09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 17 تير 1396 در ساعت 6 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تردمیل دستگاهی مفید برای پیاده روی و دویدن است که این روزها بین تمام مردم شناخته شده بوده و اکثرا در خانه یا باشگاه ها از این وسیله استفاده می کنند.همان طور که می دانید تردمیل ها در ابعاد و قابلیت های متفاوتی تولید و به بازار عرضه شده اند که میتوان بنابر نیاز، از میان این مدل ها به راحتی انتخاب و استفاده کرد. تردمیل ها نیز مانند سایر دستگاه های برقی نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند تا دچار مشکلات اساسی نشوند و بتوان در طولانی مدت از آنها استفاده کرد.

هرچه زودتر به واکنش های تردمیل توجه کنید، میزان خرابی دستگاه کمتر خواهد بود. برای اینکه بتوانید زودتر به داد خرابی تردمیلتان برسید، باید به چند نکته اساسی توجه کنید که در ادامه این مقاله برای آگاهی بیشتر شما چند نمونه از اختلات و Error هایی که ممکن است برای تردمیل به وجود بیاید را می آوریم.

نامنظم شدن سرعت

هنگامی که بر روی تردمیل در حال راه رفتن یا دویدن هستید و به صورت ناگهانی سرعت دستگاه تغییر می کند، حتما برای تردمیل مشکلی به وجود آمده است و بهتر است دستگاه را خاموش کنید.بهترین کاری که می توانید انجام دهید مراجعه به دفترچه راهنمای تردمیل می باشد. دفترچه را مطالعه کنید، نکاتی و تنظیماتی که به شما یادآوری کرده را به خوبی اجرا کنید. تسمه را بررسی کنید تا پیچ و تابی نداشته باشد. در صورت حل نشدن مشکل بهتر است از متخصصان تعمیر تردمیل کمک بگیرید تا دستگاه دچار مشکلات بیشتری نشود.

لغزش تسمه

اگر در زمان راه رفتن بر روی تردمیل احساس لرزشی به دست های شما انتقال پیدا کرد، نشان دهنده آن است که تردمیل احتیاج به تعمیر کوچکی پیدا کرده و بهتر است تسمه را سفت کرده و آن را تنظیم کنید.البته فراموش نکنید تسمه را بیش از حد سفت نکنید، زیرا اگر تسمه را بیش از اندازه سفت کنید، بین تسمه و عرشه اصطکاک ایجاد می شود و ممکن است شما سریع از روی تسمه سر بخورید و دچار مشکل شوید.برای تست مناسب بودن سفتی تسمه می توانید به راحتی آرام تسمه را بالا بکشید، اگر در تسمه 2 تا 3 اینچ شکاف ایجاد شد و بالا نیامد تسمه بیش از حد سفت است و باید به آن رسیدگی کنید.

Error در نمایشگر

تمام Error ها در قسمت تسمه نیست و ممکن است نمایشگر نیز اعلام خطا کند. برای رفع مشکلات و error های نمایشگر باید تمام سیم های متصل شده به تردمیل را بررسی کنید تا دچار مشکل و قطعی نشده باشند.

به مشام رسیدن بوی سوختگی

شاید تجربه کرده باشید زمانی که بر روی تردمیل راه می روید یا می دوید، بوی سوختگی به مشام می رسد. این بو اغلب به دلیل اصطکاک تسمه و با کف تردمیل یا به دلیل قطعی سیم کشی الکترونیک موتور است. اگر به این بو در هر دو حالت توجه نشود، دستگاه دچار آتش سوزی خواهد شد و باید سریعا این مشکل را حل کنید و از تعمیرکار کمک بگیرید.

داغ کردن تسمه

زمانی که اصطکاک تسمه و کف تردمیل زیاد باشد، تسمه داغ کرده و به خوبی کار نمی کند. تردمیل را باید در فواصل زمانی مشخص روغن کاری کنید تا اصطاک بین تسمه و کفی کم شود، اگر به این اصطکاک رسیدگی نشود موتور دستگاه بعد از گرم شدن خاموش می شود و مشکلات زیادی پیدا خواهید کرد.اگر برای مدت طولانی به داغ شدن تسمه تردمیل توجه نکنید، در بدترین حالت ممکن است تسمه شما احتیاج به تعویض پیدا کند.

روشن نشدن موتور دستگاه

معمولا تردمیل هایی که دائما با نهایت سرعت کار می کنند، مدار چرخش موتور آنها دچار مشکل می شود و نیاز به متخصص پیدا می کنید تا موتور را تعمیر یا تعویض کند.در هنگام خرید سعی کنید با تحقیقات زیاد، علم و آگاهی و استفاده از تجربیات دیگران دستگاهی خوب انتخاب کنید. در زمان نگهداری از تردمیل به یاد داشته باشید که باید دستگاه را در مکانی صاف و بدون شیب قرار دهید تا هم شما و هم دستگاه در زمان انجام دادن تمرینات دچار مشکل نشوید.روغنکاری را حتما جدی بگیرید و در فواصل زمانی مشخص این کار را انجام دهید تا دستگاه کمتر دچار آسیب و خرابی شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()