09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 31 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مهم ترین مسئله این است که در هنگام خرید درست انتخاب کنیم. خرید هر وسیله ای باید بر اساس نیاز باشد.

بالا بودن قیمت یک محصول نشانه خوب بودن یا مناسب بودن کالا نیست. بنابراین قبل از هر کار باید نیاز خود را بشناسیم.

فرض می کنیم؛ شما فردی کم تحرک هستید و یک مقدار اضافه وزن دارید. از طرفی به دلیل نداشتن شرایط مطلوب آب و هوایی در محل سکونت خود یا مشکلات دیگر نمی توانید برای دویدن به خارج از منزل بروید. در نتیجه تصمیم می گیرید یک تردمیل خانگی تهیه کنید تا امکان ورزش و دویدن در منزل را داشته باشید.

حالا باید ببینید چه تردمیلی برای شما مناسب است؟

معمولا برای خرید دستگاه باید وزن خود یا سنگین ترین فرد خانواده که می خواهد از این وسیله استفاده کند را به فروشنده اطلاع بدهید. چون تحمل وزن تردمیل ها با هم متفاوت هستند و افرادی که وزن بیشتری از توان تردمیل را دارند نباید از آن استفاده کنند. سپس به ابعاد و سایر ویژگی های دستگاه دقت کنید.

تردمیلی بخرید که فضای کافی برای استفاده از آن را داشته باشید. اگر کودکی در منزل دارید، تردمیلی انتخاب کنید که قفل کودک دارد و مطمئن باشید به فرزندتان آسیب نمی رساند.

پس از خرید تردمیل جو گیر نشوید و با شادی بدون هیچ برنامه ای چند ساعت روی دستگاه ندوید. این کار به شما آسیب می رساند.

قبل از رفتن بر روی تردمیل کفش و لباس مناسب بپوشید. هرگز بدون کفش بر روی تردمیل ندوید. حتی راه هم نروید . دویدن با پای برهنه به عضلات و مفاصل شما آسیب وارد می کند.

از یک متخصص یا مربی ورزش برنامه مناسب بگیرید. اگر خدایی نکرده مشکل جسمانی خاصی دارید حتما در مورد استفاده از این وسیله با پزشکتان مشورت کنید.

قبل از شروع ورزش بدن خود را گرم وپس از پایان بدن خود را سرد کنید. در حین ورزش حتما آب بنوشید.

برای اینکه از انجام برنامه ورزشی خسته نشویید هر ماه آن را تغییر بدهید. در هنگام کار موزیک تند گوش بدهید. حتی می توانید در حین ورزش فیلم تماشا کنید. لازم نیست تمام مدت به تایمر دستگاه چشم بدوزید و حس کنید زمان کند می گذرد.

وقتی هنوز تازه کار هستید سبک تر ورزش کنید. نباید سرعت یا شیب تردمیل را خیلی افزایش بدهید. با گذشت زمان عضلات شما قوی تر می شوند و قادر خواهید بود ورزش سنگین انجام بدهید. بنابراین عجله نداشته باشید.

با صفحه کنترل تردمیل تان آشنا شوید تا در هنگام لزوم سرعت یا شیب دستگاه را تغییر بدهید. اغلب تردمیل ها یک دکمه اضطراری دارند که در صورت نیاز به سرعت دستگاه را متوقف می کنند. حتما جای آن دکمه را بدانید.

سعی کنید به طریقه صحیح روی تردمیل گام بردارید. این دستگاه مکانیزم راه رفتن شما را اصلاح می کند.

بیشترین حد سرعت خود را پیدا کنید و با تمرین آن را بالا ببرید. پس از مدتی دیگر دستگیره ها را نگیرید و به دستگاه تکیه ندهید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()