09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 27 خرداد 1396 در ساعت 27 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ماه مبارک رمضان برنامه غذایی خانواده ها تغییر می کند و اکثر افراد می توانند با ترک عادت های غلط روزهای عادی و پرهیز از پرخوری و افراط حتی وزن خود را نیز کاهش دهند و به تناسب اندام دلخواه نزدیک شوند.اگر می خواهید این ماه پر برکت را به راحتی پشت سر بگذارید و در عین سلامتی از برکات آن استفاده کنید، باید مانند ایام دیگر برای تغذیه و سلامتی بدن از طریق ورزش برنامه داشته باشید.

تغذیه و فعالیت بدن در این ماه باید از روی اصول و از روی برنامه باشد. فراموش نکنید زیاد خوردن و فعالیت نداشتن حتی برای یک ماه نیز به بدن آسیب می رساند. اگر بدن را از چربی های مضر، قندها و ... پر کنید ممکن است در مدت کوتاهی بیماری فشارخون، دیابت و ... در بدن تشدید شود و نتوانید با آمادگی کامل و شادابی به دعا و مناجات و انجام دادن اعمال آن بپردازید.

ماه رمضان تمرینی است برای ترک پرخوری و باید توجه داشت که با رعایت مقدار مصرف مواد غذایی میتوان نیازهای بدن را تامین کرد و در عین حال به بدن آسیبی نرساند.برای سلامتی بدن هیچ کدام از وعده های غذایی مخصوصا سحری را حذف نکنید تا بتوانید از برنامه غذایی مناسبی پیروی کنید. اگر در هر وعده غذای مناسبی میل کنید، بدن خود را با شرایط همراه می کند و دچار مشکل نخواهید شد و بدن در صورت لزوم از ذخایر چربی بدن استفاده خواهد کرد.

هستند افرادی که در ماه مبارک رمضان بدتر دچار اضافه وزن شده و بعد از اتمام این ماه درگیر کم کردن وزن و لاغری می شوند. برای سلامتی بدن و گرفتار چاقی نشدن باید در این ماه نیز ورزش و داشتن فعالیتی مناسب را فراموش نکنید.تا می توانید از خوردن غذاهای کم کالری و آبکی یا بیش از اندازه پرحجم خودداری کنید. از میوه و سبزیجات تازه استفاده کرده و نوشیدن آب و نوشیدنی های مناسب مانند چای کمرنگ را فراموش نکنید.هیچ گاه به فکر کم کردن زیاد وزن در ماه مبارک رمضان نباشید، زیرا عواقب بدی با کمبود ویتامین، پایین رفتن فشار خون و ... برای شما خواهد داشت.

راه حل هایی برای کاهش وزن در ماه رمضان

در زمان افطار از خوردن غذاهای سنگین پرهیز کنید و این وعده را مانند صبحانه با کمی شیر گرم و نان و پنیر برگزار کرده و سعی داشته باشید شام را دو ساعت پس از این وعده میل کنید، البته با حجم کم.از خوردن تنقلات بین افطار تا سحر دوری کنید تا معده شما برای خوردن سحری خالی باشد و بتوانید سحری کاملی بخورید. به یاد داشته باشید که اگر میوه و سبزیجات را در وعده سحری بگنجانید، مدت زمان بیشتری احساس سیری خواهید داشت و مقدار زیادی از نیاز بدن به آب تامین خواهد شد.

اگر قبل از افطار توانی برای فعالیت داشتید، بهتر است ساعتی را به انجام دادن ورزش بپردازید، حتی شده مدت زمان کوتاهی راه بروید یا با برنامه و متناوب بدوید.اگر به دلیل گرما یا آلودگی هوا یا داشتن کار در خانه نتوانستید به بیرون از منزل بروید بهتر است از تردمیل در خانه استفاده کنید.

تردمیل های جدید دارای برنامه های از پیش تعیین شده هستند که به راحتی با انتخاب یکی از آنها در ابتدا انتخاب کرده و برنامه ورزشی خود را با سرعت بیشتر بدون نیاز به مربی شروع کنید.سعی کنید مصرف غذاهای چرب را به حداقل برسانید، زیرا چربی علاوه بر ضررهای زیادی که برای بدن به بار می آورد باعث تشنگی بیش از حد شما می شود و در طی روز دچار مشکل خواهید شد.

پزشکان معتقدند که انجام دادن ورزش سبک قبل یا بعد از افطار یا بعد از صرف سحری به عنوان ورزش صبحگاهی میتواند سطح اندورفین آزاد شده در بدن را افزایش دهد و بدن در طی روز احساس سبکی و هوشیاری بیشتری داشته باشد.با انجام دادن ورزش سبک مانند پیاده روی بر روی تردمیل یا در فضای آزاد یا انجام دادن یوگا و ... میتوانید مواد سمی ذخیره شده در بدن را از بین ببرید و به آرام شدن بدن از نظر جسمی یا حتی معنوی و متناسب ماندن اندامتان کمک زیادی کنید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()