09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 25 مرداد 1396 در ساعت 32 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای اینکه بتوانید انگیزه خود را در طی انجام برنامه های تمرینی از دست ندهید، باید در ورزش تنوع را ایجاد کنید تا بتوانید به اهدافی مانند کاهش وزن و تناسب راحت تر و سریعتر برسید. امروزه همه ما با مشغله ها ی زیاد کاری فرصتی پیدا نمی کنیم به باشگاه برویم یا در فضای آزاد پیاده روی کنیم. با کمک دستگاه های هوازی خانگی مانند تردمیل خانگی می توانید در هر ساعت از شبانه روز که فرصتی پیدا کردید، حتی در زمانی که در حال تلویزیون تماشا کردن هستید یا به فرزندان خود رسیدگی می کنید می توانید به راحتی تمرینات روزمره خود را انجام دهید.

تردمیل ها این قابلیت را دارند تا با کم و زیاد کردن سرعت و شیب آنها بتوانید در برنامه های ورزشی خود تنوع ایجاد کرده و دچار یکنواختی در ورزش نشوید.همان طور که می دانید بدن ما در مدت زمان کمی به شرایطی که در آن قرار دارد عادت می کند و بعد از مدت زمان کوتاهی دیگر به تمریناتی که انجام می دهید جواب نمی دهد و نمی توانید نتایج دلخواهتان را بدست بیاورید.

تردمیل های خانگی به مانیتورهایی مجهز شده اند که می توانند به راحتی زمان، مسافت، سرعت و تعداد ضربان قلب شما را به نمایش دربیاورند تا شما در زمان ورزش از وضعیت جسمانی خود باخبر شوید و بتوانید طبق آن تمرینات را برنامه ریزی کنید. زمانی که با تردمیل خانگی در خانه ورزش انجام می دهید باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید زودتر به اهداف مورد نظرتان برسید.

تمرینات را کوتاه اما سخت انجام دهید

دویدن های طولانی و یکنواخت بر روی تردمیل بدن را خسته می کند و بهتر است برای گرفتن نتایج بهتر فقط سعی کنید تمرینات شما کوتاه اما سخت باشد.در ابتدا به طور مثال 3 دقیقه آرام راه بروید تا بدنتان گرم شود. 5 دقیقه بعدی را به آرامی بدوید یا سریع تر راه بروید و یک دقیقه بعد سرعت دستگاه را زیاد کنید و بر روی تردمیل بدوید.

زمانی که تپش قلبتان زیاد شد 65 تا 90 ثانیه بعدی بر روی تردمیل راه بروید تا اکسیژن دریافت کنید و بعد از اتمام این تمرینات حداقل 3 دقیقه راه بروید تا بدنتان سرد شود.بعد از بالا رفتن آمادگی جسمانیتان می توانید از تمرینات قدرتی کمک بگیرید. تردمیل های خانگی چند منظوره طراحی و ساخته شده اند که برای صرفه جویی در وقت می توانید از آنها استفاده کنید. در بین تمرینات بعد از گرم کردن بدنتان بهتر است حداکثر به مدت 5 دقیقه راه بروید و بعد از آن ورزش های قدرتی انجام دهید و از دمبل استفاده کنید و ماهیچه هایتان را تحت تاثیر قرار دهید.

بعد از اتمام تمریناتتان حداقل 3 دقیقه را برای سرد کردن بدنتان اختصاص دهید و دوباره با کمک تردمیل آرام راه بروید.بهتر است بدانید متخصصان اعلام کرده اند برای اینکه بتوانید با پیاده روی ساده کالری بسوزانید، بهتر است شدت پیاده رویتان را به حدی برسانید که ضربان قلبتان حداقل 55 و حداکثر 90 درصد افزایش پیدا کند. البته باید بدانید که تعداد ضربان قلب و شدت آن در هر فرد متفاوت است و نباید به خودتان زیاد فشار بیاورید.

از شیب تردمیل کمک بگیرید

برای اینکه سوخت و ساز بدنتان را بالا ببرید، بهتر است از سایر امکانات تردمیل مانند؛ شیب استفاده کنید و تمرینات را از یکنواختی در بیاورید. با کمک تردمیل و شیب آن می توانید در خانه نیز کوه نوردی را تجربه کنید تا تمرینات برای شما خسته کننده نباشند.شیب تردمیلتان را زیاد کنید و 3 دقیقه ابتدایی بدنتان را گرم کنید و بعد از گرم شدن بدنتان 5 دقیقه بعدی را آرام راه بروید یا بدوید.

بعد از اینکه ضربان قلب شما افزایش پیدا کرد، شیب تردمیل را بالا ببرید و به مدت 3 تا 5 دقیقه بدوید یا راه بروید. شیب تردمیل را در پایان تمرینات به حالت اولیه برگردانید و به مدت 1 دقیقه راه بروید و برای خنک شدن بدنتان نیز با سرعتی آهسته تر 3 دقیقه راه بروید تا بدنتان خنک شود.

با کمک این برنامه هایی که در این مقاله برای شما آوردیم و استفاده از تردمیل و رعایت نکات تغذیه ای می توانید به تناسب اندام و کاهش وزن برسید. به یاد داشته باشید که بهتر است هر دو هفته یک بار برنامه تمرینی خود را تغییر دهید تا بدن به تمرینات عادت نکند و بتوانید به نتایج دلخواهتان برسید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()