09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 11 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر سنتان زیر 35 سال است و سابقه بیماریهای قلبی عروقی ندارید، مبتلا به دیابت نیستید و در اقوام درجه یک شما سابقه سکته و بیماری قلبی وجود ندارد، به راحتی می توانید هر فعالیت ورزشی مورد علاقه تان را انجام دهید.اما در صورت وجود هریک از موارد ذکر شده باید قبل شروع ورزش با پزشک خود دراین زمینه مشورت کنید تا بدن شما دچار آسیب نشود.بررسی های علمی در خصوص ورزش نشان می دهد که انجام 150 دقیقه فعالیت هوازی و 2 جلسه ورزش قدرتی در طول یک هفته برای سلامتی شما و جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیمای ها و حتی درمان خیلی از آنها موثر است و همچنین جهت کاهش وزن و تناسب اندام مفید می باشد .

شما می توانید برای انجام ورزش های هوازی از وسایلی نظیر تردمیل ، دوچرخه ثابت و الپتیکال استفاده کنید و با تهیه و قرار دادن آن در خانه به راحتی نیاز بدن خود به انجام ورزشهای هوازی را تامین کنید همچنین جهت انجام فعالیتهای قدرتی ورزشهای کششی و یا سوئدی را انتخاب کنید.

شما به هر میزان و با هر شدتی که تمرین کنید در جهت بهبود وضیت جسمی و روحی تان مفید است.حتی برای افرادی که به هر علتی قادر به انجام فعالیت شدید نیستند قدم زدن آهسته و یا فعالیت های کم فشار توصیه می شود.پس حتماً به این نکته توجه کنید که انجام فعالیت بدنی هرچند کوچک بهتر از نداشتن هیچ فعالیتی ست.

برای افرادی که فعالیتشان را تازه شروع کرده اند توصیه می شود تا تمرین خود با استفاده از تردمیل یا سایر وسایل ورزشی را از روزی یک بار به مدت 10 دقیقه شروع کنند و در مدت 4 هفته آن را به سه بار در روز و هر بار 10 دقیقه برسانند و در هر هفته مقداری به زمان تمرین خود بیفزایند تا به 150 دقیقه در هفته برسند.

در ابتدا سرعت دستگاه را به گونه ای تنظیم کنید که به بدن شما فشار وارد نشود مانند راه رفتن معمولی و به مدت 3 دقیقه در این حالت فعالیت کنید و بعداز آن بسته به توان خود 1 یا 2 کیلوکتر بر سرعت دستگاه اضافه کنید و 3 دقیقه دیگر نیز در این حالت فعالیت کنید. وکم کم با توجه به بالا رفتن توان بدنی خود می توانید سرعت را بالاتر برده یا این زمان سه دقیقه ای را افزایش دهید. و پس از انجام این حرکت هوازی به انجام یک فعالیت کششی بپردازید.

با دنبال کردن این برنامه در زندگی روزانه خود بعد از مدتی متوجه تغییرات حاصله در وضیت تناسب اندام خود و همچنین سلامت بدنتان می شوید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()