09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 48 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه دستگاه های ورزشی گوناگونی وارد بازار شده اند که در انواع دستگاه های خانگی و باشگاهی موجود هستند. در میان این وسایل ورزشی اسکی فضایی یک دستگاه بدون برخورد شناخته شده است که برای کاهش وزن و تناسب اندام ایده آل می باشد؛ این دستگاه برای کسانی که مایل هستند تمرینات کم شدت انجام بدهند بسیار مناسب می باشد و مانع بسیاری از اثرات منفی ورزش می شود.

اسکی فضایی یک حرکت طبیعی و بیضی شکل به پاها می دهد که کمترین فشار ممکن را به زانو، کمر، قوزک پا و مفاصل دیگر وارد می کند. افراد با شرایط گوناگون و در سنین مختلف می توانند این دستگاه هوازی را مورد استفاده قرار بدهند و از فواید آن بهره مند بشوند.در صورتی که در حین تمرین با این دستگاه دسته های متحرک آن را بگیرید، بالاتنه نیز وارد تمرین می شود؛ در هنگام تمرین با اسکی فضایی ماهیچه های دو قلو و همسترینگ بیش از سایر اعضای بدن درگیر می شوند.

ورزش با این دستگاه مزایای ورزش ایروبیک را به همراه دارد. توسط اسکی فضایی می توان تمرینات پر شدت نیز انجام داد؛ تمرین ورزشی با اسکی فضایی موجب می شود پس از مدتی فعالیت راه رفتن و دویدن را نیز بهتر انجام بدهید؛ به طوری که برخی از دوندگان دو ماراتن این دستگاه را برای تمرینات خود به کار می گیرند.این دستگاه هوازی ضربان قلب را بالا می برد و باعث می شود اکسیژن رسانی به بدن تا چند برابر افزایش پیدا کند؛ در نتیجه سوخت و ساز بیشتر می شود.

ویژگی منحصر به فرد این دستگاه این است که برای تغییر سطح تمرین می توان مقاومت آن را به صورت مگنتی یا الکترومگنتی تنظیم کرد. ورزش با اسکی فضایی برای گروه های سنی متفاوتی مناسب می باشد و حتی افراد تازه کار می توانند به راحتی بر روی آن به مدت بیش از 30 دقیقه تمرین ورزشی انجام بدهند و از فواید ورزش ایروبیک بهره مند بشوند.

گرفتن دستگیره های متحرک این دستگاه بالاتنه را قدرتمند می کند و باعث می شود همه عضلات اصلی در تمرین شرکت داشته باشند. زمانی که دست ها هماهنگ با حرکت پاها به جلو و عقب می روند کالری سوزی به بهترین شکل رخ می دهد و منجر به تناسب اندام می شود.امروزه با ماشینی شدن زندگی ها مردم دیگر فرصت کافی برای رفتن به فضای مناسب برای انجام فعالیت های بدنی را ندارند؛ به همین علت دستگاه های هوازی جایگزین مناسبی محسوب می شوند.

اسکی فضایی های مدرن مجهز به مانیتوری هستند که مدت تمرین، کالری مصرف شده، سرعت، مسافت پیموده شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود تا به اهداف ورزشی خود دست پیدا کند.این دستگاه برای کسانی که از نارحتی زانو و کمر رنج می برند بسیار مناسب می باشد؛ چون کمترین فشار ممکن بر این نواحی وارد می شود.

اسکی فضایی دستگاهی است که وضعیت قلبی- عروقی بدن را بهبود می بخشد و با افزایش اکسیژن رسانی موجب بهتر شدن سوخت و ساز می شود. اغلب اسکی فضایی ها برنامه های متنوعی در سطوح مختلف در حافظه خود ذخیره دارند که برای کاربران با ویژگی های فردی متفاوتی طراحی شده است و ورزشکار می تواند با انتخاب برنامه مناسب با سطح آمادگی جسمانی خود تمرین مناسبی انجام بدهند.

این دستگاه با بدن انسان تطبیق پذیر است و همه لوازم ضروری برای به حرکت درآوردن بدن و مقابله با بی تحرکی را دارد. کاربر می تواند با حرکات متنوعی که می تواند انجام بدهد یک برنامه خلاقانه طراحی کرده و همان برنامه را در حافظه دستگاه ذخیره بکند. بر روی اسکی فضایی می توانید به صورت معکوس نیز پدال بزنید؛ این تمرین باعث می شود عضلات پشت پا تقویت بشوند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()