09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 23 بهمن 1395 در ساعت 46 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تردمیل های دستی نیازی به نیروی برق ندارند؛ بلکه کاربر به وسیله حرکت پا و وزن بدن خود در هنگام راه رفتن و دویدن تسمه را به عقب رانده و موجب حرکت آن می شود؛ این تردمیل ها به تردمیل بدون موتور نیز معروف هستند و فرد می بایست بر روی آن سرعت خود را کنترل کند.تردمیل های برقی دارای تنظیمات کامپیوتری می باشند؛ در بعضی از مدل ها حتی شیب در حین تمرین با فشار یک دکمه و به صورت اتوماتیک تغییر می کند که در اصطلاح می گوییم این تردمیل ها شیب برقی دارند.

مدل های موتوردار یا برقی مجهز به صفحه نمایشی هستند که سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، مسافت پیموده شده و ضربان قلب کاربر را نمایش می دهند؛ ورزشکار با توجه به این اطلاعات می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کرده و بر اساس آن پیش برود و سطح تمرینات را با گذشت زمان افزایش بدهد؛ اما تردمیل های دستی نیز برای خود مزایایی دارند.

تمرین با تردمیل بدون موتور دشوارتر است به همین علت کاربر انرژی بیشتری صرف می کند و نتایج بیشتری به دست می آورد؛ البته گاهی شاید سختی کار مانع ورزش کردن بشود.تردمیل هایی هستند که با برق کار می کنند؛ اما برخی از تنظیمات آن ها به وسیله دست انجام می شود؛ مثلاً کاربر برای تنظیم شیب باید از دستگاه پایین بیاید و شیب را به صورت دستی در حالتی که می خواهد قرار بدهد؛ گرچه این کار پیش از انجام تمرین هم امکان پذیر است؛ اما کسانی که برنامه ای بر اساس شیب دارند و باید مرتب شیب دستگاه را تغییر بدهند، بهتر است با دستگاهی تمرین انجام بدهند که دارای شیب برقی باشد.

تردمیل های دستی ارزان قیمت تر هستند و به وسیله آن ها نیز می توان تمرینات خوبی را در منزل و یا باشگاه انجام داد.به خاطر داشته باشید هر حرکتی که انجام می دهید، بهتر از بی تحرکی است؛ در بسیاری از مواقع نامساعد بودن شرایط آب و هوایی، آلوگی هوا، تاریکی شب، نا امنی و ... مانع می شود که بتوانید برای ورزش کردن از منزل بیرون بروید؛ وجود چنین دستگاه هایی چه برقی و چه دستی به شما کمک می کند در هر زمان از شبانه روز که فرصتی پیش آمد، بتوانید به ورزش بپردازید و از مزایای تمرینات هوازی بهرمند بشوید.

ورزش هوازی یکی از اصلی ترین بخش های برنامه کاهش وزن و تناسب اندام می باشد. حتی اگر تمایل دارید تمرینات قدرتی با وزنه انجام بدهید؛ می بایست 20 دقیقه پیش از آن به تمرینات هوازی بپردازید؛ تمرین هوازی ضربان قلب را افزایش داده و باعث می شود فرد سریع تر و عمیق تر نفس بکشد؛ در نتیجه اکسیژن بیشتری به بدن می رسد؛ اکسیژن بیشتر سوخت و ساز و را افزایش داده و باعث چربی سوزی می شود.اگر تمرینات هوازی به روش اصولی و صحیح انجام بشوند، چربی سوزی تا ساعت ها پس از تمرین ادامه خواهد داشته.

با تردمیل دستی یا بدون موتور شما این امکان را ندارید که سرعت را با فشار یک دکمه تغییر بدهید؛ اما مانند زمانی که بر روی زمین می دوید در هنگام احساس خستگی سرعت خود به خود کاهش پیدا می کند؛ کم و زیاد شدن سرعت به نحوه دویدن و راه رفتن شما بستگی دارد.با تردمیل دستی می توانید پیاده روی آرام انجام بدهید و بعد برای مدتی سرعت را تا نهایت توان خود بالا ببرید؛ هر چقدر تندتر بدوید حرکت تسمه روان تر شده و شما را همراهی می کند. با تکرار این شیوه تمرینات تناوبی خواهید داشت.

هنگامی که می خواهید تمرین را به پایان برسانید ابتدا سرعت دویدن را کم کنید؛ سپس راه بروید؛ سرعت راه رفتن را نیز کاهش بدهید تا به حالت قدم زدن برسید؛ در این هنگام دسته های تردمیل را گرفته پاها را روی لبه های دو طرف دستگاه گذاشته و به آرامی پایین بیایید.

تردمیل های دستی به کلید اضطراری مجهز نیستند به همین علت کاربر نمی تواند به سرعت دستگاه را متوقف کند؛ اما این تردمیل ها کوچک تر و سبک تر هستند و فضای کمی اشغال می کنند؛ همچنین حمل آن ها بسیار راحت می باشد؛ البته تردمیل های برقی اغلب قابلیت تاشوندگی دارند و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، می توان آن ها را جمع کرد تا فضا بیهوده اشغال نشود؛ با این کار حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب این تردمیل ها به راحتی توسط جک های مدرن امکان پذیر است.

زیر این دستگاه ها چرخ هایی جهت حمل و جا به جایی آسان تعبیه شده است. می توانید در هنگام ورزش تردمیل را هل بدهید و به نزدیک پنجره و جایی ببرید که تهویه مناسبی داشته باشد. به هر حال تردمیل یک دستگاه هوازی است و در طی تمرین با این دستگاه اکسیژن رسانی حرف اول را می زند.تردمیل های دستی نیز دستگاه های خوبی هستند و با آن ها می توان تمرینات مناسبی انجام داد؛ اما پیش از خرید، ظرفیت و توانایی های خود را بسنجید و برای داشتن یک تردمیل برقی و یا دستی تصمیم بگیرید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()