09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 25 مرداد 1396 در ساعت 30 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انجام دادن ورزش به صورت روزانه و مداوم برای سلامتی بدن و تمام زندگی ما بسیار مفید است. همین که در زندگی پر مشغله امروزی بتوانید ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید کار بزرگی انجام داده اید و بعد از آن می توانید با دانستن و رعایت چند نکته شاهد نتایج بهتری از فعالیت ها و ورزش های خود باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم چند نکته را به شما یاد آوری کنیم تا با رعایت آنها بتوانید تاثیر بیشتر و بهتری از ورزشی که انجام می دهید دریافت کنید.

ورزشی که دوست دارید انتخاب کنید

در مرحله اول از فعالیت ورزشی شروع کنید که دوست دارید. بیشتر افراد تصور می کنند برای رسیدن به تناسب اندام و حفظ سلامتی باید ورزشی انجام دهند که با سختی و درد همراه باشد تا ورزش تاثیر بیشتری بر بدن بگذارد در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است.

به یاد داشته باشید در مرحله اول باید از ورزشی که انجام می دهید لذت ببرید، حتی اگر تمرینات سختی باید انجام دهید و به نظر همه آن ورزش طاقت فرسا باشد، مهم این است که شما با آن تمرینات چه احساسی دارید.زمانی که ورزش منتخب خود را دوست داشته باشید می توانید به صورت مرتب آن را انجام دهید و تحقیقات نشان داده است که اگر ورزش اجباری باشد نمی تواند هیچ تاثیری بر بدن ما داشته باشد.

قبل از ورزش بدن را گرم کنید

هر نوع ورزشی را که برای فعالیت روزانه خود انتخاب می کنید باید قبل از شروع حتی برای 5 دقیقه هم که شده بدنتان را گرم کنید. معمولا برای انجام دادن این کار از دستگاه های هوازی استفاده می کنند.

تردمیل نیز یکی از دستگاه های هوازی است که می توانید با کمک سرعت پایین آن بدن را حسابی گرم و آماده فعالیت کنید. تردمیل های امروزی معمولا برنامه های از پیش تعیین شده ای دارند که با کمک و انتخاب آنها می توانید در سریع ترین زمان ممکن بدن را گرم کرده و ورزش مفیدی برای بدن خود انجام دهید.

از غذاهای سالم استفاده کنید

حتما شما هم تا به حال بارها و بارها شنیده اید که تغذیه و ورزش در کنار هم مکمل یکدیگر هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند. آنچه که می خورید سبب سوخت و ساز بدن شما می شود و می تواند برای افزایش فعالیت و چربی سوزی شما کمک زیادی کند. تا حدی که می توانید از میوه ها و سبزیجات های تازه استفاده کنید و غذاهای ارگانیک را جایگزین غذاهای آماده و فست فودی کنید تا هم بدن سالم تری داشته باشید و هم بتوانید بدنتان را به شکل و فرم دلخواه در بیاورید.

به اندازه غذا بخورید

متخصصان تغذیه توصیه دارند تا برای اینکه راحتتر بتوانید غذاها را هضم کنید تعداد وعده های غذایی خود را زیاد کنید. پزشکان توصیه دارند گوشت یا مرغ مصرفی ما در طی روز نباید بیشتر از کفه دست باشد و نباید معده را به یکباره از حجم زیادی از غذا پر کنید تا حدی که نتوانید تا ساعت ها بعد از صرف غذا تکان بخورید و این کار برای سلامتی شما بسیار خطرناک است.

ارزش غذایی مواد را بدانید

بهترین کار برای داشتن تغذیه ای سالم این است به سلامت آنچه می خورید و ارزش غذایی که دارند آگاه باشید. با این روش میتوانید هم بدنی سالم داشته باشید و هم سوخت و ساز بدن را بالا ببرید.

به پرورش عضلات توجه کنید

برای اینکه تاثیر ورزش بر بدن شما بیشتر مشخص شود، بهتر است حجم عضلات را بیشتر کنید و با این کار سوخت و ساز در بدن شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد و شما زودتر می توانید از شر چربی های بدن خلاص شوید.

ورزش های جدید را امتحان کنید

علاوه بر استفاده از دمبل و پرورش دادن عضلات از دستگاه های هوازی نیز کمک بگیرید. تردمیل ، دوچرخه ثابت و ... با برنامه های خوبی که برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری دارند می توانند بیشتر به شما کمک کنند.

کنترل ضربان قلب را فراموش نکنید

دستگاه های هوازی امروزی دارای نمایشگری هستند که می توانند تعداد ضربان قلب را به نمایش در بیاورند و با کمک آنها می توانید عملکرد قلب را تحت کنترل داشته باشید و تمریناتی انجام ندهید که سلامتی قلبتان را به خطر بیندازد.

انگیزه خود را فراموش نکنید

برای ادامه ورزش اگر دلسرد شدید، انگیزه های خود را به یاد آورید تا بتوانید با ادامه دادن ورزش به تناسب اندام و لاغری مورد نظرتان برسید.

مصرف مایعات را فراموش نکنید

جالب است بدانید با خوردن مایعات بدن سوخت و ساز بیشتری پیدا می کند و چربی سوزی راحت تر انجام می شود.با رعایت نکاتی که در این مقاله آورده شد می توانید تاثیر ورزش هایی که انجام می دهید را افزایش دهید و راحت تر به اهداف مورد نظرتان مانند تناسب اندام و لاغری برسید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()