09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 7 مرداد 1396 در ساعت 17 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام حتما می دانید باید در کنار رعایت اصول تغذیه ای و رژیم غذایی ورزش منظم و مداومی انجام دهید تا بتوانید از شر چربی های اضافی بدن خلاص شوید.

تردمیل

همان طور که می دانید دویدن و پیاده روی یکی از بهترین راه حل هایی است که می توانید برای رسیدن به اهداف بزرگی مانند لاغری از آنها استفاده کنید. زمانی که پیاده روی یا دویدن را برای رسیدن به لاغری انتخاب می کنید می توانید با کمک تردمیل در خانه نیز حتی در هر فرصتی که پیدا کردید این ورزش را انجام دهید.تردمیل های امروزی دارای برنامه های از پیش تعیین شده هستند که می توانید در زمان شروع تمرینات برای سریع تر رسیدن به اهدافتان از آنها استفاده کنید.

بارها شنیده اید که برای رسیدن به چربی سوزی بهتر است از تمرینات هوازی مانند راه رفتن بر روی تردمیل یا دوچرخه ثابت و ... کمک بگیرید و ورزشی آرام اما طولانی و مرتب انجام دهید.بدن خیلی سریع به شرایطی که دارد عادت می کند و در آن زمان دیگر تمرینات شما برای از بین رفتن چربی برای بدن فایده ای نخواهد داشت. حداکثر بعد از دو هفته باید تمرینات یا حتی شدت یا زمان تمریناتتان را تغییر دهید تا بتوانید به نتایج دلخواهتان برسید.

اگر در زمان استفاده از تردمیل دانش کافی از این دستگاه را داشته باشید هیچ وقت دچار یکنواختی و استپ کردن بدنتان نمی شوید. با کمک تردمیل می توانید به صورت دوره ای تمرینات اینتروال با شدت بالا یا کم انجام دهید و بعد از گذشت دو تا سه هفته که بدن به این وضعیت عادت کرد می توانید شدت تمرینات را کاهش دهید.

تحقیقات نشان می دهد که خوردن غذاهای سنگین کالری سوزی یا در واقع متابولیسم بدن را کاهش می دهد. البته ناشتا بودن برای شروع ورزش سنگین اصلا درست نیست و باید غذای مختصری را حتما میل کنید تا دچار افت فشار نشوید.

دوچرخه ثابت

بعد از توصیه استفاده از تردمیل برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری به شما پیشنهاد می دهیم تا از دوچرخه ثابت استفاده کنید. دوچرخه ثابت استقامت بدن شما را افزایش می دهد و با کمک تمرینات هوازی که از طریق این دستگاه هوازی انجام می دهید می توانید حدود 952 کالری در ساعت بسوزانید. دوچرخه ثابت های امروزی نیز دارای برنامه های از پیش تعیین شده ای هستند که با انتخاب یکی از آنها شدت و سرعت رکاب زدن شما مشخص می شود.

روئینگ

زمانی که از دستگاه روئینگ استفاده می کنید باید بدنتان از آمادگی خوبی برخوردار باشد و بعد از اینکه بدنتان را توسط دستگاه های هوازی دیگر گرم کردید از این دستگاه استفاده کنید. با استفاده از دستگاه روئینگ 816 کالری می توانید در ساعت بسوزانید و زودتر از شر چربی ها خلاص شوید.

طناب زدن

شاید طناب زدن کار آسانی به نظر برسد ولی از طریق همین طناب زدن می توانید 802 کالری بسوزانید. این ورزش هزینه زیادی ندارد و شما می توانید برای یکنواخت نشدن تمرینات هوازی که با دستگاه هایی نظیر دوچرخه ثابت یا تردمیل انجام می دهید، از طناب کمک بگیرید و حتی مدت زمان کوتاهی را به طناب زدن بگذرانید.

شنا

شنا؛ ورزشی است که چربی سوزی بالایی دارد و با انجام دادن شنای کرال سینه و پروانه می توانید زودتر از شر چربی های اضافی بدن خلاص شوید.

کیک بوکسینگ

اگر فرصت دارید و می توانید زمانی را برای رفتن به باشگاه اختصاص دهید و اگر علاقه مند باشید می توانید ورزش بوکس را انتخاب کنید تا هم کالری سوزی خوبی به راه بیندازید و هم از لحاظ قدرت بدنی و آمادگی دفاعی به درجه خوبی برسید ودر یک ساعت 700 کالری بسوزانید. با تجربه هر یک از این ورزش های که در این مقاله برای شما آورده شد می توانید از راه اصولی و درست به چربی سوزی و لاغری برسید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()