09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 22 مهر 1396 در ساعت 4 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حتما می دانید که حیوانات در فصل زمستان به خواب زمستانی می روند و در واقع این چند ماه از سال را بدون حرکت و فعالیتی در لانه به استراحت می پردازند. بعضی از انسانها نیز مانند حیوانات در فصل سرما تنبل می شوند و دوست دارند این روزها را بدون حرکت و جنب و جوشی در خانه بگذارانند تا کمتر دچار سرما خوردگی و انواع بیماری های دیگر شوند. ما انسان ها بدون تحرک و فعالیت دچار مشکل خواهیم شد و باید برای گذراندن این فصل از سال نیز برای سلامتی بدنمان نیز فکری بیندیشیم.

در فصل سرما اگر قادر باشید از لباس گرم و کافی استفاده کنید و تحمل سرما را نیز داشته باشید می توانید از خانه خارج شوید و به پیاده روی بپردازید. اگر امکان خارج شدن شما از منزل وجود ندارد بهتر است برای خانه دستگاه های هوازی مانند: تردمیل تهیه کنید تا در خانه در هر ساعت از شبانه روز بتوانید ورزش انجام داده و فعالیتی داشته باشید.

برخی افراد تردمیل را دستگاهی خسته کننده می دانند و عده ای دیگر تردمیل را وسیله ای بسیار خوب برای انجام دادن ورزش روزانه قبول دارند. در زمستان همانطور که می دانید اولین دلیل و مهم ترین دلیل استفاده از تردمیل، هوای سرد بیرون از خانه است و همان طور که میدانید تهیه لباس ها و حتی کفش هایی که به شما کمک کنند در زمستان و یخبندان به راحتی راه بروید بسیار گران تر از تهیه دستگاه های هوازی برای خانه می باشد.

طبق تحقیقات انجام شده زمانی که سرمای هوا به کمتر از 15- درجه فارنهایت برسد اثرات سرمازدگی در کمتر از 30 دقیقه بر روی پوست نمایان می شود و ما را دچار مشکلات پوستی زیادی می کند. پس به شما توصیه می کنیم حتی اگر تجربه راه رفتن یا ورزش در زمستان را دارید بهتر است زمانی که دمای هوا به زیر صفر می رود از خانه خارج نشوید و راه رفتن یا دویدن و سایر ورزش ها را در خانه انجام دهید و از تردمیل و سایر دستگاه های هوازی کمک بگیرید.

برف برای اکثر ما بسیار دلچسب است و مشکلی با آن نداریم، ولی ترکیب شدن برف با جاده و خیابان ها آنها را تبدیل به پیست اسکیت می کند و معمولا مشکلاتی را برای ما به همراه خواهد داشت. بنابراین اگر به مسیری که می خواهید بر روی آن پیاده روی کنید اطمینان ندارید، بهتر است داخل خانه بمانید و از تردمیل استفاده کنید و بدون دردسر و حادثه ای ورزش روزانه خود را به طور منظم انجام دهید.

میزان ضربان قلب شما بر روی تردمیل نسبت به زمانی که بر روی زمین پیاده روی می کنید متفاوت است. بر روی تردمیل میتوانید تمرینات متناوب پیاده روی یا دویدن را انجام دهید و کالری بیشتری بسوزانید. به یاد داشته باشید که استفاده از شیب های متنوع تردمیل میتواند ضربان قلب شما را بالا ببرد.

لازم است یادآوری کنیم همیشه شیب ٪ 10 در تمرینات، محیط بیرون و مقاومت آن را برای شما بازسازی می کند. در خانه اگر فرصت بیشتری نیز داشتید بهتر است در کنار تمرینات هوازی از تمرینات قدرتی نیز کمک بگیرید و با انجام دادن تمرینات قدرتی عضلات خود را نیز پرورش داده و آنها را تقویت کنید.

در آخر اگر برنامه تمرینی خاصی را دنبال می کنید یا حتی قصد شرکت در مسابقات حرفه ای را نیز دارید بهترین راه حل استفاده از تردمیل است، زیرا این دستگاه شما را از سرما و لغزندگی مسیرهای دویدن حفظ می کند و باعث افزایش کیفیت تمرینات هوازی شما خواهد شد. همان طور که می دانید و بررسی های انجام شده نیز نشان داده اند عضلات در هوای سرد بازده کمتری دارند و نباید بیش از اندازه به آنها فشار وارد کرد. پس بهترین راه حل برای شما علاقه مندان به ورزش آن است که اگر هوا بسیار سرد بود، در خانه بمانید و بر روی تردمیل تمرین کرده و سلامتی بدنتان را حفظ کنید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()