09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396 در ساعت 24 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اجزاء تردمیل شامل قطعات مانند موتور تردمیل ، موتور شیب ، قطعه الکترونیکی بالا و پایین ، شاسی تردمیل ، تخته ی تردمیل ، تسمه ی موتور ، غلتک و تسمه ی اصلی می باشد ، معمولآ افرادی که با تردمیل کار می کنند اجزاء آن را نمی شناسند و وظیفه هر کدام را نمی دانند ، شناخت قطعات تردمیل به شما کمک می کند که طرز کار تردمیل را بهتر بشناسند و همچنین در زمان بروز مشکل متوجه شوید کدام قسمت مشکل دارد . 

در زیر بخشهای مختلف تردمیل را با عکس و توضیحات برای شما نمایش می دهیم :

1. موتور تردمیل :

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/motor.JPG

در بخش جلویی تردمیل و زیر پوشش جلویی موتور وجود دارد که مهمترین بخش تردمیل نیز می باشد و در هنگاه خرید به قدرت و کیفیت آن بسیار باید توجه کنید ، این موتور محرک اصلی تردمیل است و قدرت آن بر اساس اسب بخار تعیین می گردد .

2 . موتور شیب :

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/motor%20shib.jpg

موتور شیب نیز در بخش جلویی تردمیل و در کنار موتور اصلی وجود دارد که با حرکت دادن چرخ دنده حلزونی شیب تردمیل را تنظیم می کند. لازم به ذکر است برخی از تردمیل ها موتور شیب ندارند و نتظیم شیب در آنها به صورت دستی انجام می شود .

3 . قطعه الکترونیکی بالا

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/bala.jpg

این بخش شامل صفحه نمایش و کلید هایی در کنار صفحه نمایش تردمیل و بر روی دسته های آن می شود که باعث ارتباط کاربر با تردمیل می گردد .

4 . قطعه الکترونیکی پایین

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/pain.JPG

این قطعه در بخش جلوی تردمیل و در کنار موتور قرار دارد که وظیفه برق رسانی به بخشهای مختلف تردمیل را بر عهده دارد .

5 . شاسی تردمیل

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/shasi.jpg

این بخش قاب اصلی تردمیل و بخش فلزی است که تمام اجزاء تردمیل بر روی آن سوار است. اصطحکام این بخش یک فاکتور مهم در انتخاب تردمبل خوب است .

6 . تخته تردمیل

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/takhte.jpg

بخشی است که تسمه اصلی تردمیل دور آن است و همواره باید صاف و صیقلی باشد .

7. تسمه موتور

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/tasme%20motor.jpg

تسمه ای است که حرکت موتور را به غلتک جلویی انتقال می دهد و موجب چرخش تسمه اصلی می شود .

8 . غلتک

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/ghaltak.jpg

در تردمیل دو غلتک وجود دارد که به آنها غلتک جلویی و عقبی می گویند که تسمه تردمیل به دور آنها می افتد و کشش تسمه را نیز تنظیم می کنند .

9 . تسمه اصلی

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/tasme%20asli.jpg

تسمه ای است که ما بر روی آن می دویم و جنس و کیفیت آن از فاکتور های یک تردمیل خوب می باشد .

ارسال نظر

سامان :
0 2
سلام فیوز پشت تردمیل من به صورت مکرر می سوزه ایراد از کجاست
مدیریت :
3 0
با سلام. سوختن مکرر فیوز به دلیل اتصالی برق در تردمیل شماست بهتر است یک تعمیر کار خبر کنید و تا قبل از تعمیر از آن استفاده نکنید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
4 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()