09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 31 ارديبهشت 1396 در ساعت 14 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حتما تا به حال افرادی را دیده اید که انجام دادن ورزش جزء کارهای واجب مانند غذا خوردن آنها شده است.افرادی بدون اینکه کوچکترین بهانه ای بیاورند یا کارهای دیگر را اولویت بدانند، ورزش روزانه خود را انجام می دهند و با پشتکاری که دارند زود به اهداف مورد نظر خود می رسند.برای اینکه بتوانید ورزش خود را به صورت جدی پیگیری کرده و نتوانید آن را رها کنید به چند نکته که در ادامه مقاله آورده می شود، دقت کنید تا بتوانید با کمک این نکات ورزش خود روزانه و جدی پیگیری کنید و زودتر به اهداف مورد نظر خود برسید.

از مدت زمان های کم شروع کنید

شروع ورزش و تمرین بدون سختی و حتی درد نیست و با گذشت زمان بدن به ورزش و فعالیت عادت خواهد کرد. با پیگیری جدی ورزش خود شما نیز دیگر قادر نخواهید بود ورزش را رها کنید و از کوچکترین فرصت در خانه مانند، وقتی که برای شستن لباسها می گذاشتید را می توانید صرف انجام دادن ورزش با دستگاه های هوازی مانند تردمیل و ... کنید.

داشتن برنامه برای انجام دادن ورزش

اگر در اول هفته برنامه ریزی درستی برای انجام دادن ورزش خود تهیه کنید، می توانید به صورت دقیق آن را پیگیری و تبدیل به یک برنامه روزانه کنید. با چیدن و تهیه برنامه از قبل بیشتر به انجام دادن ورزش ترغیب می شوید و کمتر به فکر رها کردن آن خواهید افتاد.البته این را فراموش نکنید با خارج شدن از برنامه زیاد به خود سخت نگیرید و حتی اگر یک جلسه هم ورزش نتوانستید انجام دهید، چیز زیادی را از دست نداده اید و ناامید نشوید و بعد از آن دوباره ورزش را پیگیری کنید.

سوال و درخواست را از یاد نبرید

افرادی که پیگیر ورزش هستند از سوال و جواب کردن وحشتی ندارند و اگر طرز استفاده از دستگاهی را نمی دانند سوال می کنند تا با انجام دادن تمرینات غلط به خود آسیب نرسانند. با سوال کردن از مربیان سعی کنید با عملکرد دستگاه های داخل باشگاه یا حرکات ورزش به خوبی آشنا شوید و به مشکل برخورد نکنید.

زمانی که در باشگاه با عملکرد دستگاه ها آشنا شوید، در خانه نیز می توانید با تهیه دستگاه های هوازی خانگی مانند، تردمیل، دوچرخه و ... ورزش روزانه خوبی انجام دهید و دیگر لازم نیست برای انجام دادن ورزش به خارج از خانه و باشگاه ها مراجعه کنید.

تجربیات جدید را امتحان کنید

تجربه های جدید و اینکه بتوانید هر روز بدون هیچ مشکلی به کلاس های ورزشی مراجعه کنید بسیار خوب است، ولی این کار غیرممکن است و احتمال به وجود آمدن مشکلاتی مانند؛ سرما، گرما، آلودگی هوا و... از به وجود آمدن تجربیات جدید و پیگیری منظم جلوگیری می کند.بهترین راه حل این است که با تهیه دستگاه های هوازی مانند تردمیل در خانه، تمرینات خود را پیگیری کنید و با توجه به اطلاعاتی که دستگاه در اختیار شما قرار می دهد می توانید برنامه خوبی نیز برای خود تهیه کنید و منتظر رفتن به باشگاه نمانید.

هدف های کوچک برای خود در نظر بگیرید

برای انجام دادن تمرینات خود چه در باشگاه و چه در خانه هدف های کوچک در نظر بگیرید تا بتوانید با رسیدن به هدفهای کوچک انرژی زیادتری دریافت کنید و در بلند مدت بتوانید با انرژی زیادی به اهداف اصلی خود برسید.

لازم نیست هر روز تمرینات شدید انجام دهید

بیشتر افراد گمان می کنند برای زودتر رسیدن به اهداف باید بی وقفه تمرین کنند و بدون کوچکترین استراحتی تمرینات ورزشی انجام دهند.هستند افرادی که هم در خانه با کمک تردمیل و هم در باشگاه ها زیر نظر مربیان، ورزش را پیگیری می کنند تا زودتر به اهداف مورد نظر خود برسند، ولی به یاد داشته باشید هر روز انجام دادن ورزش سخت نه تنها خسته کننده است بلکه به بدن نیز آسیب می رساند و بدن را دچار مشکل خواهد کرد.بهتر است در بین تمرینات از ورزش های یوگا، مدیتیشن یا دیگر دستگاه های هوازی مانند دوچرخه ، الپتیکال و... استفاده کنید تا در آرامش کامل با بهترین روش و برنامه به هدف مورد نظر خود برسید.

عاشق ورزش کردن و لباس ورزشی خود باشید

جالب است بدانید نحوه لباس پوشیدن بر روی اعتماد به نفس افراد تاثیر زیادی می گذارد.حتی اگر در خانه و به کمک دستگاه های هوازی مانند تردمیل ورزش می کنید، بهتر است لباس ورزشی مخصوص خود را به تن کنید تا انگیزه بیشتری برای فعالیت داشته باشید و لذت ورزش کردن را در خانه نیز تجربه کنید و با ایجاد انگیزه بتوانید هر روز ورزش انجام دهید و تنبلی نکنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()