09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 51 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بدون شک تردمیل برای ورزش هوازی و چربی سوزی وسیله بسیار مناسبی است. اما همانطور که می دانید برای رساندن بدن به مرحله چربی سوزی باید بیش از 15 دقیقه، به طور مداوم ورزش کنید. چون در 15 دقیقه اول بدن فقط قند از دست می دهد.

پس اگر واقعا وقت کمی برای ورزش دارید، توصیه می کنیم حداقل تا 20 دقیقه به تمرین خود ادامه بدهید. این روش را می بایست در شرایط خاص و 6 روز در هفته به کار بگیرید تا موثر واقع بشود.

شرایط خاص در تردمیل قابل اجرا است. وقتی با دستگاه تردمیل کار می کنید 3 فاکتور زمان، سرعت و شیب تحت اختیار شماست. وقتی زمان کمی دارید می توانید با افزایش سرعت یا شیب دستگاه، این کمبود را جبران کنید .

توجه داشته باشید برای از دست دادن 450 گرم چربی باید 3500 کالری بسوزانید. برای اینکه بتوانید در عرض یک هفته این مقدار کالری را بسوزانید باید هر روز در 20 دقیقه ای که زمان دارید، بیشترین کالری ممکن را مصرف کنید. پس بنابراین تمرین شما می بایست خیلی سخت باشد. با گذاشتن دستگاه بر روی شیب 5 درصد بدون افزایش سرعت می توانید در هر جلسه 100 کالری بیشتر از آنچه انتظار می رود، بسوزانید.

 البته فاکتور دیگری که در دست دارید، سرعت است. اگر با شیب 1 یا 2 درصد بتوانید با سرعت 16 کیلومتر در ساعت بدوید همان نتیجه حاصل می شود.

البته با وجود اضافه وزن دویدن با چنین سرعتی غیر ممکن به نظر می رسد. روش پیشنهادی این است که از دو فاکتور سرعت و شیب در کنار هم بهره ببرید.

می توانید شیب دستگاه را روی 3 درصد تنظیم کنید و با سرعتی حدود 8 کیلومتر در ساعت بدوید.

توجه داشته باشید، شما به عنوان یک ورزشکار تازه کار نباید از ابتدا با چنین برنامه ای شروع به ورزش بکنید.

زیرا وقتی آمادگی جسمانی لازم را نداشته باشید، تمرین سخت به عضلات و مفاصل شما آسیب می رساند. بنابراین می بایست به تدریج قدرت بدنی خود را برای داشتن یک تمرین سخت 20 دقیقه ای افزایش بدهید.

20 دقیقه ورزش در روز کار خیلی سختی نیست. از همین امروز شروع کنید. خواهید دید هر هفته سرعت و قدرت بیشتری پیدا می کنید و به زودی می توانید، درهمین زمان کم چربی سوزی مناسبی داشته باشید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()