09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 58 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آهسته دویدن یک فعالیت ورزشی بسیار پر فایده است؛ اگر به سلامتی خود فکر می کنید یا دچار اضافه وزن هستید، وارد یک برنامه ورزشی 21 روزه با تردمیل بشوید. البته این برنامه با دویدن بر سطح زمین هم قابل اجرا می باشد؛ اما چون تردمیل دسترسی بهتری دارد و با آن محدود به زمان و مکان نمی شوید ما برای تمرینات پشت سر هم و با برنامه، این دستگاه را توصیه می کنیم.

می توانید این برنامه 21 روزه را 3 یا 4 روز در هفته اجرا کنید و درهر جلسه بیش از 30 دقیقه بدوید. پس از 21 روز تاثیرات ارزشمندی را بر بدن خود مشاهده خواهید کرد. انجام این برنامه ورزشی نیاز به پشتکار و اراده دارد. در حین دویدن آهسته، ضربان قلب بالا می رود و اکسیژن زیادی وارد بدن خواهد شد، به همین دلیل سوخت و ساز افزایش می یابد و متابولیسم اصلاح می گردد؛ نظم و استمرار فواید این فعالیت را چند برابر می کند.

دویدن، مادر همه رشته های ورزشی محسوب می شود و پس از 21 روز نتایج بسیاری می بینید. با این کار وزن بدن کنترل می شود. دویدن، چربی های ذخیره شده در بدن را می سوزاند و تبدیل به انرژی می کند. یک دونده در هر ساعت بیش از 500 کالری از دست می دهد؛ بنابراین دو ورزش موثری برای تناسب اندام است.

دویدن، برای بدن عضله و ماهیچه می سازد. در اثر بی تحرکی حجم عضلات و ماهیچه ها کاسته می شود. جالب است بدانید، هر چه توده عضلانی در بدن انسان بیشتر باشد، سوخت و ساز بیشتر می شود. با ساختن عضلات، بدن ذخایر چربی بیشتری از دست می دهد و روند کاهش وزن و تناسب اندام سریع تر خواهد شد. همچنین قوی تر شدن عضلات سبب می شود تراکم استخوان بیشتر و قوی تر بشود، در نتیجه دویدن از ابتلا به بیماری پوکی استخوان در سنین پیری پیشگیری می کند.

همان طور که گفتیم با دویدن ضربان قلب منظم تر شده و فشار خون پایین می آید. همچنین این فعالیت ورزشی کلسترول بد را می کاهد و احتمال لخته شدن خون در رگ ها و حملات قلبی را به طور چشمگیری کم می کند. ورزش هوازی دویدن، اعتماد به نفس افراد را بالا می برد و موجب کاهش استرس خواهد شد؛ به طور کلی ورزش سبب می شود رضایت افراد از اندام شان بیشتر بشود. رضایت از شکل بدن و افزایش عضلات و ماهیچه ها، به فرد احساس بهتری می دهد.

همه فعالیت های ورزشی و به ویژه دویدن روزمره و منظم، باعث می شود ساختمان عضلانی و استخوانی محکم تر بشود و در نتیجه روند پیری را کند می کند. افرادی از ورزش بهره می گیرند دیرتر از افراد عادی دچار علائم پیری می شوند و در کهنسالی با سلامت بیشتری زندگی می کنند.

انجام فعالیت ورزشی منظم و مستمر کار آسانی نیست؛ به همین علت کسانی که به آن می پردازند، گویی تمرین اراده و استقامت انجام می دهند. این کار باعث می شود، فرد در سایر فعالیت های روزمره نیز تبدیل به انسانی مقاوم و با اراده بشود.

تمرین دویدن، حتی اگر به صورت آهسته و در زمانی محدود انجام بشود، گلبول های سفید خون را افزایش می دهد. گلبول های سفید در تامین ایمنی بدن ضروری هستند و خطر ابتلا به بیماری هایی نظیر سرطان پستان، دیابت و پوکی استخوان را می کاهند.

به طو کلی ورزش هماهنگی اعضای بدن را بیشتر می کند و دویدن بر روی تردمیل حتی بیش از دویدن بر روی زمین در این امر موثر است؛ چون روی تردمیل، بر روی تسمه ای می دوید که بر خلاف جهت شما در حرکت می باشد و این کار تمرکز بیشتری می خواهد.

خواب انسان رابطه مستقیمی با سلامتی جسمانی و روحی او دارد. پس از دویدن بدن خسته می شود و نیاز به خواب و تجدید قوا پیدا می کند. دوندگان معمولا سریع به خواب فرو می روند و خواب عمیق تری دارند. خواب با کیفیت، کمک می کند فرد در زندگی روزمره دقت بیشتری داشته باشد و در انجام کار های فیزیکی و حتی فکری سریع تر به مهارت دست پیدا کند.

در سنین پیری راه رفتن به اندازه دویدن موثر واقع می شود. افرادی مسنی که به این فعالیت مشغول هستند، کمتر از افراد دیگر به بیماری های عفونی، عصبی و سرطان دچار می شوند. بعضی از مردم در پیری به دلیل ترس از آسیب دیدن، کمتر به تمرینات ورزشی و یا حتی پیاده روی می پردازند؛ البته پیاده روی در محیط بیرون از منزل می تواند برای آن ها خطرناک باشد؛ اما دستگاه تردمیل از ایمنی بالایی برخوردار است و افراد در هنگام استفاده از آن به مراتب کمتر آسیب می بینند.

از طرفی مردم این روزها به دلیل مشغله های گوناگون و زندگی ماشینی کمتر فرصت دارند برای انجام فعالیت ورزشی در زمان مناسب از منزل یا محل کار خود خارج بشوند. وجود یک تردمیل خانگی به همه اعضای خانواده این امکان را می دهد، در هر زمان از شبانه روز که ارداه کنند به انجام تمرینات ورزشی بپردازند.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()