09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 25 دی 1395 در ساعت 14 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

معمولاً دوندگان جاده علاقه چندانی به تردمیل نشان نمی دهند؛ چون دویدن در جاده جذابیت های خاص خود را دارد و گمان می کنند دویدن بر روی تردمیل در یک فضای بسته کسل کننده است.اما گاهی محدودیت آب و هوایی به آن ها اجازه نمی دهد آن طور که دوست دارند در محیط بیرون ورزش کنند؛ چون در هوای سرد ماهیچه ها و شش ها توان کافی ندارند؛ همچنین در چنین شرایطی تاندون ها، ماهیچه ها و غضروف ها نیاز به زمان بیشتری برای انبساط دارند.

در هوای سرد احتمال از دست دادن آب بدن بیشتر می شود و باید مایعات زیادی بنوشید تا این آب جبران بشود. با پوشیدن لباس زیاد حرکات بدن محدود می شود و کارآیی تمرین پایین می آید. بر روی تردمیل نیاز به پوشیدن لباس زیاد نیست؛ با پوشیدن یک جفت کفش ورزشی، یک شلوارک و یک تی شرت می توانید بر روی این دستگاه ورزش کنید. تردمیل دستگاه هوازی تطبیق پذیری است که به کاربر امکان می دهد در سطح متناسب با توانایی خود تمرین انجام بدهد.

زمانی که بر روی این دستگاه به ورزش می پردازید باید به موسیقی پرضرب و پرانرژی گوش بدهید؛ گوش دادن به موسیقی در حین انجام تمرینات هوازی یک ضرورت است؛ این کار باعث می شود سرعت افزایش پیدا کند و مدت بیشتری بتوانید به ورزش ادامه بدهید.بسیاری از افراد دسترسی به فضای مناسب برای ورزش کردن ندارند و برای رفتن به مکان مناسب باید وقت زیادی صرف کنند؛ ولی تردمیل همیشه در دسترس می باشد و هر وقت فرصت پیدا کنید می توانید بر روی این دستگاه به ورزش بپردازید؛ بنابراین به تردمیل می توان به عنوان یک راه حل نگاه کرد؛ این دستگاه برای تناسب اندام، زمان و مسافت مورد نیاز را در اختیار کاربر قرار می دهد.

بر روی تردمیل می توان در مدت نسبتاً طولانی با شدت متوسط تمرین انجام داد. کسانی که هنوز تازه کار هستند نمی توانند زمان زیادی به دویدن ادامه بدهند؛ این افراد به روش تناوبی می توانند مدت تمرینات را بیشتر کنند؛ بدین ترتیب که 1 دقیقه سریع بدوند و 1 دقیقه راه بروند و همین روند را تا 20 دقیقه ادامه بدهند.

حرفه ای ترها می توانند 3 الی 4 دقیقه سریع بدوند و 1 دقیقه با آهسته راه رفتن استراحت فعال داشته باشند. برای نرم و سریع دویدن می توانید سرعت خود را بر روی تردمیل پیدا کنید؛ پس از پایان تمرینات اطلاعات مانیتور را یادداشت کرده و با جلسات قبل مورد مقایسه قرار بدهید.

نمایشگر تردمیل اطلاعات بسیار مهمی از جمله سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت طی شده و ضربان قلب را در اختیار کاربر قرار می دهد. ضربان قلب گزینه بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ در طی تمرینات هوازی دامنه ضربان قلب باید حدود 70 الی 80 درصد حداکثر باشد.

بر خلاف تصور اغلب افراد دویدن بر روی تردمیل بسیار شیرین است؛ با افزایش سرعت تردمیل می توانید بدن خود را به چالش بکشید و قدرت بدن را افزایش بدهید؛ برای این که بدانید بر روی تردمیل چگونه ورزش کنید باید کار با این دستگاه را یاد بگیرید؛ مهارت های بدنی قابلیت رشد و تکامل دارند.

در شروع تمرین با این دستگاه به خود سخت نگیرید؛ می توانید زمان خود را از 20 دقیقه آغاز کنید و به تدریج این مدت را افزایش بدهید؛ بدین ترتیب سطح تمرینات نیز بالا می رود.هر چه با تردمیل راحت تر باشید می توانید تمرینات بهتری انجام بدهید؛ مزیت تردمیل این است که می توان دویدن در محیط بیرون و حتی ورزش هایی نظیر تپه نوردی و کوه پیمایی را با آن انجام داد؛ فقط کافی است شیب دستگاه را بالا ببرید.

شیب بیش از 10 درصد ورزش تپه نوردی را شبیه سازی کرده و شیب 1 الی 2 درصد راه رفتن در محیط بیرون را شبیه ساز می کند؛ بنابراین شما می توانید تمرینات فیتنس را مدیریت کنید و به نتایج مطلوب برسید.با وجود یک تردمیل خانگی دیگر تاریکی هوا، کمبود وقت، آلوگی هوا، در دسترس نبودن فضای امن و مناسب و ... مانع ورزش کردن نخواهد شد. تمرین با این دستگاه عمر فیلترهای بدن را تا چند برابر افزایش داده و انعطاف پذیری را بالا می برد.

تردمیل های خانگی اغلب دارای قابلیت تاشوندگی هستند و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرند می توان آن ها را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ این دستگاه های مدرن به ضربه گیرهای مختلفی مجهز هستند که فشار بر مفاصل، ستون فقرات و عضلات را تا بیش از 70 درصد کاهش می دهد؛ به همین علت دویدن بر روی سطح هموار، انعطاف پذیر و نرم تسمه تردمیل به مراتب از دویدن بر روی سطح زمین ایمن تر است.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()