09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396 در ساعت 16 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اشتباهات رایج در هنگام استفاده از تردمیل

استفاده و کار با تردمیل در نگاه اول ساده و ابتدایی به نظر می رسد، با اینکه به طور کلی این دیدگاه درست است اما با این حال نیاز به رعایت برخی از اصول وجود دارد، که عدم رعایت آنها موجب عملکرد نادرست خواهد شد. در این مقاله به برخی از این اشتباهات و نکات اشاره می کنیم.

همانطور که می دانید تردمیل یک وسیله ورزشی برای پیاده روی است در نتیجه در هنگام کار با تردمیل باید از کفش مناسب استفاده کرد. در غیر این صورت ممکن است به عضلات پای شما آسیب برسد.

نکته دیگری که معمولا توسط افراد مبتدی رعایت نمی شود، نگاه نکردن به پاها در هنگام تمرین با تردمیل است. هیچگاه نباید در هنگام استفاده از این وسیله ورزشی، به پاهای خود توجه کنید زیرا این عمل منجر به از دست رفتن تعادل در شما خواهد شد.

کوبیدن پاها در هنگام تمرین، یکی دیگر از اشتباهات رایج در هنگام استفاده از تردمیل است. این کار به عضلات پا و گاها مفاصل کمر آسیب می رساند. در هنگام دویدن بر روی تردمیل باید بر روی پنجه پا فرود بیایید نه پاشنه. به این نکته توجه کنید.

به منظور بهره وری هرچه بیشتر از تمرین با تردمیل، باید برنامه ورزشی در ماه یک یا دوبار تغییر کند. در غیر این صورت ، این ورزش تاثیر قابل انتظار را نخواهد داشت.

اشتباه دیگری که ممکن است رخ دهد، قوز کردن به سمت جلو است که تاثیرات شدیدی بر ستون مهره ها و ایجاد درد در آینده خواهد شد. در هنگام تمرین با استفاده از تردمیل باید سعی کنید استاندارد حرکت را حفظ کنید در واقع کمر شما باید کاملا صاف باشد. اگر احساس عدم تعادل در این حالت را دارید باید سرعت تردمیل را کاهش دهید.

ورزش بیش از حد نیز یکی دیگر از اشتباهات رایج در هنگام کار با این دستگاه است. در همه حال شما باید تعادل را در ترین کردن حفظ کنید. بنابراین در هنگام کار با تردمیل حتما به این نکات توجه نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()