09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 32 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با ورزش نمی توان نقطه ای از بدن را انتخاب کرد و فقط چربی های آن موضع را سوزاند و در اصطلاح لاغری موضعی انجام داد؛ اما تردمیل بدون موتور کمک می کند برای تناسب اندام کالری بیشتری بسوزانید و سریع تر لاغر بشوید. این دستگاه چربی های شکم را تا حد قابل ملاحظه ای آب می کند؛ در واقع بر روی تردمیل بدون موتور فرد به همان نتایجی می رسد که با تردمیل با موتور می تواند به دست بیاورد؛ ولیکن می بایست به طور مداوم و مستمر تمرینات خود را انجام بدهد؛ به طور کلی یکی از راه های رسیدن به موفقیت در ورزش ادامه دادن آن با نظم و استمرار می باشد.

بر روی تردمیل بدون موتور کاربر با قدرت پاهای خود تسمه را به حرکت درمی آورد و می تواند با سرعت متغیر به تمرینات خود ادامه بدهد؛ در نتیجه یک تمرین تناوبی پربازده انجام داده و در طول یک ساعت می توان کالری بیشتری در مقایسه با زمانی که بر روی تردمیل با موتور ورزش می کند، بسوزاند.برای لاغر شدن و کاهش وزن یک فرمول کلی وجود دارد؛ شما باید بیش از آنچه کالری به دست می آورید کالری از دست بدهید. تمرین دویدن و راه رفتن یکی از راه های مناسب برای رسیدن به این هدف به شمار می آید.

در صورتی که یک فرد 85 کیلوگرمی با سرعت 4 کیلومتر در ساعت بر روی تردمیل راه برود در یک ساعت حدود 350 کالری از دست خواهد داد. این عدد با سرعت 5 کیلومتر در ساعت به بیش از 400 کالری می رسد و دویدن بازدهی بیشتری خواهد داشت؛ در واقع همین فرد می تواند با سرعت 6 الی 7 کیلومتر در ساعت بیش از 800 کالری از دست بدهد که این عدد برای چربی سوزی بسیار ایده آل می باشد.

با محاسباتی که انجام شد فرد می تواند توسط تمرین با تردمیل بدون موتور در هفته حدود 500 گرم کاهش وزن داشته باشد و در ماه 2 کیلوگرم وزن کم کند؛ البته همواره در کنار ورزش می بایست یک رژیم غذایی مناسب نیز رعایت بشود.

هیچ کس وزن کم نمی کند مگر آن که مواظب غذا خوردن خودش باشد. برای این که بتوانید رژیم غذایی بهتری داشته باشید، توصیه می کنیم مواد غذایی پر فیبر بخورید. فیبر شکم را پر می کند و مدت زیادی در معده باقی می ماند؛ در نتیجه موجب سیری کاذب می شود؛ در حالی که کالری زیادی ندارد. برای سلامتی هم که شده مصرف غذاهای فست فود، نوشیدنی های گاز دار، آب میوه های غیر طبیعی و شیرینیجات را به حداقل برسایند. این غذاها به درد بدن ما نمی خورند و جز افزایش حجم چربی چیزی برای ما به همراه نمی آورند.

روزانه آب بیشتری بنوشید و بدن خود را به این وسیله هیداراته نگه دارید. ورزش با تردمیل همه قسمت های بدن را به یک اندازه لاغر می کند و شاید بر روی اندام پایین تنه و پاها بیشتر تاثیرداشته باشد؛ بنابراین اگر مایل هستید عضلات شکم خود را سریع تر آب کنید، پس از تمرین با این دستگاه در حالی که بدنتان هنوز گرم است حرکات ورزشی همچون دراز و نشست، کرانچ، پلانک و... انجام بدهید؛ این تمرینات برای آب کردن چربی های شکم و سفت کردن این عضلات بسیار موثر می باشد. در برنامه ورزشی خود روزهایی را برای ریکاوری در نظر بگیرید؛ مثلاٌ به صورت یک روز در میان به ورزش بپردازید. حرکات کششی قبل و بعد از ورزش به آمادگی بیشتر بدن کمک می کند.

طبق آخرین تحقیقات در هفته 300 دقیقه انجام تمرین بر روی تردمیل ورزش بسیار موثری است. در مراحل اولیه وقتی هنوز تازه کار به شمار می آیید، تمرینات خود را به صورت آهسته شروع کنید و با گذشت زمان و افزایش سطح آمادگی جسمانی شدت تمرینات را بیشتر کنید.ورزش به روش تناوبی منجر می شود بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را به دست بیاورید؛ بدین ترتیب که 2 الی 3 دقیقه با سرعت راه بروید و یا بدوید و سپس 1 دقیقه با آهسته راه رفتن به استراحت فعال بپردازید؛ این چرخه را تا پایان زمان تمرین ادامه بدهید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()