09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 8 فروردین 1401 در ساعت 25 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ورزش با تردمیل بعد از عمل لیپوماتیک به کاهش درد، تورم، شل شدن پوست و حفظ وزن ایدئال کمک می کند. لیپوماتیک یکی از عمل های بسیار رایج برای خارج کردن چربی های اضافی از شکم یا سایر نواحی بدن است. افراد بسیاری به دلیل استپ وزنی یا از بین نرفتن چربی های یک ناحیه از بدن، تصمیم به انجام لیپوماتیک می گیرند. در این صورت چربی های اضافی بدن به وسیله دستگاه ساکشن از آن جدا می شود. بعد از خارج کردن چربی از بافت های بدن، زیر پوست فضایی خالی به وجود می آید که در صورت رعایت نکردن رژیم غذایی یا انجام ورزش منظم، به سرعت جای آن با تولید چربی های جدید پر می شود. به همین دلیل بعد از این عمل باید دستورالعمل های پزشک را جدی بگیرید. برای اطلاع از چگونگی ورزش با دستگاه تردمیل بعد از این عمل با ما همراه باشید.

اهمیت ورزش با تردمیل بعد از عمل لیپوماتیک

ورزش بعد از لیپوماتیک موجب سفت شدن پوست، ترمیم نواحی بریده شده، حفظ وزن و ماندگاری تناسب اندام می شود. از این رو دستگاه های بدنسازی، خاصه انواع تردمیل بهترین گزینه برای انجام ورزش در خانه یا باشگاه ها به شمار می روند. انواع تردمیل ها برای انجام پیاده روی و دویدن در فضای امن خانه یا باشگاه طراحی می شوند و بدون آسیب به عضلات یا مفاصل، انجام فعالیت های هوازی را برای شما ممکن می کنند. البته زمان و نحوه ورزش با تردمیل بعد از لیپوماتیک باید زیر نظر پزشک مشخص شود. در غیر این صورت بدن ممکن است آسیب های جدی ببیند. اهمیت ورزش بعد از دوره نقاهت لیپوماتیک به دلایل زیر است:

حفظ خاصیت ارتجاعی پوست

یکی از مهمترین مزایای انجام ورزش های هوازی، حفظ خاصیت ارتجاعی پوست است. از آنجایی که بعد از لیپوماتیک، چربی های اضافی از بافت زیرپوست خارج می شوند، پوست به صورت افتاده و شل دیده خواهد شد. برای حل این مشکل عمل های زیبایی همچون لیفت و پیکرتراشی پیشنهاد می شود. البته این عمل ها نیز دوران نقاهت مربوط به خود را دارند و به مراقبت های بسیار در ناحیه برش خورده پوست نیاز دارند. به همین دلیل برخی از افراد ترجیح می دهند به واسطه روش های طبیعی، پوست خود را بازسازی کنند. یکی از این روش های کم هزینه و بسیار مفید، انجام ورزش با تردمیل است. دستگاه تردمیل با تقویت بدن به برگشت خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند و موجب سفت شدن آن می شود. از این رو ورزش سهم بسزایی در جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست بعد از لیپوماتیک دارد.

کمک به جلوگیری از افزایش وزن مجدد

افزایش وزن از جمله معضلاتی است که در اثر سبک زندگی نادرست رخ می دهد. مصرف رژیم غذایی ناسالم و انجام ندادن مرتب ورزش های هوازی از جمله مهمترین دلایل چاقی است که در صورت رعایت نکردن آنها بعد از لیپوماتیک، وزن افراد مجدداً به میزان قبل برمی گردد. برای جلوگیری از این عارضه، ورزش با تردمیل پیشنهاد می شود. انواع دستگاه تردمیل دویدن و پیاده روی را شبیه سازی می کند و موجب افزایش ضربان قلب و سوخت و ساز بدن می شود. در نتیجه این وسیله ورزشی در کاهش وزن و حفظ تناسب اندام تاثیر فوق العاده ای دارد.

افزایش سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن

سلامتی بدون شک مهمترین عاملی است که باید به آن توجه کنید. زیرا بدن سالم روند زندگی را تغییر می دهد و شادابی، نشاط، سرزندگی و روحیه مضاعف را به شما می بخشد. ورزش های هوازی در ارتقای سلامت جسمی نیز تاثیرگذار هستند و سبب تقویت سیستم داخلی بدن می شوند. افرادی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند، بدون شک مقاومت سیستم ایمنی بدن آنان تا مدتی افت پیدا می کند. برای برگشت قوای جسمی، این افراد باید به طور مرتب و روزانه به انجام ورزش های هوازی با تردمیل بپردازند. در این صورت بدن قوای جسمی لازم خود را به دست می آورد و سلامت آن ارتقا پیدا می کند. با افزایش سطح سلامت بدن و سیستم ایمنی، امکان ابتلا به بیماری های عفونی نیز کمتر می شود.

کاهش تورم بدن

تورم بعد از عمل لیپوماتیک از جمله عوارض طبیعی است. زیرا با خارج شدن چربی های اضافی از بدن، امکان تجمع آب در زیر بافت پوست افزایش پیدا می کند. به همین دلیل در روزهای اول بعد از لیپوماتیک ممکن است تورم بسیاری در نواحی عمل شده مشاهده کنید. در دو روز اول بعد از لیپوماتیک بهتر است از انجام هر گونه حرکات ورزشی بپرهیزید. زیرا در این دوران از نظر جسمی به تعادل نرسیده اید و ممکن است دچار آسیب جدی شوید. بعد از روز دوم پیاده روی آهسته را شروع کنید و تقریباً از هفته سوم به پیاده روی تند بپردازید. تا پایان ماه اول قادر به انجام نرمش های سبک و پیاده روی روی تردمیل هستید. بعد از دو ماه از عمل لیپوماتیک، حرکات ورزشی خود را به میزان پنجاه درصد افزایش دهید و شروع به دویدن روی این دستگاه کنید.

ترمیم نواحی برش خورده پوست

یکی دیگر از مزایای ورزش با دستگاه های ورزشی هوازی، ترمیم پوست است. برای خارج کردن چربی اضافی از بدن در عمل لیپوماتیک، برش های کوچکی روی پوست می زنند و بدین طریق چربی ها را از طریق ساکشن از بدن خارج می کنند. ورزش های هوازی به دلیل افزایش ضربان قلب و جریان خون در زیر پوست سبب ترمیم سریع تر نواحی برش خورده می شوند. دستگاه های بدنسازی در انواع مدل ها و برندهای متفاوت در فروشگاه تردمیل کو به فروش می رسند. این دستگاه ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و خرید تردمیل از طریق وب سایت این فروشگاه به راحتی انجام دادنی است.

کاهش درد بعد از عمل

درد بعد از لیپوماتیک یکی از مشکلاتی است که ممکن است تا مدت های طولانی در بدن باقی بماند. برای کاهش دوران نقاهت این عمل و درد بعد از آن، انجام ورزش های سبک نتیجه رضایت بخشی دارد. ورزش سبب تولید هورمون شادی و ضد درد در بدن می شود و سیستم کلی بدن را تقویت می کند. در نتیجه با ورزش هوازی، حس درد به میزان چشمگیری در بدن کاهش پیدا می کنند.

افزایش خون رسانی و بهبودی سریع تر

بی تحرکی بعد از لیپوماتیک تنها تا دو روز مجاز است. بعد از این مدت باید به راه رفتن آهسته بپردازید. البته انجام ورزش های سنگین تا دو ماه بعد از این عمل پیشنهاد نمی شود. ورزش های هوازی سبک مانند راه رفتن روی تردمیل یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش خونرسانی در بدن است. در این صورت دوران نقاهت کاهش پیدا می کند و احتمال خطر آمبولی و لخته شدن خون نیز از بین می رود. برنامه ورزشی و مدت زمان انجام هر حرکت، باید بر اساس توصیه های پزشک مشخص شود.

در نتیجه…

ورزش با تردمیل بعد از عمل لیپوماتیک باید به صورت پیاده روی سبک انجام شود. زیرا افزایش بیش از حد ضربان قلب و فشارخون، امکان ایجاد پاره شده بخیه ها و خونریزی، آمبولی یا لخته شدن خون را در پی دارد. برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی تا دو ماه بعد از لیپوماتیک نباید تمرینات سنگین ورزشی را انجام دهید. بعد از این دوره پیاده روی یا دویدن بهترین گزینه برای برگشت به دوران عادی زندگی است. برای این کار استفاده از دستگاه های هوازی بدنسازی پیشنهاد می شود. زیرا این دستگاه ها ایمنی ستودنی ای دارند و به صورت استاندارد و متناسب با آناتومی بدن طراحی شده اند. در نتیجه دویدن روی آنها امکان آسیب به بدن به خصوص مفاصل پا و کمر را کاهش می دهد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()