09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 58 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در حالی که برای تناسب اندام تلاش می کنید می بایست حتماً یک برنامه کششی مناسب داشته باشید. بسیاری از افراد گرم کردن بدن پیش از ورزش و حرکات کششی را نادیده می گیرند؛ چون تصور می کنند فایده چندانی ندارد و با این زمان را هدر می دهد.آن ها گمان می کنند بهتر است وقتی را که صرف حرکات کششی می کنند به ورزش هوازی بپردازند و کالری بیشتری بسوزانند؛ اما انجام حرکات کششی پیش از ورزش کارآیی بدن را بالا می برد و مانع بسیاری از آسیب دیده گی های ورزشی می شود؛ بنابراین گرم کردن و انجام حرکات کششی یک ضرورت است.در این مورد باورهای غلطی وجود دارد که می بایست به آن ها توجه کرد و این اشتباهات را کنار گذاشت.

یکی از بزرگ ترین اشتباهات این است که گمان می کنیم حرکات کششی می بایست دردناک باشند؛ اغلب افراد تصور می کنند با انجام حرکات کششی می بایست درد زیادی در ناحیه ای که در حال کشش است متحمل بشوند. درد و ناراحتی با هم تفاوت دارند؛ کمی احساس ناراحتی در هنگام انجام حرکات کششی طبیعی است؛ این احساس به دلیل کشیدن عضلات به وجود می آید؛ اما وقتی در هنگام حرکت کششی احساس درد پیدا می کنید، باید حرکت را متوقف بسازید.حرکات کششی نباید هرگز دردناک باشند؛ درد زیاد نشانه این است که عضله بیش از حد کشیده شده است یا این که به طور کلی حرکت را اشتباه انجام داده اید.

باور اشتباه دیگر این است که مردم معمولاً فکر می کنند در هر زمان که بخواهند می توانند حرکات کششی انجام بدهند؛ مثلاً صبح که از خواب بیدار می شوند، قبل از این که به اداره بروند چند حرکت کششی انجام می دهند و بعد به سرعت آماده شده و به سرکار می روند یا عصر وقتی جلو تلوزیون نشسته اند، برای چند دقیقه حرکات کششی انجام می دهند و بعد می نشینند و بقیه فیلم را تماشا می کنند، در حالی که گمان می کنند برای بدن خود کار مفیدی انجام داده اند؛ در حالی که این طور نیست. در واقع حرکات کششی در دو زمان قبل و بعد از ورزش باید انجام بشوند. حرکات کششی قبل از ورزش باید حرکات پویایی شبیه به حرکات همان ورزش باشد. هرگز نباید یک عضله سرد را بکشید؛ در این صورت درد زیادی حس خواهید کرد.

مثلاً برای گرم کردن قبل از دویدن بر روی تردمیل می بایست چند حرکت کششی پویا بر روی پاهای خود انجام بدهید و بعد با آهسته راه رفتن تمرین را شروع کنید و حرکات کششی بیشتر را برای بعد از ورزش بگذارید. تصور اشتباده دیگر مردم این است که گمان می کنند کشش برای عضلات سفت و دردناک خوب است. اغلب مردم مایل هستند وقتی پس از یک تمرین سخت از خواب بیدار می شوند عضلاتشان را که سفت شده است بکشند؛ بنابراین شروع به انجام حرکات کششی می کنند.

برای رسیدن به نتایج مطلوب باید همیشه بعضی از نواحی بدن خود را بکشید؛ در صورتی که به طور منظم تمام گروه های عضلانی خود را نکشید، با بالا رفتن سن دامنه حرکاتتان کوتاه تر می شود و انعطاف پذیری خود را از دست می دهید. پس از آن برگشتن به حالت قبلی بسیار دشوار است؛ پس باید سعی کنید بدن خود را انعطاف پذیر و نرم نگه دارید.صرف نظر از این که عضلات شما سفت هستند یا نه می توانید با انجام حرکات کششی منظم در دراز مدت انعطاف پذیری بدن خود را حفظ کنید؛ این مسئله کمک می کند سال های بیشتری فعال بمانید. باورهای اشتباه در مورد حرکات کششی را کنار بگذارید و این نوع حرکات را در کنار تمرینات هوازی انجام بدهید تا اندامی متناسب و سالم داشته باشید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()