09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 10 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با استفاده از دستگاه های هوازی خانگی مانند تردمیل می توانید در هر شرایط آب و هوایی یا هر ساعتی از شبانه روز که فرصتی پیدا کردید، ورزش روزانه خود را انجام دهید و به نتایج مطلوبی که دوست دارید دست پیدا کنید.با کمک تردمیل و تنظیماتی که به دلخواه می توانید آنها را تغییر دهید، قادر خواهید بود با سرعت بیشتری به کاهش وزن برسید.

افرادی که از تردمیل استفاده نمی کنند، روند لاغری آنها کندتر و گاهی اصلا نخواهند توانست به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنند و با دلسرد شدن فعالیت ورزشی خود را کنار می گذارند.ترفندها و رازهایی در زمان استفاده از تردمیل وجود دارد که با به کارگیری آنها می توانید با سرعت بیشتری به کاهش وزن و تناسب اندام مورد نظر خود برسید که در ادامه این مقاله به چند نکته از این ترفندها اشاره خواهیم کرد.

تمرینات سرعتی

انجام دادن تمرینات سرعتی بسیار آسان بوده و کافی است برای بدست آوردن نتایج بهتر 30 ثانیه با سرعت بالا ورزش کنید و سپس 60 الی 90 ثانیه بعدی را با سرعت کم روی دستگاه راه بروید.با انجام دادن این کار سلامتی خود را ارتقا می دهید و زودتر به اهداف خود می رسید.سعی کنید تمرینات سرعتی را در هفته حداقل یک بار انجام دهید و مدت زمان آن کمتر از 20 دقیقه نباشد تا با سرعت بیشتری بتوانید کالری سوزی را تجربه کنید.

به شیب و سرعت دستگاه توجه کنید

برای انجام دادن ورزش روزانه سرعت کم تردمیل پاسخگو می باشد، اما باید در تمرینات خود برنامه های سخت و سریع را نیز بگنجانید. تردمیل های امروزی دارای برنامه های از پیش تعیین شده ای هستند که برای انتخاب سرعت یا شدت تردمیل می توانند به شما کمک زیادی کنند و با کمک آنها می توانید سریعتر به اهداف خود برسید.

استفاده از وزنه

استفاده از دمبل در زمان پیاده روی بر روی تردمیل برای مدت زمان کوتاه توصیه می شود ولی در طولانی مدت ممکن است دچار مشکل شوید. دمبل هایی سبکی را انتخاب کنید و برای 2 تا 3 دقیقه آنها را در دست بگیرید و پیاده روی خود را انجام دهید و با بالا رفتن آمادگی جسمانی بدن میتوانید وزن وزنه ها را نیز افزایش دهید.

فقط به سمت جلو نروید

بعد از بدست آوردن تعادل بهتر است فقط به سمت جلو راه نروید و سعی کنید به آرامی به سمت عقب نیز حرکت کنید.با انجام این حرکت پاهای شما قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد و شما راحت تر می توانید تعادل بدنتان را بر روی تسمه تردمیل حفظ کنید. با حرکت به سمت عقب بدن خود را وادار می کنید تا سخت کار کند و فعالیت بیشتری انجام دهد و در نتیجه کالری سوزی بیشتری نیز خواهید داشت.به یاد داشته باشید در زمان حرکت به سمت عقب لازم نیست از سرعت بالای دستگاه استفاده کنید در غیر این صورت دچار مشکل خواهید شد و آسیب می بینید.

شیب دستگاه را فراموش نکنید

اگر تمرینات برای شما یکنواخت شده اند و دویدن در شرایط پایدار با شدت کم را دوست دارید، بهتر است شیب دستگاه خود را افزایش دهید و تمرین را برای خود متنوع کنید. با استفاده از شیب دستگاه بدن را دچار چالش کرده و سیستم قلبی و عروقی خود را تقویت می کنید. توجه داشته باشید که اگر دچار اضافه وزن هستید به زانوهای خود فشار نیاورید.

سرعت تردمیل را بیشتر کنید

هر زمان که به سرعت تردمیل عادت کردید، باید آن را تغییر دهید و با بالا رفتن آمادگی جسمانی بهتر است سرعت را بالا ببرید و مجاز هستید سرعت دستگاه را از 4.5 تا 5 درجه تغییر دهید.با بالا بردن سرعت دستگاه ابتدا ممکن است احساس ضعف و خستگی کنید، اما به مرور عادت خواهید کرد و می توانید کالری بیشتری بسوزانید و سیستم قلبی و عروقی خود را نیز تقویت کنید.

از تردمیل فاصله بگیرید

انجام دادن تمرینات ورزشی با کمک تردمیل بسیار لذت بخش است و حتی گاهی کاربر انجام دادن سایر ورزش ها و نرمش های بدن را فراموش کرده و فقط با تردمیل تمرین می کند. سعی داشته باشید در کنار تردمیل از سایر دستگاه های هوازی یا حتی حرکات بدنسازی با کمک توپ و کش را نیز انجام دهید تا دچار یکنواختی و دلزدگی از ورزش نشوید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()