09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 1 شهریور 1396 در ساعت 5 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تحقیقات بسیار نشان داده است زمانی که در شب ورزش می کنید، قدرت عضلانی بیشتری دارید و می توایند تمریناتی قدرتی و هوازی را با انرژی بیشتری انجام دهید. البته به یاد داشته باشید که ورزش کردن به هر حالتی و در هر زمانی یک کار مفید است که میتوانید برای بدن انجام دهید و مهم نیست که این کار در چه زمانی انجام شود. معمولا بیشتر افراد در صبح ورزش انجام می دهند و این گروه از افراد بیشتر علاقه مند هستند در اول صبح کارهایشان را شروع کنند و نگرانی و استرسی برای کم آمدن وقت ندارند.

ولی هستند افرادی که به دلایل زیادی نمی توانند صبح ها ورزش کنند. دیر خوابیدن در شب، سرکار رفتن و ... از جمله دلایلی است که بعضی افراد را از ورزش کردن در صبح باز می دارد. اگر شما هم گرفتار همین دلایل هستید به جای ترک ورزش، ساعت انجام دادن آن را عوض کنید تا بتوانید برای حفظ سلامتی یا حتی ارتقای آن و رسیدن به تناسب اندام خود کاری کنید.

ورزش کردن در شب نیز دارای فواید زیادی است که در ادامه این مقاله آنها را با یکدیگر بررسی می کنیم. مطالعه ای علمی و گسترده هم در سال 2013 در این مورد انجام شد که نشان داد با انجام دادن ورزش در شب دیرتر خسته می شوید و قدرت هوازی بیشتری نیز دارید. این مطالعه و اطلاعاتی که به ما داد مزیت و امتیاز ورزش کردن در شب را برای ما به اثبات رسانید است و با بیشتر شدن قدرت عضلانی می توانید تمرینات شدیدتری را نیز به راحتی انجام دهید.

در صبح به دلیل آنکه بدن تازه کار خود را شروع کرده است و به اندازه کافی فعال نشده است بدن انرژی کمتری دارد و کسل و خواب آلود خواهید بود ولی در شب بدن فعالیت زیادی انجام داده است و با انرژی بیشتر به دور از کسلی می توانید ورزش انجام دهید. در پایان روز معمولا باشگاه ها خلوت تر هستند و می توایند با حضور در باشگاه ها برنامه های تمرینی خود را دنبال کنید. اگر به هر دلیلی نمی توانید به باشگاه بروید، بهتر است تردمیلی برای خانه تهیه کنید و بعد از اتمام استراحت و میل کردن شامی سبک برای تماشای تلویزیون و فیلم مورد علاقه تان از تردمیل استفاده کنید.

تردمیل های جدید برنامه های از پیش تعیین شده ای دارند که بدون نیاز داشتن مربی میتوانید ورزش خوبی را تجربه کنید و از در کنار خانواده بودن نیز لذت ببرید. بعد از اتمام برنامه هوازی نیز می توانید با تهیه دمبلی در خانه تمرینات استقامتی نیز انجام دهید و عضلات را خوش فرم کنید.

زمانی که شما قبل از خواب فعالیتی ورزشی انجام می دهید، می توانید راحت تر بخوابید و تمام صحبت هایی که زده شده است و می گویند انجام دادن ورزش قبل از خواب به خوابیدن شما لطمه می زند از سوی متخصصان رد شده است و صحت ندارد. با انجام ورزش های استقامتی و هوازی می توانید حتی تا حد زیادی کیفیت خواب را بالا ببرید. اگر جزو افرادی هستید که خواب خوبی ندارید بهترین کار آن است که ورزشی منظم را در هنگام شب پیگیری کنید.

همان طور که میدانید ورزش کردن راه حلی است برای از بین بردن استرس و بیرون کردن خستگی یک روز کاری. در پایان شب و در سکوت آن زمانی که ورزش می کنید اندورفین در بدن تولید می شود و با کمک آن می توانید استرس را از خود دور کنید و احساس بهتری داشته باشید و آرامش خود را بدست آورید.

زمانی که ورزش را در شب انجام می دهید، متابولیسم بدنتان حالت نرمال تری دارد و راحت تر می توانید با انجام دادن منظم تمرینات آن را افزایش دهید و به تناسب اندام برسید. در شب میزان گلوکز خون کاهش پیدا می کند و راحت تر می توانید با انجام تمرینات ساده متابولیسم بدن را افزایش دهید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()