09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 56 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شما می توانید در مدت شش هفته موفق به آب کردن چربی های شکم خود شوید اما باید شکیبا بوده و پشتکار زیادی داشته باشید.البته ما در این مطلب بهترین روشهای رسیدن به این هدف را به شما ارائه می دهیم که باید با دقت تمام و بطور کامل آنها را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

ممکن است در آغاز این روشها برای شما خسته کننده و دشوار باشد، اما پس از مدتی و دستیابی به هدف خود به گونه ای با این شیوه زندگی انس می گیرید که مایل نیستید آن را ترک کنید و ترجیح می دهید بعد از 6 هفته نیز آن را ادمه دهید.

تصور عمومی این است که برای افراد چاقی که تجمع چربی آنها بیشتر در ناحیه شکم است، بهتر می باشد تا جهت رهایی از شر این چربیها حرکات ورزشی را انجام دهند که به طور مستقیم با شکم و پهلوهای آنها در ارتباط است.در صورتیکه برای لاغری شکم و در کل چربی سوزی و کاهش وزن انجام ورزش های هوازی از جمله دویدن یا پیاده روی با استفاده از تردمیل ، پدال زدن بر روی دوچرخه ثابت و یا استفاده از اسکی فضایی بسیار موثرتر از ورزشهای شکمی می باشد.

البته انجام حرکات مربوط به شکم در کنار تمرینات هوازی به میزان زیادی به چربی سوزی و لاغری در این نواحی کمک می کند اما انجام آنها به تنهایی خیلی تاثیر بخش نیست.
اگر قصد دارید چربی های شکم و پهلوی خود را در مدت 6 هفته از بین ببرید به این نکات توجه کنید:

رعایت یک رژیم غذایی مناسب

گام اول برای کاهش وزن استفاده از یک رژیم غذایی مناسب و کم کالری می باشد.برخی افراد تصور می کنند وقتی صحبت از رژیم غذایی به میان می آید یعنی چیزی نخورند یا به اندازه ای سفت و سخت پرهیز کنند تا بعد از مدتی دچار ضعف و کمبود ویتامین شوند.
قابل ذکر است که وقتی رژیم غذایی به همراه ورزش باشد نیازی نیست تا بیش از اندازه به خودتان فشار بیاورید.فقط کافی ست که بعضی چیزها را نخورید و از بعضی مواد غذایی کمتر استفاده کنید.

در این مدت از خوردن غذاهای سرخ شده و چرب، موادی که شیرین کننده های صنعتی و قند بالایی دارند مثل شکلاتها و...پرهیز کنید.کم کردن مواد غذایی که کربوهیدرات و نشاسته دارند از قبیل نان، ماکارونی و برنج نیز ضروری می باشد.سعی کنید به جای این مواد از غذاهای کم کالری تر نظیر سبزیجات و میوه ها استفاده کنید به این ترتیب اشتهای شما به خوردن غذاهای دیگر نیز کمتر می شود.

خوردن آب زیاد برای هیدراته کردن بدن و جلوگیری از افت پوست شما نیز بسیار موثر است.پس خوردن آن را فراموش نکنید.

ورزش های هوازی

تاکنون از فواید بی شمار ورزشهای هوازی بسیار صحبت کرده ایم و می دانیم انجام این ورزش‌ها به جز تاثیرات مثبتی که بر سلامتی قلب و عروق و بهبود وضعیت تنفس و گوارش دارد موجب بالا رفتن متابولیسم و کمک به کاهش وزن افراد به ویژه در ناحیه شکم آنها می شود.

جهت دستیابی به هدف چربی سوزی در ناحیه شکم ظرف مدت 6 هفته باید ترجیحاً تمام ایام هفته و یا حداقل 5 روز در هفته یک ساعت به انجام ورزشهای هوازی بپردازید.اگر تازه کار هستید و عادت به انجام ورزش ندارید و روزی یک ساعت تمرین بدون استراحت برای شما مشکل می باشد. می توانید این یک ساعت را به چند نوبت در روز تقسیم کنید تا فشار کمتری به اندامهای شما وارد شود و قادر به ادامه تمرینات خود باشید.تقسیم تمرینات به روزی چند نوبت تاثیری در میزان کالری سوزی ندارد و در مجموع به همان اندازه انرژی مصرف می کنید. شما برای انجام تمرینات هوازی خود می توانید از دوچرخه ثابت ، اسکی فضایی یا تردمیل استفاده کنید.

انجام ورزش های مخصوص شکم

پس از انجام یک ساعت تمرین هوازی باید با استفاده از ورزشهای مخصوص شکم بر روی عضلات این قسمت از بدن خود کار کنید.زمانی که با استفاده از تردمیل یا سایر دستگاههای بدنسازی هوازی شروع به چربی سوزی در این ناحیه می کنید بعد از آن باید به عضلات خود فرم بدهید این کار را با استفاده از ورزشهای شکمی انجام می دهیم.پس حداقل هفته ای 4 بار ورزشهای مخصوص شکم را در برنامه تمرینی خود بگنجانید تا از شل شدن و بد فرمی عضلات این قسمت جلوگیری کنید. می توانید با استفاده از ورزشهایی نظیر پا دوچرخه و دراز نشست این هدف را دنبال کنید.

شما می توانید با اجرای این برنامه که ترکیبی از رژیم غذایی، ورزشهای هوازی و شکمی می باشد ظرف مدت شش هفته چربی های شکم خود را به میزان زیادی آب کنید.که این امر به جز مبحث زیبایی در بهبودی وضعیت سلامت بدن بسیار موثر است و از ابتلا به بیماری های قلبی سرطان، دیابت، چربی خون و... تا میزان زیادی در آینده جلوگیری می کند.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()