09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 56 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

انجام تمرین ورزشی به صورت مداوم و روزانه با دستگاه های هوازی همچون تردمیل، اسکی فضایی، اسپینینگ و... پلی است به سوی فیتنس و تناسب اندام.زمانی که به باشگاه ورزشی می روید همه این دستگاه ها را در اختیار دارید و می توانید با آن ها تمرینات متنوعی انجام بدهید؛ اما اگر فرصت رفتن با باشگاه را ندارید، می توانید با تهیه یک یا دو دستگاه هوازی در منزل به تمرین بپردازید و از فواید آن بهرمند شوید.

انتخاب یک دستگاه مناسب از میان دستگاه های هوازی متعدد نیاز به تامل دارد؛ البته پیش از هرچیز باید بدانید چه میزان بودجه ای را برای خرید این وسایل در نظر گرفته اید.تردمیل یک دستگاه فوق العاده و تطبیق پذیر است که با آن می توانید از راه رفتن آهسته شروع کرده و با سرعت زیاد بدوید؛ با داشتن تردمیل خانگی برای دویدن و راه رفتن دیگران نگران شرایط آب و هوا نخواهید بود و ورزش در دسترس شما قرار دارد.

دویدن و راه رفتن می تواند به طور روزانه در برنامه های شما جا بگیرد. سطح تردمیل انعطاف پذیری بیشتری دارد و اغلب این دستگاه ها مجهز به ضربه گیرهای گوناگونی هستند؛ به همین دلیل دویدن و راه رفتن بر روی تردمیل ایمن تر از دویدن بر روی زمین می باشد و فشار کمتری به عضلات، مفاصل و ستون فقرات وارد خواهد شد.تردمیل ها امکانات متنوعی دارند؛ با تنظیم شیب و سرعت این دستگاه می توانید تنوع خوبی در تمرینات ایجاد کنید؛ شیب بیش از 10 درصد ورزش تپه نوردی و کوه نوردی را شبیه سازی می کند؛ کسانی که به این ورزش ها علاقمند هستند در زمانی که امکان انجام آن ها وجود ندارند، می توانند با استفاده از شیب تردمیل تمرین انجام بدهند.

نمایشگر این دستگاه اطلاعات خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد که بر اساس آن ها می توان یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کرد و بر اساس آن الگوی اولیه پیش رفت.اسکی فضایی نیز یک دستگاه بدون برخورد و بسیار مناسب است که با آن می توان مدت نسبتاً طولانی در سطح متوسط تمرین انجام داد و بدن را وارد مرحله چربی سوزی کرد؛ تمرین با این دستگاه ضربان قلب را افزایش داده و باعث می شود اکسیژن رسانی به بدن افزایش پیدا کند؛ در نتیجه سوخت و ساز بیشتر می شود؛ این دستگاه برای تازه کارها و افرادی که به دلیل بالا بودن سن یا بعضی از مشکلات دیگر، آمادگی جسمانی خوبی ندارند وسیله بسیار مناسبی می باشد.

برخی از الپتیکال های پیشرفته قابلیت تنظیم شیب پدال را دارند که با این گزینه می توان سطح تمرین را بالاتر برد و طول گام را نیز تغییر داد؛ یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه امکان پدال زدن به صورت معکوس می باشد که تنوع خوبی در تمرینات ایجاد کرده و عضلات پشت پا را نیز به کار می گیرد.اگر در حین تمرین با این دستگاه دسته های متحرک آن را بگیرید، دست ها هماهنگ با حرکت پا جلو و عقب می روند؛ بدین ترتیب تمام بدن وارد تمرین خواهد شد.

دوچرخه ثابت نیز برای ورزش هوازی گزینه مناسبی می باشد؛ دوچرخه ثابت یک دستگاه بدون برخورد است که انواع گوناگونی دارد.دوچرخه ثابت اسپینینگ بیشتر در سالن های ورزشی برای تمرینات اسپینینگ به کار گرفته می شود که این روزها بسیار مورد استقبال قرارگرفته؛ این ورزش برای چربی سوزی فوق العاده است؛ به طوری که ظرف چند هفته نتایج آن قابل مشاهده می باشد. اسپینینگ در منزل نیز قابل استفاده می باشد.

دوچرخه ثابت های معمولی نیز در منزل مورد استفاده قرار می گیرند؛ به وسیله این دستگاه می توانید ورزش دوچرخه سواری را شبیه سازی کنید.دوچرخه ثابت های نشسته که در اصطلاح به آن ها پشتی دار و مبله نیز می گویند، شرایط بسیار راحتی را برای رکاب زدن به وجود می آورند؛ اگر در قسمت پا و کمر دچار آسیب دیدگی هستید برای خرید دوچرخه ثابت تردید نکنید؛ زیرا ورزش با این دستگاه مخصوصاً انواع نشسته آن، هیچ فشاری به کمر وارد نمی کند.

البته دوچرخه ثابت در مقایسه با تردمیل و حتی الپتیکال دیرتر ضربان قلب را بالا می برد؛ به همین دلیل ظرفیت دریافت اکسیژن با آن پایین تر است؛ بعد از تمرین با دوچرخه ثابت به زمان زیادی برای ریکاوری نیاز ندارید و این دستگاه به صورت روزمره قابل استفاده می باشد؛ بنابراین بسته به شرایط بدنی و نیاز خود می توانید بهترین دستگاه فیتنس خانگی را انتخاب کنید.

ارسال نظر
زهرا :
0 0
اطلاعات خوب وجامعی بود .من واقعا تفاوت اثر این دستگاهها رو نمی دونستم
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()