09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 6 فروردین 1401 در ساعت 56 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید و فروش تردمیل در همه جای دنیا در حال افزایش است و متقضیان خرید انواع تردمیل روز به روز بیشتر می شوند. اما بسیار پیش آمده است افرادی که تردمیل خریده اند، پس از خرید، پشیمان شده اند. این امر به عواملی بستگی دارد که در نهایت سبب نارضایتی خریدار از تردمیل می شود. برای اینکه از چنین اتفاقی جلوگیری کنید، ما برای شما در تردمیل کو مواردی را ذکر خواهیم کرد که با در نظر گرفتن آن ها و گوشزد کردن آن ها به خریداران، قادر خواهید بود فروش دلخواه و سودمندی داشته باشید.

فروش تردمیل با در نظر گرفتن موتور تردمیل

به هنگام فروش تردمیل میزان اسب بخار را برای خریداران توضیح دهید. قدرت موتور این دستگاه با اسب بخار محاسبه می شود و یکی از مهم ترین ویژگی های یک تردمیل میزان قدرت موتور است. تردمیل ها با قدرت های متفاوت طراحی می شوند. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت نیز موتور است. هرچقدر قدرت بالاتر باشد، قیمت نیز افزایش میابد. میزان آن حداقل باید برابر با ۱.۵ اسب بخار باشد و اگر مشتریان تمایل دارند که به شکل حرفه ای روی آن بدوند، باید تردمیل هایی با قدرت ۲.۵ تا ۳ اسب بخار به آن ها معرفی کنید.

تحمل وزن تردمیل

به مشتریان این اطلاعات را بدهید که تردمیل ها توانایی های متفاوت برای تحمل وزن دارند. اگر وزن چندان زیادی ندارند، می توانند تردمیلی را معرفی کنید که چندان سنگین نباشد. در این صورت نیاز آن ها تامین می شود بدون اینکه هزینه اضافه به آن ها تحمیل شده باشد، چون یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت میزان وزنی است که ترمیل می تواند تحمل کند.

ابعاد تردمیل

یکی دیگر از ویژگی متنوع تردمیل ها ابعاد آن است. به خریداران حتما ذکر کنید که قبل از خرید تردمیل مکان زندگی خود و جایی که می خواهند تردمیل را در آن قرار دهند بسیار مهم است و آن را در نظر بگیرند. همینطور تردمیل های تاشو را به آن ها معرفی کنید. ویژگی این دسته از تردمیل ها این است که قسمت ها مختلف آن جمع می شوند و در اوقاتی که کسی از آن ها استفاده نمی کند، فضای بسیار کمی اشغال می کند.

امتحان کردن تردمیل

بهتر است قبل از فروش تردمیل این فرصت را در اختیار خریداران قرار دهید که دقایقی از آن استفاده کنند. با این کار احتمال نارضایتی پس از خرید تردمیل کاهش پیدا می کند.

گارانتی را توضیح دهید

به دقت مدت زمان گارانتی و بخش هایی از تردمیل را که شامل گارانتی می شود به مشتریان توضیح دهید. جزییات را فراموش نکنید بسیاری از فروشندگان نیازی نمی بینند نحوه استفاده از تردمیل را برای خریداران شرح دهند. اما ارائه چنین توضیحاتی می تواند تا حد خیلی زیادی زضایت مشتریان را فراهم کند.

اندازه تسمه

اندازه مناسب تسمه تردمیل برای هر خریدار را توضیح دهید. در این صورت آن فرد قادر خواهد بود که یک خرید مناسب داشته باشد. تسمه قسمتی از تردمیل است که افراد روی آن می دوند. باید این قسمت به گونه ای باشد که به هنگام کار با تردمیل و دویدن به مشکلی برنخورند. برای دویدن تسمه باید ۴۸ (۱۲۲ سانتی متر) اینچ دارازا داشته باشد و ۱۵ (۳۸ سانتی متر) اینچ پهنا. اگر قد شما ۶ فیت (۱۸۳ سانتی متر) است، برای راه رفتن به تسمه ای معادل تقریبا ۵۲ (سانتی متر۱۳۲) اینچ نیاز دارید. برای دویدن این میزان باید ۵۴ اینچ (۱۳۷ سانتی متر) باشد.

ضربه گیر

به هنگام فروش تردمیل از مشتریان بپرسید که آیا مشکلی در زانو دارند. در این صورت به آن ها پیشنهاد بدهید تردمیلی خریداری کنند که دارای ضربه گیر باشد. با وجود ضربه گیر فشار حاصل از دویدن به زانوها وارد نمی شود و دویدن برای شما ایمن خواهد بود.

امکانات دیگر تردمیل

تردمیل ها به جز امکانات اساسی و اولیه امکانات دیگری نیز دارند که ممکن است برای همه کارایی نداشته باشند و خرید چنین تردمیل هایی فقط صرف هزینه اضافه است. تمام تردمیل های برقی مجهز هستند به مانیتورهایی که ضربان قلب، سرعت و شیب و اطلاعات اساسی دیگر را به نمایش می گذارد. در این میان بعضی تردمیل ها مجهز به مانیتورهایی هستند که رزولوشن بالایی دارند و شما می توانید روی آن ها فیلم تماشا کنید. گروه دیگری از تردمیل ها مجهز به پورت های متنوع و اتصال به اینترنت هستند. تمام این امکانات قیمت تردمیل را افزایش می دهند. کاری که فروشندگان به هنگام فروش تردمیل باید انجام دهند، این است که این امکانات را به خریداران توضیح دهند و در صورتی که خریداران تمایل داشتند، برای خرید یک تردمیل با این ویژگی ها هزینه کنند.

سرعت

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت تردمیل اثرگذار است، سرعت آن است که با قدرت موتور ارتباط دارد. دوندگان معمولا تردمیل هایی را تهیه می کنند که حداکثر سرعت بالایی دارند. چنین تردمیل هایی برای افراد عادی ضروری نیستند. آن ها می توانند تردمیل هایی با حداکثر سرعت کم تهیه کنند و هزینه کمتری برای این دستگاه بپردازند.

در پایان

در این مقاله تلاش کردیم توصیه هایی را به فروشندگان ارائه دهیم که با به کار گرفتن آ ن ها فروش تردمیل را افزایش دهند. ماحصل این مقاله این است که هنگام فروش تردمیل باید اطلاعت کامل و دقیقی را به خریداران ارائه دهید. در این صورت است که خریداران از خرید خود احساس نارضایتی نخواهند داشت.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()