09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 17 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه با استفاده از دستگاه های بدنسازی خانگی می توان ورزش را به خانه برد و بدون صرف وقت و هزینه اضافی برای رسیدن به باشگاههای ورزشی و پرداخت حق عضویت ماهانه به راحتی و در کنار اعضای خانواده به ورزش کردن پرداخت و به این طریق سایر اعضای خانه را به انجام ورزش ترغیب کرد.

اما استفاده ازهر وسیله بدنسازی نیازمند یادگیری صحیح و مشاوره دقیق قبل از خرید میباشد، تا طبق هدفی که از انجام ورزش دارید و با توجه به فیزیک بدنی و وضعیت جسمی خود مناسب ترین دستگاه را جهت استفاده انتخاب کنید.

البته همانند همیشه این نکته را یادآور می شویم که استفاده دائم از یک شیوه یا وسیله ورزشی برای فعالیت در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست و باید حتماً از چند وسیله برای ورزش استفاده کنید.اگر توانایی خرید چند دستگاه بدنسازی را به طور همزمان ندارید می توانید مثلا، اگر از دستگاه تردمیل استفاده می کنید برای ایجاد تنوع و رسیدن به نتیجه مطلوب تر از پیاده روی در فضای باز، دراز نشست و یا گاهی طناب زدن نیز بهره ببرید به این ترتیب با صرف هزینه پایین به بهترین نتیجه مطلوب خود نیز می رسید.در واقع در گیر کردن عضلات در تمام قسمت های بدن با استفاده از تمرینات متفاوت نتیجه بهتری برای رسیدن به تناسب اندام دارد.تا شما به طور اختصاصی برروی یک قسمت از بدن خود فعالیت کنید.

برخلاف تصور عده ای که فکر می کنند نباید به عضلات بدن در هنگام ورزش فشاری وارد آید و یا دردی حاصل شود.ایجاد درد در عضلات پس از انجام فعالیت های ورزشی نشانه خوبی می باشد،زیرا این درد در نواحی از بدن حاصل می شود که دارای عضلات ضعیفی می باشد و با گذشت زمان و ادامه دادن تمرینات عضلات شما قوی شده و این درد از بین می رود.به طور کلی ورزش و انجام فعالیت هیچگاه با راحتی همراه نیست.زیرا نیاز به صرف انرژی و تلاش برای رسیدن به هدف مطلوب را دارد که البته همین صرف انرژی با لذت و رسیدن به شادی مضاعف همراه است.

قرار دادن وسایل ورزشی نظیر تردمیل در خانه این امکان را ایجاد کرده تا در هر شرایط آب و هوایی و هر ساعت از شبانه روز به ورزش بپردازیم و بهانه هایی نظیر وقت نداشتن و نتوانستن برای افراد وجود نداشته باشد. همچنین صفحه گردان تردمیل از جنسی ساخته شده است که برخلاف موزائیک، آسفالت و چاله های موجود در فضای بیرون از شدت فشار تمرین می کاهد و مانع آسیب رسیدن به مفاصل زانو و ستون فقرات می میشود.

ورزش با دوچرخه ثابت برای چربی سوزی در ناحیه پهلو و شکم بسیار مفید می باشد و در ردیف ورزش های هوازی قرار دارد.حتی در بسیاری از کشورهای خارجی از این وسیله ورزشی در استخرها استفاده شده است و این حرکت سبب می شود تا نیروی بیشتری برای پدال زدن و مقابله با انرژی آب صرف شود.در حرکت دوچرخه ثابت دستها هم می تواند درگیر شود به این ترتیب که با یک شیوه خاص بر روی دوچرخه دراز می کشند و عضلات فوقانی بدن و همچنین دستها در این فعالیت شرکت کرده و تقویت می شوند.

استفاده از دوچرخه ثابت به دلیل ایمنی آن و توانایی تغییر در شدت تمرین سبب شده تا جزء وسایل ورزشی خانگی قابل اطمینان قرار گیرد.همچنین با انجام فعالیت منظم با دوچرخه ثابت چربی‌های بدن در چرخه سوخت‌ و ساز قرار گرفته و کم کم تناسب اندام نیز حاصل می شود.البته استفاده ازاین وسیله برای افرادی که وزن بسیار بالایی دارند ویا مبتلا به آرتروز یا سایر بیماری‌های مفاصل هستند ممنوعیت دارد.

الپتیکال نیز جهت تقویت پا و شانه ها بسیار مفید است .در گذشته این دستگاه را بیشتر برای باشگاههای ورزشی می خریدند، اما به مرور زمان و پی بردن به فواید بسیار آن امروزه در بسیاری از خانه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

استپر جزء وسایل ورزشی می باشد که استفاده از آن بسیار رایج شده است و روش مناسبی برای سوزاندن چربی می باشد.این دستگاه همچنین سبب فعالیت باسن،کمر،دست،پا و بازوها می شود و امکان انجام فعالیت های کششی را نیز برای کاربرایجاد می کند.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()