09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 2 دی 1396 در ساعت 29 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رسیدن به لاغری و تناسب اندام برای اکثر افرادی که اضافه وزن دارند رویایی دست نیافتنی است. اگر طعم داشتن رژیم را چشیده باشی گاهی با وجود اضافه وزن زیاد رسیدن به تناسب اندام سختترین کار ممکن می شود. بعضی از افراد که این مشکل را چشیده اند و به سراغ رژیم های وحشتناک رفته که اغب آنها دچار مشکلاتی گاها جبران ناپذیر نیز شده اند.

باید بدانید و حتی باور کنید که آب کردن این چربی های بدفرم و اضافی انباشته شده در بدن شما فقط اگر طبق برنامه غذایی اصولی عمل کنید و برنامه خوب و منظم ورزشی نیز داشته باشید از بین میروند و میتوانید وزن کم کنید. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید با کمک راهکارهایی که ارائه می دهیم در مدت یک ماه به لاغری خوبی دست پیدا کنیم.

اگر در مقاله های قبل دقت کرده باشید بارها در مورد اینکه چه بخورید و به سالم غذا خوردنتان اهمیت دهید بارها و بارها اشاره کرده ایم و در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم چگونه بعد از تهیه تردمیل خانگی تمرین کنید تا در یک ماه شاهد لاغری محسوسی در بدنتان باشید و در ابتدا زمانی که مشخص کنیم چقدر اضافه وزن دارید میتوانید از این طریق متوجه خواهید شوید باید چه میزان کالری بسوزانید تا به طور مثال 500 گرم وزن کم کنید.

اگر هفته اول به خودتان سختی داده و ورزش را به صورت مداوم انجام دهید این کار در هفته های آینده برای شما عادی خواهد شد و برای ادامه راه راحت تر خواهید بود. این را بدانید که کاهش وزن به صبوری شما نیاز دارد و طول می کشد تا به نتایج دلخواهتان برسید، اما نتیجه ای که از این صبوری میگیرید ماندنی تر از سایر روش های لاغری است. برای شروع ورزش با تردمیل و رژیم غذاییتان خود را وزن کنید و این کار را فقط هفته ای یک بار انجام دهید و آن را یادداشت نمایید. این کار به شما کمک می کند تا پیشرفتی که دارید را به خوبی ببینید و اعتماد به نفستان را شارژ کنید.

لازم است یاد آوری کنیم که اگر وقت ندارید یا به دلیل آسیب رسیدن به تردمیل نمی توانید یک ساعت مداوم بر روی تردمیل راه بروید یا بدوید بهتر است این مدت زمان را به 2 تا نیم ساعت در روز تقسیم کنید و ورزش روزانه خود را انجام دهید. در هر زمانی که از برنامه ورزشی خود خسته شدید برای انجام آن به خودتان سخت نگیرید و آن را عوض کنید، زیرا انجام دادن این کار میتواند شما را از ورزش کردن دلزده کند که این کار اصلا به صلاح رسیدن به هدفتان نخواهد بود.

گاهی ممکن است شما اصلا حوصله پیاده روی و ورزش را نداشته باشید که در این صورت می توانید به خودتان استراحت دهید یا از دیگر ابزارهای ورزشی مانند توپ پیلاتس، طناب ورزشی، دمبل و ... برای ورزش کردن استفاده کنید. با این کار میتوانید در انجام تمریناتتان تنوع ایجاد کنید و دوباره انرژی را برای پیاده روی بر روی تردمیل بدست آورید تا به هدفتان برسید.

پیاده روی علاوه بر کمکی که برای رسیدن به لاغری می کند سبب می شود جریان خون شما با سرعت بیشتری حرکت کند و بسیاری از بیماری ها را از شما دور کند. پیاده روی جریان خون شما را کنترل می کند و تحرک باعث سلامتی بیشتر شما می شود. جالب است بدانید انجام دادن منظم پیاده روی باعث افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن شما می گردد و استرس و فشار عصبی را از شما دور خواهد کرد. برای خود شعارهای محرک در نظر بگیرید و در بیشترین جاهایی که چشم شما می افتد آویزانشان کنید تا با دیدن آنها هدف های خود را به یاد بیاورید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید.

برای رسیدن به لاغری در طول یک ماه بهترین کار آن است که تا حد امکان هر روز، روزی یک ساعت با کمک تردمیل و سرعت متوسط آن پیاده روی کنید. ‏به یاد داشته باشید که میزان کالری که می سوزانید باید از مقدار کالری که روزانه به بدن می رسانید بیشتر باشد تا برای دریافت انرژی بدن از ذخایر چربی خود استفاده کند. اگر همان طور که گفته شد فرصتی ندارید تا طولانی مدت ورزش و پیاده روی کنید، بهتر است شدت و سختی تمرینات را اضافه کنید تا شاهد کالری سوزی خوبی در بدنتان باشید و وزن کم کنید.

تردمیل های خانگی امروزی اغلب دارای قابلیت تنظیم شیب هستند که با افزایش آن می توانید حتی کوه نوردی را در خانه برای خود شبیه سازی کنید و کالری بیشتری بسوزانید. جالب است بدانید با تنها افزایش 5 درصد شیب می توانید کالری سوزی بدن را در هر تمرین 100 کالری افزایش دهید که این موضوع برای افرادی که وقت کمی برای انجام دادن ورزش دارند بسیار مفید است. تردمیل ها با داشتن قابلیت نمایش تعداد ضربان قلب به شما کمک می کنند تا در حین تمرین از این فاکتور مهم مطلع شوید و آن را تحت کنترل داشته باشید تا دچار مشکلی نشوید.

تعداد ضربان قلب شما زمانی که تمرینات پیاده روی را انجام می دهید نباید آنقدر زیاد باشد که نتوانید صحبت کنید، زیرا در این صورت دچار مشکل خواهید شد و نمی توانید به فعالیتتان ادامه دهید. کم کردن وزن به پتانسیل افراد نیز بستگی دارد نمیتوان برای همه یک برنامه واحد نوشت تا همگی یک نتیجه بگیرند، گاهی لازم است افراد شدت یا حتی سرعت و شیب را در زمان راه رفتن تغییر دهند تا بدن عکس العملی از خود نشان دهد و نتیجه خوبی بگیرد.

به یاد داشته باشید ورزش شدید برای تمام افراد مناسب نیست و بهترین راه حل برای اجرای درست تمرینات انجام دادن متناوب و منظم پیاده روی است. یعنی به مدت دو دقیقه سریع بدوید و بعد از آن راه بروید و این کار را حداقل تا 20 دقیقه ادامه دهید. سعی کنید در زمان انجام دادن تمریناتتان سرعت ها و شیب های مختلف را امتحان کنید و البته هفته به هفته آنها را تغییر دهید تا بدنتان به یک روال عادت نکند.

با تصور کردن نتیجه زحمت هایی که می کشید، می توانید همچنان پر انگیزه باقی بمانید و از تلاش و فعالیت خسته نشوید. بهترین کار این است که در ذهن خود دائما مرور کنید که انجام دادن ورزش و پیاده روی می تواند علاوه بر لاغری باعث ارتقای سلامتی، تقویت سیستم دفاعی و ... شما شود و به این صورت اراده خود را تقویت کنید. و فراموش نکنید که با کمک تردمیل در هر شرایط آب و هوایی یا در هر زمانی که خواستید می توانید ورزش روزانه خود را انجام دهید تا به اهداف مورد نظرتان برسید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
9 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()