09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 11 شهریور 1396 در ساعت 13 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اگرچه چاقی و راه های درمان این مشکل بحث داغ این روزهاست، ولی هستند افرادی که از لاغری و عوارض آن رنج می برند و دائما به دنبال راه حلی می باشند که این مشکل را برطرف کنند. جالب است بدانید چاق شدن و رسیدن به تناسب اندام نیز بسیار سخت تر از کاهش وزن است. برای پیدا کردن وزن ایده آل همان طور که میدانید باید از شاخص توده بدن BMI کمک بگیرید و بر اساس جنس، قد و سن وزن ایده آل تان را پیدا کنید.

لاغری بیش از اندازه زیبایی محسوب نمی شود و برعکس بسیار هم ناراحت کننده است که این مشکل دلایل مختلفی خواهد داشت، از جمله: شرایط کاری، عادات بد غذایی و محدویت های حرکتی، نداشتن دندان های سالم، داشتن عفونت های مزمن، اسهال های مزمن، بیمارهای انگلی و ...

بنابراین اگر جزو افرادی هستید که لاغری مزمن دارید در ابتدای شروع برای از بین بردن آن باید اول بدن شما از لحاظ انواع این بیماری ها مورد بررسی قرار گیرد و سپس به دنبال راهکارهای دیگری باشید. با آگاهی از وضعیت بدنی خود می توانید به سراغ متخصصان تغذیه ای بروید و برای برطرف شدن مشکلتان کمک بخواهید. اگر زود به لاغری تان رسیدگی نکنید دچار خستگی دائم، کم خونی، پوکی استخوان، کاهش مقاومت بدن در برابر ابتلا به انواع بیماری ها و... خواهید شد.

فراموش نکنید افرادی که به صورت ارثی و سرشتی لاغر هستند برای رفع این مشکل باید تلاش زیادی کنند و این کار بسیار مشکل خواهد بود. در ادامه این مقاله چند راهکار ساده برای افزایش وزن به شما پیشنهاد می دهیم تا با عمل به آنها بتوانید تا حدودی به تناسب اندام دلخواهتان برسید.

*در وعده صبحانه حتما آبمیوه طبیعی میل کنید * تنقلات و آجیل های سودمند را فراموش نکنید؛ به طور مثال در عصر یک لیوان بستنی، چند تکه کاکائو و مصرف بادام، پسته، فندوق فراموش نکنید حتی اگر خیلی گرسنه نباشید. * همراه غذا خوردن مصرف لبنیات را فراموش نکنید. * همان طور که گفته شد از میان وعده ها غافل نشوید و معجون های خانگی، مانند: شیرموز، هویج بستنی و ... میل کنید. *

در تمام مراحل زندگی انجام دادن ورزش را از یاد نبرید، ورزش کردن حسن زیادی دارد؛ ورزش اشتهای شما را برای غذا خوردن بیشتر می کند و می توانید غذا بخورید و به سلول های بدنتان مواد مغذی بیشتری برسانید.

سعی کنید روزانه حتما ورزش انجام دهید و اگر فرصتی برای انجام دادن ورزش های سنگین و بدنسازی ندارید می توانید از پیاده روی ساده کمک بگیرید. با تهیه تردمیل در خانه می توانید از هر فرصتی که پیدا کردید استفاده کنید و حتی در زمان تلویزیون تماشا کردن نیز فعالیت داشته باشید و پیاده روی کنید.

زنجبیل، نعنا، شاهی، ریحان، رازیانه و ... را همراه غذاهایتان استفاده کنید تا اشتهای بیشتری برای غذا خوردن پیدا کنید. اگر شما همزمان با انجام ورزش روزانه مواد پروتئینی مانند: گوشت، مرغ، ماهی و ... مصرف کنید به راحتی میتوانید عضله سازی نیز انجام دهید. روانشناسان توصیه دارند برای بیشتر شدن اشتها از بشقاب های رنگی، مانند: نارنجی، قرمز و زرد استفاده کنید تا اشتهای شما بیشتر شود و بتوانید تغذیه خوبی داشته باشید و در کنار انجام مرتب ورزش به اندام دلخواهتان برسید.

باید برای رسیدن به هدفتان صبور باشد و فراموش نکنید که نباید انتظارهای غیرواقعی (مثلا 8 کیلو اضافه وزن) را در مدت زمان کوتاهی داشته باشید. در خوردن مواد غذایی حاوی چربی های اشباع شده بالا، مانند: شکلات، کیک، شیرینی و انواع نوشابه ها افراط نکنید، زیرا غیراصولی مصرف کردن این مواد و بدون انجام دادن ورزش، باعث افزایش توده چربی بدن می شود نه توده ماهیچه ای.

ارسال نظر
عبدالخبیر رحمان ... :
0 0
من لاغر هستم بدن سازی هم میرم میخواهم به زودی چاق شوم البته زیاد نه به اندازه 10 کلو
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()