09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 13 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای کسانی که قصد خرید تردمیل دارند دانستن نکاتی در مورد خصوصیات موتور ‏دستگاه برای یک انتخاب خوب و موفق ضروری است.از آنجایی که موتور هر دستگاه مهمترین مرکز فعالیت و کارایی آن دستگاه ست این نکته در خصوص تردمیل نیز وجود دارد.در این دستگاه فیتنس موتور ‏بیشترین وزن را نسبت به سایر قسمتها دارد.موتور تردمیل های مختلف از لحاظ قدرت و ظرفیت مختلف هستند و با توجه به انتخاب شما تفاوتهایی دارند.پس برای انتخاب تردمیلی که بهترین کارایی را با توجه به شرایط بدنی و بودجه شما داشته باشد قبل از خرید دستگاه توجه به این نکات ضروری ست.

‏کیفیت موتور تردمیل مهمترین معیار برای خرید یک تردمیل است که جهت استفاده های طولانی توسط کاربر باید مد نظر گرفته ‏شود. تردمیل هایی که دارای موتورهای ضعیف هستند زود تر داغ میکنند و در نتیجه سبب کوتاه شدن عمر دستگاه میشوند که این امر نیازمند صرف هزینه و زمان برای تعمیر و یا تعویض دستگاه است، پس در ابتدای تصمیم گیری برای انتخاب تردمیل به این نکته توجه کنید. از نکاتی که می توان هنگام انتخاب تردمیل مد نظر قرار داد توجه به ضمانت نامه و میزان مدت ضمانت محصول است پس هرچه ضمانت نامه محصول طولانی تر و دارای خدمات پس از فروش بیشتری باشد اصولا محصول از کیفیت بالاتری برخوردار است.

قابل ذکر است که قدرت موتورهای تردمیل با اسب بخار سنجیده می شوند.البته همه تردمیل ها قدرت درج شده بر روی دستگاه را ندارند اگر هنگام خرید با قیمت ارزان تری نسبت به قدرت موتور برخورد کردید بدین معناست که دستگاه توانایی واقعی درج شده را ندارد ، اصولا هرچه قیمت تردمیل بیشتر باشد دستگاه دارای موتور قوی تر یست.

البته نکته قابل توجه دیگری که هنگام خرید تردمیل حتما باید در نظر داشته باشید میزان فعالیتی ست که قصد انجام آن با دستگاه را دارید اگر میزان فعالیت فرد با دستگاه زیاد است، قدرت اسب بخار دستگاه هم باید بیشتر باشد .پس هنگام خرید دستگاه این سوال پیش می آید که آیا تردمیل خریداری شده برای فردی است که قصد پیاده روی دارد، برای فردی است که آهسته می دود و یا برای یک دونده است؟

قدرت موتور تردمیل بر حسب اسب بخار در شرایط مختلف استفاده:

پیاده روی یا دویدن آهسته : تردمیلی با موتور 2.0 اسب بخار

دویدن آهسته یا اندکی سریعتر : تردمیلی با موتور 2.5 اسب بخار

دو حرفه ای : تردمیلی با موتور 3.0 اسب بخار

البته وزن استفاده کننده هم در انتخاب موتور تردمیل اهمیت دارد به گونه ای که اگر کاربر وزنی بیشتر از 90 کیلوگرم داشته باشد، قدرت موتور باید 0.5 اسب بخار بیشتر از موارد ذکر شده در بالا باشد.پس برای افزایش عمر دستگاه به این روش انتخاب دستگاه توجه کنید.‏
اگر صدای دستگاه برای شما اهمیت دارد یا می خواهید آن را در مکانی عمومی قرار دهید توجه داشته باشید که موتورهای ای.سی از موتور های دی سی کم صداتر هستند.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()