مشکلات را حل کنید.

راه رفتن حتی هوش را افزایش می دهد و سبب گردش بهتر خون شده و عملکرد سلول ها را بهبود می بخشد. تردمیل یکی از قدیمی‌ترین دستگاه‌های ورزشی است که زمان ابداع آن به حدود 2000 سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد! در آن روزها از این وسیله برای ورزش و تناسب‌اندام استفاده نمی کردند و امروزه کاربرد آن تغییر کرده و می تواند به ما کمک زیادی کند. همان طور که اشاره شد تردمیل به شما این اجازه را می دهد تا در هر زمان و ساعتی که وقت کافی داشتید پیاده روی انجام داده و در امنیت کامل فقط به ورزش فکر کنید.

با استفاده از تردمیل می توانید سرعت خود را مطابق با وضعیت آمادگی جسمانی خود تنظیم کنید و با وجود کلید ایمنی از آسیب دیدگی در امان باشید و تمام افراد حتی افراد مبتدی نیز به راحتی از آن استفاده خواهند کرد.

روزهای سرد زمستان انگیزه بیرون رفتن و ورزش کردن را از اکثر ما می گیرد و با وجود تردمیل این کار چندان مشکلی نیست و راحت می توانید برنامه درست خودتان را ادامه دهید تا به اهداف مورد نظرتان برسید.

اگر اطلاعات کافی از نحوه استفاده کردن از این دستگاه مفید نداشته باشید ممکن است به بدنتان صدمه وارد کنید و پس با دقت بیشتری با ما همراه باشید.

کفش نامناسب نپوشید

برای استفاده از تردمیل باید کفش مناسب ورزشی خوبی را انتخاب کنید تا از فشار آمدن به زانوها و کمرتان جلوگیری کنید و پاهای شما دچار ساییدگی نشوند. بهتر است کفش انتخابی شما مناسب دویدن باشند و با ضخامت بیشتری (بالشتک) که دارند از پاشنه و استخوان پاهای شما در مقابل ضربه محافظت کنند.

به پاها نگاه نکنید

در زمان راه رفتن و دویدن تا حد ممکن به پایین و پاهایتان نگاه نکنید تا تعادل خود را از دست ندهید. این حتی باعث گرفتگی عضله گردن شما و مشکلات زیاد آن نیز می شود و کم کم متوجه می شوید که گردن، شانه های شما دچار مشکل خواهند شد.

یکنواخت تمرین نکنید

تمرینات روزانه را دنبال کنید و اما بعد مدت زمان کوتاهی برنامه ورزشی تان را تغییر دهید، زیرا بدن بعد از مدتی به رویه شما عادت خواهد کرد و کم کم هر روز کالری کمتری می سوزاند و اثرات ورزش برای شما کمتر خواهد شد.

تپه نوردی را با افزایش شیب تردمیل امتحان کنید و به برنامه تان اضافه نمایید تا شاهد نتایج خوبی نیز باشید.

دست ها را کنترل کنید

شاید این گفته به نظر شما چندان مهم نیاید ولی در حین راه رفتن با تردمیل سعی کنید دست هایتان را کنترل نمایید و زیرا با این کار حرکت فقط انرژی بیشتری مصرف می کنید و زودتر خسته خواهید شد و پس در حرکت و راه رفتن بر روی دست هایتان کنترل داشته باشید.

درست گام بردارید

گام های شما باید مانند زمان راه رفتن عادی تان بر روی زمین معمولی باشد و نباید بیش از اندازه گام های بلند بردارید یا قدم های کوتاه داشته باشید. تعداد ۳ گام در هر ثانیه برای دویدن کافی است.

دستگیره ها را نگیرید

بعد از بدست آوردن تعادل دست گیره های تردمیل را در زمان راه رفتن و بدتر از آن دویدن نگیرید زیرا این کار تعادل شما را برهم می ریزد و سبب زمین خوردن شما خواهد شد. به یاد داشته باشید که اگر تکیه گاهی داشته باشید که وزن خود را روی آن قرار دهید حتما کالری بسیار کمتری می سوزانید.

کمر را خم نکنید

بدن شما به هر سمتی تمایل بیش از حد داشته باشد، بعد از مدتی دچار مشکل خواهد شد. سعی کنید در اصطلاح قوز نکنید و با قوز کردن مداوم دچار مشکلات زیادی خواهید شد و علاوه بر آن ممکن است باعث پرت شدن تان به سمت جلو شوید. برای استفاده راحت تر از تردمیل و برخورداری از مزایای آن بهتر است به توصیه هایی که برایتان آورده ایم عمل کنید تا در صحت و سلامت کامل به ورزش تان نیز برسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
7 / 10
از 4 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()