09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 9 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

راهنمای خرید دوچرخه ثابت یکی از وظایف فروشندگان تردمیل نصبت به خریداران می باشد چرا که با توجه به تخصص و تجربه ای که فروشنده دارد می تواند بهترین انتخاب را در اختیار خریدار قرار دهد . در انتخاب خرید دوچرخه ثابت چند نکته قابل توجه می باشد ، سیستم دوچرخه ثابت های هایپرجیم باکیفیت و نسبت به مدل های قدیمی ، راحتی بیشتری را دارا میباشد .

تنظیم درجه سرعت دوچرخه ثابت ، هنگام ورزش کردن با دوچرخه ثابت میتوانید میزان سختی رکاب زدن را تعیین نمایید .

برنامه ورزشی اتوماتیک ، بیشتردوچرخه ثابت های پیشرفته دارای برنامه ورزشی از قبل تعیین شده است ، به این دلیل که میزان مصرفی کالری در هردوره ، ضربان قلب همزمان و میزان سختی رکاب را به تورخودکار کنترل می نماید .

نمایشگر دوچرخه ثابت ، یکی از پارامترهای تعیین کننده قیمت،امکانات و پیشرفته بودن نمایشگر دوچرخه ثابت می باشد که نشان دهنده ضربان قلب ، مقدار مصرف کالری ، قابلیت برنامه ریزی ورزشی ، نمایش بازی و نمایش نما به صورت انیمیشن و... میباشد .

تنظیم صندلی ، فرمان و ارتفاع ، اگر افراد مختلفی میخواهند از دوچرخه ثابت شما استفاده کنند بهتر است دوچرخه ای را انتخاب کنید که تنظیمات آن قابل تغییر باشد .

اگر برای استفاده از دوچرخه ثابت در منزل میخواهید استفاده کنید مثلا جلوی تلوزیون یا پنجره یا و... تغییر مکان دهید بهتر است دوچرخه ای را انتخاب کنید که دارای پایه چرخ دار باشد .

دوچرخه ثابت های هایپرجیم محصولی از کشورهای تایوان و چین می باشد و تمامی دوچرخه ثابت های این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که مشخصات کالا در وب سایت ذکر شده است .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()