09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 32 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

در این مقاله منظور از دویدن، آهسته دویدن روی تردمیل می باشد.  این نکته را باید بدانید آهسته دویدن با پیاده روی سریع متفاوت است. بهتر است برای رسیدن به دویدن آهسته  با گرم کردن شروع کرده و سپس سرعت تردمیل را افزایش دهید تا به مرحله پیاده روی سریع برسید در همین حالت با یک افزایش سرعت جزئی شروع به دویدن کنید به این حالت دویدن آهسته می گویند. در دویدن آهسته تمرکز انسان بالا رفته و تنفس منظم می شود همچنین تعادل بدن و هماهنگی عضلات بالا می رود. در این مقاله برخی از فواید دویدن آهسته بر روی تردمیل را برای شما بیان خواهیم کرد.

وزن

دویدن روی تردمیل بهترین راه برای کاهش وزن با تردمیل است. شما زمانی که سریع می دوید خیلی زود خسته می شوید ولی آهسته دویدن موجب می شود زمان دویدن شما افزایش یابد و در نتیجه کالری بیشتر و چربی بیشتری بسوزانید.

ماهیچه و استخوان

دویدن جزء ورزش هایی است که تمام ماهیچه های بدن در آن درگیر می شوند و موجب تقویت ماهیچه ها می شود. تقویت ماهیچه ها موجب فشار کمتر به استخوان ها و در نتیجه سلامت استخوان و مفاصل می گردد.

قلب و عروق

دویدن به دو صورت برای قلب و عروق ما مفید است در وهله اول با پایین آوردن کلسترول خون موجب می شود که چربی های مضر در رگها رسوب نکنند و از طرفی دیگر با بالا بردن ضربان فلب موجب تقویت قلب و در نتیجه بهتر پمپاژ شدن خون توسط قلب می شود.

استرس و اعتماد به نفس

تحقیقات نشان داده دویدن استرس را کاهش داده و ذهن آدم را آرام می کند همچنین دویدن به دلیل ایجاد کاهش وزن و افزایش حجم عضلات موجب بالا رفتن اعتماد به نفس می شود.

در انتها باید بگوییم پزشکان اعلام کرده اند دویدن آهسته بر روی تردمیل موجب دیرتر پیر شدن ، افزایش اراده ، بالا رفتن ایمنی و خواب بهتر می شود، پس با دویدن آهسته روزانه 30 دقیقه بر روی تردمیل از فواید فراوان این ورزش برخوردار شوید.

ارسال نظر
a :
3 1
سلام تردمیل پرفکت ساخت کدام کشور است و چه مقدار گارانتی دارد؟
مدیریت :
2 0
با سلام تردمیل پرفکت ساخت چین و دارای یک سال گارانتی قطعات و پنج سال گارانتی تسمه می باشد.
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
7 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()