09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 5 خرداد 1401 در ساعت 54 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این مقاله قصد دارد درباره دستگاه ورزشی تردمیل خانگی، مطالبی را به افراد علاقه مند ارائه کند. در واقع محتوای مقاله به مطالبی در زمینه لاغری با دستگاه ورزشی تردمیل خانگی اشاره خواهد کرد. شاید این سوال در ذهن تعداد زیادی از افراد وجود داشته باشد که آیا امکان دارد با دویدن روی دستگاه تردمیل طی مدت زمان کوتاهی به کاهش وزن و لاغر شدن دست پیدا کرد؟ یا این سوال که برای استفاده از دستگاه تردمیل و لاغر شدن، برنامه تمرینی وجود دارد که بتوان مسیر کاهش وزن را با آن پیش برد؟ پاسخ این سوال ها مثبت است. کاهش وزن و شکل دادن به بدن با دویدن برای هر فردی ممکن است. اما چگونه؟ در ادامه با تردمیل کو همراه شوید.

روش لاغر شدن با دستگاه تردمیل و موارد شایان توجه

اگر قصد دارید با استفاده از دستگاه تردمیل، اقدام به لاغر شدن کنید باید برخی موارد را رعایت کنید. بهترین روش، تمرینی است که 3 تا 5 کیلو کاهش وزن به عنوان هدف قرار گیرد و از برنامه تمرینی تردمیل استفاده شود. در واقع در صورتی که تمرینات اینتروال و متناوب با شدت انجام شوند می توانند بیشترین بازدهی را برای کاربر طی مدت زمان کوتاهی به بار آورند و فرد را در دست یابی به وزن و فرم دلخواه کمک کنند.

برای کاهش وزن با تردمیل چه ساعتی تمرین کنیم؟

نمی توان زمان و ساعت خاصی برای کار با این دستگاه و لاغری و کاهش وزن از طریق آن در نظر گرفت. اما می توان گفت که بهترین فرصت را می توان زمانی مطرح کرد که امکان 30 دقیقه فعالیت ورزشی به راحتی وجود داشته باشد.

میزان کالری سوزی با تردمیل چقدر است؟

میزان کالری سوزی هر فردی با توجه به وزن، شیب دستگاه و همچنین سرعت دستگاه با دیگری تفاوت دارد. برای مثال اگر فردی که دارای وزن 85 کیلوگرم است ورزشی با سرعت سه و نیم را روی دستگاه به مدت 1 ساعت انجام می دهد سوزاندن کالری برای او به میزان 350 کیلو کالری خواهد بود.

برنامه دستگاه تردمیل برای کاهش وزن و چربی سوزی

برنامه های لاغری با تردمیل متعدد و متنوع است. اما این نکته باید در نظر گرفته شود که برنامه مربوط به هر شخصی با توجه به ویژگی های فردی او با دیگری متفاوت خواهد بود و در واقع هر فردی باید از یک برنامه اختصاصی برخوردار باشد.

مدت زمان لاغر شدن چربی شکم با استفاده از دستگاه تردمیل

اگر لاغری و چربی سوزی به عنوان هدف فرد قرار گیرد، باید این اطمینان را حاصل کند که دست یابی به چنین هدفی با استفاده از برنامه لاغری با دستگاه تردمیل امکان پذیر است؛ اما امکان تعیین قسمتی از بدن برای چربی سوزی و کاهش وزن وجود ندارد. به طور کلی می توان گفت که به طور طبیعی هر ناحیه ای از بدن با بیشترین میزان چربی، چربی سوزی و کاهش وزن بیشتری را خواهد داشت. با انجام برنامه تمرینی طی مدت زمان 40 روز می توان به کاهش وزنی معادل 3 تا 5 روز دست پیدا کرد.

تمرین با دستگاه تردمیل و کاهش سلولیت پوست

استفاده از دستگاه تردمیل علاوه بر این که می تواند فرد را لاغر کند و به او در رسیدن به کاهش وزن کمک کند می تواند ران و ساق پا و کل بدن را نیز لاغر کند. همچنین کاهش سلولیت پوست نیز از فواید دیگر استفاده از این دستگاه ورزشی است.

کاهش وزن سریع با دویدن روی تردمیل به صورت برعکس

این تصور درست نیست. راه رفتن و دویدن به صورت برعکس تنها می تواند به عضلات پشت پا و پشت بدن فرم دهد و آنها را درگیر کند تا چربی سوزی بیشتری برای فرد به وجود آید. اگر یک برنامه تمرینی تردمیل را انجام دهید شاهد کاهش وزن و فرم گیری بدن خود خواهید بود.

لاغری و فرم دهی باسن و پاها با برنامه تمرینی دستگاه تردمیل

در صورت تمایل به لاغر کردن یا فرم دادن قسمتی از بدن، باید به موارد زیر توجه کرد:

تمرین روی تردمیل باسن را برجسته می کند؟

این وسیله هم برای لاغر شدن و هم برای فرم گرفتن بدن مناسب است. همچنین راه رفتن و دویدن بعد از تنظیم شیب دستگاه تردمیل می تواند به برجسته شدن باسن و فرم گرفتن آن کمک کند. در صورت انجام صحیح و منظم برنامه تمرینی تردمیل طی مدت زمان 4 تا 6 هفته توسط فرد، فرم گرفتن باسن و لاغر شدن ران و پاها رخ خواهد داد.

چطور با تردمیل ران و ساق پاها را لاغر کنیم؟

یکی از اهداف تصور کردنی برای تمرین با این دستگاه ورزشی، این است که سایز ران و پاها کاهش پیدا کند و این نواحی خوش فرم شوند. در صورتی که تمرینات استقامتی روی عضلات با برنامه کاهش وزن با دستگاه تردمیل همراه شود می تواند موجب کاهش سایز در نواحی ران و ساق پاها شود.

تنظیم شیب دستگاه ورزشی تردمیل برای تمرین و لاغری سریع تر

شیب دار شدن دستگاه تردمیل می تواند با توجه به هدف انجام شود تا دست یابی به اهداف مد نظر بهتر و زودتر حاصل شود.

با شیب دار کردن تردمیل کدام قسمت بدن بیشتر لاغر می شود؟

تنظیم شیب دستگاه موجب شدیدتر شدن و افزایش چالش در تمرین خواهد شد. به همین دلیل علاوه بر چربی سوزی و لاغری با استفاده از دستگاه تردمیل می توان شاهد افزایش عضله سازی و فرم دهی در بخش پایین تنه بود. در نتیجه در صورت داشتن اضافه وزن و دشواری در دویدن، تنظیم شیب می تواند زمان لاغر شدن را کوتاه کند.

آنچه بهتر است در پایان بدانید

این مقاله درباره دستگاه ورزشی تردمیل خانگی صحبت کرده است. به عبارت بهتر صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل را برای افراد علاقه مند ارائه کرده است. نکاتی درباره نحوه لاغری با این دستگاه، کوتاه کردن مدت زمان رسیدن به هدف مد نظر، اشتباهات رایج در این زمینه و دیگر موارد در این مقاله مطرح شده است.

خرید تردمیل خانگی از مجموعه تردمیل کو

برای خرید دستگاه ورزشی تردمیل خانگی می توان به تردمیل کو مراجعه کرد. این مجموعه طیف وسیعی از مدل ها و برندهای دستگاه های تردمیل را برای افراد علاقه مند ارائه کرده است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
8 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()