09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 8 تير 1396 در ساعت 11 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دویدن و راه رفتن میتواند تاثیرات زیادی در ارتقا یا حتی حفظ سلامتی تمام افراد با هر سن و سالی داشته باشد. با کمک دویدن بر روی هر سطحی، زمین یا تردمیل می توانید سلامتی خود را تضمین کنید.دلایلی که در ادامه این مقاله مطالعه می کنید به شما کمک می کند تا اگر شکی هم درباره انجام دویدن بهترین روش برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن دارید، برطرف شود و این کار را جزو امور اصلی روزانه قرار دهید و آن را در هر شرایطی ترک نکنید.

تحقیقات ثابت کرده است افرادی که دویدن و راه رفتن را جزوی از برنامه منظم روزانه یا حتی هفتگی زندگی خود قرار داده اند، کمتر از سایر افراد دچار سرطان های مزمنی مانند؛ روده و ... می شوند. پزشکان حتی اعلام کرده اند با دویدن و راه رفتن منظم 30 درصد کمتر به بیماری سرطان سینه دچار می شویم.

با دویدن و راه رفتن به صورت منظم سوخت و ساز در بدن افزایش پیدا خواهد کرد. اگر بتوانید روزانه راه بروید و بدوید چه در خانه یا بیرون می توانید به موفقیت های زیادی برسید.با کمک تردمیل در خانه می توانید به دور از گرما، سرما و آلودگی هوا تمرینات منظمی را پیگیری کرده یا حتی از برنامه های از پیش تعیین شده تردمیل استفاده کنید و اصولی پیش بروید.

مصرف آزادانه کربوهیدرات ها

زمانی که راه می روید و علی الخصوص می دوید، سوخت و ساز بدن شما افزایش پیدا می کند و با خیالی آسوده تر می توانید کربوهیدراتی مانند برنج، ماکارانی و ... مصرف کنید و لازم نیست دائما نگران چاق شدن باشید.

طول عمر

حتما شنیده اید که اگر در دوران جوانی ورزش منظمی انجام دهید، حتی اگر به ساده ترین شکل یعنی پیاده روی یا دویدن فعالیت داشته باشید،بیشتر عمر می کنید. پزشکان معتقدند اگر هفته ای یک بار بدوید می توانید عمر خود را افزایش داده و دوران کهنسالی را با سلامتی بیشتری طی کنید.

کاهش وزن بیشتر

همان طور که در ابتدا گفته شد، دویدن سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و کالری سوزی بیشتری در بدن اتفاق میفتد و زودتر می توانید به تناسب اندام دلخواه برسید و لاغر شوید.

تقویت حافظه

با بالا رفتن سن و سال اگر به حافظه و عقل توجه نشود، به دلیل کم کار شدن آنها کم کم دچار کم حافظگی و مشکلات بعد از آن می شوید که با کمک ورزش در دوران جوانی می توانید خطر زوال عقل را به تعویق بیندازید و از مغز در برابر آلزایمر محافظت کنید.معمولا تردمیل ها برای افراد کهنسال برنامه های از پیش تعیین شده دارند و این برنامه ها سبب می شوند تا شما بدون زحمت و مراجعه به بیرون از خانه که معمولا با مشکلاتی همراه است، ورزش کنید و بروز آلزایمر حتی اگر ارثی و خانوادگی نیز باشد را کاهش دهید.

کم شدن فشار خون

زمانی که جنب و جوش شما بیشتر شود، سوخت و ساز بدن نیز بیشتر می شود و مواد سمی راحت تر و سریع تر از بدن خارج می شوند. با فعالیت و دویدنی منظم فشار خون شما نیز کنترل شده و به حد طبیعی خواهد رسید و احتیاجی به خوردن انواع قرص ها نیست.

محکم شدن استخوان ها

با دویدن بر روی تردمیل و استفاده از برنامه های منظم دستگاه می توانید بدن را به وادار به ساخت ماهیچه کرده و پیاده روی ساده را به ورزشی مقاومتی تبدیل کنید. هر چه ماهیچه ها را فعال تر و سرحال تر نگه دارید، در دوران پیری می توانید بیشتر از استخوان های خود محافظت کنید.

شاید دیده باشید که فرد مسنی اظهار می کند در حین راه رفتن بدون اینکه دچار حادثه ای شود با کوچکترین پیچ خوردگی پاهای او شکسته و مشکل ایجاد شده است. این حادثه نشان می دهد استخوانها مقاومت خوبی نداشته اند و برای جلوگیری از این اتفاق ها در دوران جوانی باید ورزش و دویدن منظمی را پیگیری کنید.

بهبود وضعیت خواب

با انجام دادن فعالیت روزانه و دویدن بدن تا حدودی فعالیت روزانه خود را انجام می دهد و شما شب هنگام، خواب راحت تری خواهید داشت و به کیفیت خواب نیز افزوده خواهد شد.

کم شدن استرس

راه رفتن و دویدن به صورت منظم اگر مانند تلویزیون تماشا کردن جزو عادت های ما شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. با کمک این ورزش ساده می توانید تا حد بسیار زیادی سطح سروتونین را در بدن افزایش دهید و به کم شدن استرس در بدن کمک زیادی کنید.با دویدن منظم انواع بیماری و استرس ها را می توانید به راحتی از خود دور کرده و خطر ابتلا به بیماری ها و معلولیت ها را در سن بالاتر کاهش دهید.به یاد داشته باشید اگر می خواهید به تمام این ویژگی ها دست پیدا کنید و بدن سالمی داشته باشید، بهتر است 4 تا 5 بار در هفته به صورت تناوبی بدوید و این کار را جزو برنامه های اصلی خود قرار دهید تا از مزایای آن بهره مند شوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()