09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 32 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

بعضی از افراد هستند که به ورزش کردن عادت دارند و مانند کسانی که به مسواک زدن عادت کرده اند تا وقتی ورزش نکنند نمی توانند راحت بخوابند. برای این افراد هیچ کاری واجب تر از ورزش نیست و به هیچ بهانه ای آن را کنار نمی گذارند. برای اینکه بدانیم آن ها چگونه به این حالت رسیده اند باید رفتارهایشان را مورد بررسی قرار بدهیم.

اغلب آن ها از سطح ملایم ورزش را شروع کرده اند و انتظار نابه جایی از خود نداشته اند؛ بهترین روش این است که هر روز به انجام تمرینات ورزشی بپردازید؛ اما سبک ورزش کنید.به زودی هر کاری را برای ورزش کردن می توانید کنار بگذارید.

کسانی که ورزش را در برنامه روزانه خود جاداده اند اغلب آدم های منظمی هستند و برای سایر کارهای خود نیز برنامه دارند. وقتی بدانید در طول روز چه کارهای را قرار است انجام بدهید و چقدر برای هرکار وقت لازم دارید می توانید ورزش را به عنوان یک کار روزمره در نظر بگیرید و به صورت منظم و مستمر به آن بپردازید. برای تنظیم برنامه ها زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ اگر یک جلسه را از دست بدهید اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

افراد ورزشکار از این که درخواست کمک کنند نمی ترسند. آن ها می دانند تمرینات اشتباه به بدنشان آسیب می رساند و سعی می کنند به طریقه صحیح تمرینات خود را انجام بدهند و راه درست را بروند؛ در این مورد مطالعه کردند یا از مربی ورزشی خود سوال پرسیده اند.

این افراد هر چیز تازه ای را تجزیه و تحلیل می کنند. مثلاً می دانند دوچرخه سواری ورزش فوق العاده ای هست و آن لذت خواهند برد؛ اما آیا هر روز می توانند برای انجام این ورزش از منزل خارج بشوند و به یک مکان مناسب بروند؟ در صورتی که چنین امکانی را ندارند یک دوچرخه ثابت خانگی را ترجیح می دهند و از فواید آن ورزش بهره مند می شوند.آن ها برای خود هدف دارند؛ شاید این اهداف خیلی بزرگ نباشند ولی برای آن تلاش می کنند؛ حتی برای 5 دقیقه طناب زدن هم شما نیاز به هدف دارید؛ این تمرین بسیار ساده بسیاری از عضلات شما را تقویت می کند.

افراد ورزشکار می دانند هر روز نباید با تمرینات سخت خود را خسته کنند و به خود آسیب برسانند؛ بدن همه افراد نیاز به ریکاوری دارد؛ به همین علت روزهایی را به تمرینات سبک مانند پیاده روی اختصاص می دهند. آن ها هیچ ورزشی را بیهوده و بی فایده نمی دانند.افرادی که به ورزش عادت دارند، برای یک روز ورزش نکردن خود را مورد سرزنش قرار نمی دهند و به نوعی خود را درک می کنند. آن ها می توانند در شرایط خاص بدون هیچ عذاب وجدانی ورزش نکنند و از لحظه های خود لذت ببرند.

کسانی که به صورت منظم ورزش می کنند اغلب عاشق لباس و کفش ورزشی هستند. نحوه لباس پوشیدن بر اعتماد به نفس افراد تاثیر دارد؛ این مسئله در مورد لباس ورزشی نیز صادق می باشد؛ وقتی لباس و کفش ورزشی جدید و شیکی تهیه می کنید برای ورزش کردن تشویق می شوید؛ آن ها عاشق این هستند که ورزشکار به نظر برسند و به اهداف خود دست می یابند.

ارسال نظر
ناهید :
3 0
مقاله خوبی بود
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()