09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 15 تير 1396 در ساعت 20 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جریان درست خون در سراسر بدن از به وجود آمدن بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند. اگر جریان خون بر سر راه خود دچار گرفتگی هایی باشد مشکلات عروقی زیادی برای ما به وجود خواهد آمد.اگر به گرفتگی های عروقی بی توجه باشید بعد از مدت زمان کوتاهی دچار ورم عضلات و حتی ورم پا می شوید و نمی توانید به خوبی فعالیت های روزانه خود را انجام دهید.با کمک انجام دادن ورزش به صورت روزانه و منظم می توانید جریان خون را در بدن تسریع کنید. برای شروع فعالیت به شما انجام دادن 4 حرکت ورزشی را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید با انجام آنها به راحتی جریان خون را در بدن افزایش دهید و سلامتی بدن را تضمین کنید.

پیاده روی

انجام دادن پیاده روی یکی از راحت ترین ورزش های مفید برای ارتقا و حتی حفظ سلامتی است. پیاده روی را با کمترین امکانات میتوان انجام داد. اگر جزو افرادی هستید که گرما و سرما یا حتی آلودگی هوا نمی توانند مانع شما باشند به آسانی می توانید در محیط باز در خارج از خانه پیاده روی کنید و فعالیت روزانه داشته باشید.

اما اگر نمی توانید خانه را به دلیل حضور فرزندان و ... ترک کنید، بهتر است تردمیلی برای خانه تهیه کنید و با قرار دادن بر روی حداقل شیب آن فضای بیرون را برای خود شبیه سازی کنید و انواع مختلف تمرینات ورزشی را انجام دهید.تردمیل های امروزی دارای برنامه های از پیش تعیین شده زیادی هستند که می توانید از میان آنها مناسب ترین را انتخاب کنید و مشغول فعالیت روزانه شوید.

با انجام دادن پیاده روی متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما افزایش پیدا خواهد کرد و خون در سراسر بدن شما جریان سریعتری خواهد داشت.زمانی که خون در بدن سریع تر حرکت کند بر اثر این جنب و جوش چربی های اضافی نیز شکسته می شوند و زودتر لاغر می شوید و تناسب اندام پیدا خواهید کرد.فراموش نکنید که در زمان پیاده روی نباید زیاده روی کنید و به یاد داشته باشید در زمان پیاده روی چه با تردمیل چه بر روی زمین معمولی باید بتوانید صحبت کنید و همیشه سرعت را متناسب نگه دارید.

حرکت دوچرخه

اگر امکان استفاده از دوچرخه ثابت را دارید، مدت زمانی هرچند کوتاه را برای انجام دادن این ورزش بگذارید و با کمک رکاب زدن و دوچرخه سواری سرعت جریان خون را در بدن افزایش دهید. با بالا رفتن سرعت جریان خون گرفتگی در عروق ایجاد نمی شود و می توانید بدن را در برابر دچار شدن به انواع بیماری ها بیمه کنید.اگر دوچرخه ثابت هم در منزل ندارید می توانید روی بر روی کمر بخوابید و دست ها را کنار بدن قرار دهید، پاها را به آرامی بلند کنید و حرکت دوچرخه را به آهستگی با پاهایتان اجرا کنید، این حرکت سبب بالا رفتن جریان خون در بدن می شود.

بالا نگه داشتن پاها

همان طور که بر روی کمر دراز کشیده اید می توانید پاها را فقط به سمت بالا چند ثانیه نگه دارید یا به دیواریا تکیه گاهی، تکیه دهید. بعد از چند دقیقه مکث در این حالت می توانید پاها را پایین آورده و بر روی زمین بگذارید تا جریان خون بازگردد و مکثی در بدن نداشته باشد.

جمع کردن زانوها

بر روی زمین دراز بکشید و یک پا را به آرامی از زانو خم کرده و به سمت سینه و شکم خم کنید. چند لحظه در همین حالت قرار بگیرید و دوباره پا را به همان حالت اولیه بازگردانید.برای سلامتی بیشتر بهتر است به تغذیه خود نیز توجه داشته باشید و تا می توانید از غذاهایی که سدیم کمتری دارند استفاده کرده و فیبر زیاد مصرف کنید تا بدن سالم تری داشته باشید و کمتر به انواع بیماری ها دچار شوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()