09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1396 در ساعت 2 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

راه رفتن و دویدن در فضای آزاد مشکلات زیادی را به دنبال دارد، مشکلاتی از قبیل؛ باد و باران، سرما و گرما، آلودگی هوا و خطراتی که ممکن است سلامتی ما را تهدید کنند.برای رهایی از این قبیل مشکلات بهتر است در خانه با استفاده از دستگاه هوازی مفیدی مانند تردمیل فعالیت انجام دهید.با کمک تردمیل میتوانید دویدن و راه رفتن در محیط نرم و با آرامش را تجربه کنید و از ورزش کردن در خانه و کنار خانواده لذت ببرید.

شاید در ابتدا با روشن کردن تردمیل به این فکر بیفتید که برای زودتر رسیدن به اهداف سریع بدوید و از ابتدا از برنامه سنگینی استفاده کنید، ولی قبل از شروع ورزش باید در ابتدا نحوه صحیح دویدن بر روی تردمیل را بیاموزید تا حادثه و مشکلی رخ ندهد و شما دچار مشکلی نشوید.قبل از هر کاری با تنظیمات تردمیل و کلیدهای آن آشنا شوید تا بتوانید در هر زمان که دوست داشتید حتی اواسط تمرینات شیب یا سرعت دستگاه را تغییر دهید و شدت برنامه را کنترل کنید. برای شروع ورزش با تردمیل دستگاه را در آهسته ترین حالت قرار دهید و برنامه خود را با راه رفتن آهسته شروع کنید.

دقت به تنفس

در زمان دویدن بر روی تردمیل به نفس کشیدن خود دقت کرده و این کار را در زمان دویدن، عمیق و بلند انجام دهید و سعی کنید در هر بار نفس کشیدن شش ها را پر از اکسیژن کنید.زمانی که شما از شکم نفس بکشید، تنفس شما عمیق تر انجام خواهد شد و به تمام بافت های بدن راحت تر اکسیژن خواهد رسید. باید سعی کنید با هر سه قدمی که برمیدارید یک دم و در طی هر دو قدم یک بازدم داشته باشید.

تکنیک ها و روش های صحیح دویدن

در زمان دویدن بر روی تردمیل باید توجه داشته باشید که بیش از اندازه به سمت جلو خم نشوید تا هم به ستون فقرات شما آسیبی وارد نشود و هم تعادلتان برهم نخورد. سعی کنید زمانی که بر روی تردمیل قدم برمی دارید کمرتان صاف باشد و سرتان را بالا نگه دارید و تمام حواستان را به تماشای حرکت تسمه و تردمیل ندهید.می توانید با قرار دادن تلویزیون جلوی تردمیل در زمان راه رفتن و دویدن حواس خود را پرت کنید تا بیش از اندازه به حرکت دستگاه و دویدن توجه نکنید و دچار مشکل شوید.

گامهای هماهنگ

اگر به دویدن و راه رفتن به بیرون از خانه عادت داشته اید شاید در ابتدای کار با تردمیل دچار مشکل شوید و مجبور باشید به تعداد گامها یا راه رفتنتان توجه بیشتری داشته باشید.دویدن و راه رفتن بر روی تردمیل باعث هماهنگ شدن گام ها می شود و می توانید برای اثبات این کار در طول 1 دقیقه تعداد گام هایتان را بشمارید تا متوجه هماهنگی آنها شوید. اگر از تکنیک ها و روش های صحیح دویدن بر روی تردمیل که در مقاله بالا به آن اشاره شد استفاده کنید، می توانید بدون نیاز به مربی در خانه به راحتی تمرینات مفیدی انجام دهید و شکمی صاف، تخت و بدون چربی داشته باشید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()