09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 7 فروردین 1401 در ساعت 18 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آیا می دانستید با خرید تردمیل چقدر می توانید بر ناتوانی های جسمی خود مسلط شوید؟ آیا می دانستید تردمیل آبی یا تردمیل بدون موتور یکی از بهترین وسایل ورزشی برای بازیابی توان برای بیماران مبتلا به مشکلات حرکتی است. درباره تاثیر انواع تردمیل بر سلامتی ورزشکاران و بهبود سلامتی بیماران چه می دانید؟ با تردمیل کو همراه باشید تا بیشتر با این وسیله ورزشی شگفت انگیز آشنا شوید. ما سعی کرده ایم در این مقاله از مزایای بسیار خوب این وسیله ورزشی، مطالبی مهم جمع آوری کنیم.

معجزه ای جدید در صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی

نابرده رنج گنج میسر نمی شود! سازندگان تردمیل هیدروتراپی به ورزشکاران و بیماران کمک می کنند تا سریع تر و بدون درد ریکاوری کنند. تیموتی میلر، مدیر منطقه ای توان بخشی ورزشی در فیزیوتراپی سنت لوک در پنسیلوانیا گفته است: آب وسیله ای عالی برای ورزش است. به طور سنتی، تناسب اندام در آب شامل شنا، ایروبیک در آب و تمرینات اولیه انعطاف پذیری می شوند. اما تردمیل های آبی این گزینه ها را گسترش داده اند. اکنون بیماران می توانند زیر آب راه بروند و به دویدن بپردازند. بر خلاف اینکه فرد می تواند تنها پنج تا ده دقیقه روی خشکی راه برود، می تواند جلسات طولانی تری را روی تردمیل زیر آب داشته باشد. این به معنای شروع مجدد فعالیت بدنی زودتر و بدون درد است.

تردمیل آبی به چه نوع آسیب هایی کمک می کند؟

شایع ترین آسیب ها شامل آسیب های دویدن مانند تاندونیت آشیل، التهاب کف پا، سندرم باند ایلیوتیبیال و زانو درد هستند. خرید تردمیل آبی کمک می کند تا توان بخشی پس از پیچ خوردگی مچ پا، شکستگی، بازسازی ACL و سایر جراحی های زانو را تسهیل بخشید.

تردمیل آبی چگونه به توان بخشی کمک می کند؟

آب کلید این تغییرات و مزیت های درمانی است! سازندگان این دستگاه، ورزش های معمول روی خشکی را با آب ترکیب کرده اند (فشار هیدرواستاتیک و اصل شناوری). این ترکیب به بدن فرصتی برای حفظ حافظه عضلانی برای فعالیت های رایج مانند پیاده روی و دویدن می دهد. خرید تردمیل آبی به عضلات این قابلیت را می دهد تا برای تحرک بهتر، زودتر به میدان بیایند. این دستگاه ها به بیماران کمک می کنند تا سلامت جسمانی خود را بازیابند؛ در نهایت می توانند تعادل، راه رفتن و انعطاف پذیری خود را از طریق لوازم جانبی تردمیل آبی بهبود یا حفظ کنند.

فشار هیدرواستاتیک چیست؟

فشار هیدرواستاتیک، نیروی آب است که اطراف تمام قسمت های غوطه ور بدن را در تردمیل آبی احاطه کرده است. پشتیبانی ملایم، خوب و همچنین مقاومتی ایدئال را برای ورزشکار فراهم می کند. ثابت شده است که فشار یکسان در سراسر بدن باعث کاهش تورم و فشار روی مفاصل می شود و به خصوص انعطاف پذیری را نیز افزایش می دهد. از آنجایی که راه رفتن یا آهسته دویدن در آب مقاومت بیشتری نسبت به فعالیت مشابه در خشکی ایجاد می کند، تناسب اندام کلی را حفظ می کند. برای مثال توان عضلانی، قدرت قلبی عروقی و فرم. این دستگاه فواید Cardiovascular مقایسه کردنی ای را به متقاضی ارائه می دهد و حتی می تواند توان عضلانی را هنگامی که با تمرینات تحمل وزن در خشکی ترکیب می شود، افزایش دهد.

اصل شناوری چیست؟

اصل شناوری، این است که چقدر آب وزن فرد را جابه جا می کند و چقدر فشار بر مفاصل و ماهیچه ها را در حین تمرین کاهش می دهد. آهسته دویدن در آب (ارتفاعی تا کمر) 50 درصد کاهش وزن دارد. همچنین غوطه وری در ارتفاع قفسه سینه تأثیر وزن را تا 75 درصد کاهش می دهد. به عبارت دیگر، بدن هنگام تمرین 25 درصد سبک تر می شود. به گفته برخی پژوهشگران این عمل باعث کاهش فشارهای ضربه ای آسیب زا می شود؛ بنابراین می توانید درمان را با خرید تردمیل آبی زودتر شروع کنید و در عین حال قدرت و فرم عضلانی را حفظ کنید.

برخی از مزایای درمانی دیگر

علاوه بر فواید آب، تردمیل های آبی می توانند به توان بخشی با دمای کنترل شده برای کاهش تورم و ایدما کمک کنند. سطح آب تنظیم شدنی امکان تغییر در شناوری و مقاومت را برای ورزشکاران فراهم خواهد کرد. علاوه بر این، تردمیل های آبی استفاده کردنی در توان بخشی می توانند کیفیت کلی زندگی را بهبود بخشند. برای ورزشکاران، درد ناشی از آسیب با استرس روانی درباره از دست دادن زمان تمرین و آمادگی کلی ترکیب می شود. توانایی استفاده از تردمیل آبی برای شروع زودتر توان بخشی به کاهش پریشانی روانی کمک خواهد کرد. برخی از ورزشکاران از تردمیل های آبی برای «ریکاوری» استفاده می کنند! درست زمانی که می خواهند تأثیر اضافه کردن استرس، فشار و خستگی بیشتر روی مفاصل و استخوان های خود را کاهش دهند. برای بیماران هر نوع فعالیت بدنی باعث بهبود کیفیت زندگی از جمله کیفیت خواب، متابولیسم و توانایی های شناختی می شود. بهبودی سریع تر با استفاده از تردمیل آب درمانی به نفع هر کسی است که با توان بخشی روبرو است.

کاهش وزن

در سال 2009، TAMU مطالعه ای را انجام داد که در آن به 57 بزرگسال دارای اضافه وزن، سه جلسه تمرین هفتگی در استخر اختصاص داده شد. در طول این مطالعه 12 هفته ای، از این اشخاص خواسته شد هیچ تغییری در رژیم غذایی یا فعالیت های روزانه خود ایجاد نکنند. در مقایسه با مطالعات مشابه تمرینات معمولی، افراد در اینجا بهبود شایان توجهی در لگن، کمر و شاخص توده بدنی نشان دادند. علاوه بر این، آزمودنی ها کاهش چشمگیر را در درد بدن ناشی از استرس در نتیجه فیزیوتراپی زیر آب روی تردمیل تجربه کردند. این مطالعه نشان داد که صرف نظر از رژیم غذایی، این ورزش آبی دستاوردهای ارزشمندی در ظرفیت هوازی و کاهش وزن و چربی بدن دارند. به لطف اصل شناوری و راحتی ارائه شده دستگاه، توسط آب گرم محیطی، خرید تردمیل آبی و تمرین با آن برای بزرگسالانی که مشکلات وزنی دارند لذت بخش تر و الهام بخش تر خواهد بود.

کاهش فشار خون

آب درمانی همچنین در بین مربیان ورزشی رایج است که اکنون ورزشکاران آسیب دیده را به تمرینات پلیومتریک در تردمیل آبی اختصاص می دهند. با استفاده از این دستگاه نه تنها ورزشکاران بلکه کسانی که دارای بیماری های فشار خون هستند می توانند این مشکل را حل کنند. خرید تردمیل آبی و تمرین کردن با آن به متقاضیان این قابلیت را می دهد تا در کنار انجام فعالیت ها ورزشی با تمرین های تلفیقی خشکی با آبی و رسیدن به تناسب اندام، مشکل فشار خون خود را با حد چشم گیری حل کنند.

جمع بندی

خرید تردمیل آبی بسیار مفید است. برخی از مزایای آن کاهش فشار خون، کاهش درد و استرس مفاصل، عضله سازی، ریکاوری سریع تر و تسهیل روند بهبود پس از آسیب ها است. با استفاده از این دستگاه می توانید تمرینات معمولی (خشکی) را با تمرینات آبی تلفیق کنید و زندگی بسیار با کیفیت تر برای خود به ارمغان آورید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()