09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 50 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در هنگام انجام هر خریدی با انتخاب ها و گزینه های متعددی رو به رو می شوید که با توجه به نیازها و بودجه خود می بایست محصول مورد نیاز را خریداری کنید و از ویژگی ها و فوایدی که دارد بهرمند بشوید تا از خرید خود احساس رضایت داشته باشید.در مورد دستگاه های ورزشی نیز این قاعده صدق می کند. هنگامی که در بین انواع و اقسام دستگاه های ورزشی به سراغ الپتیکال می روید باید بدانید این دستگاه هوازی بی نظیر می تواند امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار بدهد.

یکی از این امکانات، قابلیت تاشوندگی محصول است، این قابلیت از مدت ها پیش در تردمیل های خانگی ایجاد شده ؛ به طوری که تقریباً تمام تردمیل های خانگی قابلیت تاشوندگی دارند و در مواقعی که از دستگاه استفاده نمی شود می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل اشغال نشود و چون این ویژگی مورد استقبال قرار گرفت طراحان تجهیزات ورزشی تصمیم گرفتند آن را در سایر دستگاه ها نیز اعمال کنند؛ بدین ترتیب الپتیکال های تاشو وارد بازار شدند.

یکی از برندهای معتبری که تولید اسکی فضایی های تاشو را آغاز کرد شرکت اسپرتک بود؛ طراحی و تولید قطعات محصولات این شرکت در کشور تایوان انجام شده و در کشور چین مونتاژ می گردد. الپتیکال اسپرتک 7312G یک دستگاه هوازی منحصر به فرد است که با ابعاد 170*57.5*151 سانتی متر، قابلیت تاشوندگی دارد و در فضای کوچک نیز می توان آن را مورد استفاده قرار داد و پس از تمرین می توان دستگاه را جمع کرد و توسط چرخ های زیر آن را جا به جا نمود و در گوشه ای قرار داد.

جمع کردن این اسکی فضایی کار بسیار ساده ای است و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد؛ با این کار 50 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ در صورتی که در منزل کودکی دارید، جمع کردن دستگاه به ایمنی بیشتر کمک می کند؛ زیرا پدال ها کاملاً بالا می روند و دستگاه حالتی به خود می گیرد و کودک دیگر نمی تواند پاهای خود را بر روی پدال قرار داده و آن ها را به حرکت دربیاورد.پدال های این الپتیکال دامنه حرکتی بسیار مناسبی دارند و اندازه آن ها کاملاً استاندارد می باشد. سنسور ضربان قلب بر روی دسته های متحرک نصب شده که ورزشکار با لمس این سنسورها می تواند ضربان قلب خود را بر روی مانیتور مشاهده کرده و تمرین را در سطح مورد نظر نگه دارد.

گرفتن دسته های متحرک در حین تمرین باعث می شود تمام عضلات بدن به کار گرفته شده و کارآیی تمرین افزایش پیدا کند. مقاومت این دستگاه به صورت الکترومگنتی قابل تنظیم است و دارای برنامه های از پیش تعیین شده متنوعی می باشد که ورزشکار می تواند متناسب با سطح آمادگی جسمانی خود برنامه مناسب را انتخاب کرده و انجام بدهد؛ البته این امکان نیز وجود دارد که کاربر برنامه های دستی طراحی کند و ذخیره سازی نماید.

همچنین این اسکی فضایی مجهز به برنامه Body fat می باشد که مقدار چربی های اضافه بدن را بر اساس سن، قد، وزن و جنسیت نشان می دهد. مدت تمرین، کالری سوزانده شده، مسافت طی شده، ضربان قلب و برنامه در حال اجرا بر روی مانیتور نشان داده می شود؛ کاربر توسط این اطلاعات در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک برنامه مناسب را طراحی کند.

الپتیکال یک دستگاه هوازی است که ورزش با آن به صورت روزانه و منظم باعث بهبود وضعیت قلب و عروق شده، سیستم تنفسی را تقویت کرده، چربی های اضافه را از بین برده، به بدن فرم می دهد و باعث می شود فرد سلامت جسمانی و روحی بیشتری داشته باشد؛ در حین تمرین پدال ها مدام از حرکات کاربر پشتیبانی کرده و اجازه نمی دهند فشار نا به جایی به عضلات و مفاصل و ستون فقرات وارد بشود.

تحمل وزن آن 145 کیلوگرم می باشد؛ به همین دلیل برای همه افراد قابل استفاده است.این الپتیکال تاشو خانگی توسط هایپر جیم عرضه می گردد و کسانی که مایل هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آن با ما تماس بگیرند. مشاوران هایپر جیم جواب گوی شما عزیزان بوده و شما را برای خرید مناسب ترین دستگاه ورزشی راهنمایی می کنند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
9 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()