09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 43 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پیاده روی ورزشی ست که اکثر افراد به راحتی و بدون هیچ مانعی می توانند انجام دهند.برای افرادی که می خواهند با استفاده از پیاده روی بر روی تردمیل به کالری سوزی برسند و وزن کم کنند توصیه می شود که میزان فعالیت خود را افزایش دهند و با شدت بیشتری تمرین کنند.

در این قسمت قصد داریم راهکارهایی را برای شما عنوان کنیم که با استفاده از آن بتوانید در هنگام راه رفتن بر روی تردمیل کالری سوزی بیشتری را تجربه کنید.

تغییر سرعت به صورت متناوب

اگر زمانی که پیاده روی می کنید تمام مدت با سرعت ثابت گام بردارید کالری کمتری از دست می دهید.پس سعی کنید به جای اینکه همیشه یک سرعت یکنواخت را برای تمرین خود انتخاب کنید.به مدت 3 دقیقه با سرعت بالا پیاده روی کنید به طوری که در این سرعت بالا صحبت کردن برای شما سخت شود و سه دقیقه بعدی را به صورت آهسته راه بروید و این روند را در طول تمرین حفظ کنید تا به زمان 30 دقیقه ای تمرین خود برسید.

به این ترتیب هم موفق می شوید تا کالری بیشتری بسوزانید و هم استقامت بدنی شما بالا تر می رود و بدن شما به یک روند تکراری برای تمرین عادت نمی کند.

پیاده روی بر روی سطح نرم(تردمیل)

سعی کنید برای جلوگیری از آسیب به مفاصل خود بر روی سطوح نرم پیاده روی کنید. عکس العمل ناشی از راه رفتن و دویدن بر روی سطوح سفت و سخت به طور کامل به مفاصل شما وارد می شود و پس از مدتی موجب بروز آسیب می گردد.اما پیاده روی بر روی سطوح نرم مانند شن این ویژگی را ندارد.به علاوه در تردمیل ضربه گیر های برای جلو گیری از فشار ناشی از دویدن تعبیه شده است که بسیار مفید می باشد.

همچنین راه رفتن بر روی سطح نرم بیش از سطوح سفت باعث کالری سوزی می شود.
همه عضلات بدن را درگير کنيد

هنگامی که بر روی تردمیل راه می روید سعی کنید به جز پاها بقیه اندام های خود را نیز درگیر این فعالیت کنید و دستهای خود را با ریتم حرکت پاهایتان تکان دهید به این ترتیب دستها، بازوها، شانه و قفسه سینه در فعالیت شرکت کرده و از مزایای آن بهره مند می شوند.

زمانی که شما میزان فعالیت بدن خود را بیشتر می کنید کالری بیشتری نیز می سوزانید.پس سعی کنید که همیشه این حرکات را در پیاده روی خود انجام دهید و آن را جزئی از حرکت ورزشی خود کنید.

گوش دادن به موسیقی با ریتم تند و ورزشی

طبق تحقیقات انجام شده دانشمندان به این نتیجه رسیده اند افرادی که در هنگام پیاده روی و دویدن بر روی تردمیل به موسیقی متناسب با ورزش و با ریتم سریع گوش می کنند، بیشتر از سایرین تمرینات خود را ادامه می دهند و فعالیت سنگین تری دارند در نتیجه کالری بیشتری نیز از دست می دهند.

استفاده از شیب تردمیل

سعی کنید تمرینات خود را به گونه ای انتخاب کنید که در آن از شیب تردمیل هم استفاده نمایید.گاهی شیب دستگاه را بالا ببرید و با سرعت متوسط پیاده روی کنید به این ترتیب ضربان قلب شما بالا رفته و میزان چربی سوزی در بدنتان افزایش می یابد و زودتر به کاهش وزن دست می یابید.

شما می توانید با اضافه کردن چاشنی شیب به تمرینات خود در زمان استفاده از تردمیل به جز کالری سوزی بیشتر آمادگی و استقامت بدن خود را نیز بالا ببرید.

‌سنگين‌تر پیاده روی کنید

برای اینکه تمرین خود را سخت تر کنید می توانید درون کوله پشتی خود تعدادی کتاب قرار دهید و با آن بر روی تردمیل پیاده روی کنید. به این ترتیب کالری سوزی شما افزایش می یابد و انرژی بیشتری مصرف میکنید. البته حمل وزنه یا گرفتن وسیله های سنگین با دست در هنگام پیاده روی توصیه نمی شود و احتمال آسیب دیدگی را تا میزان زیادی افزایش می دهد.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()